شارژر بی سیم جدید شیائومی با توان 80 واتی

امروزه استفاده از شارژ بی سیم در بین برندهای مختلف گوشی رایج شده است، اما بسیاری از آن ها دارای سرعتی کند می باشند. شیائومی با عرضه شارژر بی سیم 80 واتی خود نظر بسیار از کاربران را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی شارژر بی سیم جدید شیائومی بپردازیم درادامه با ژاو همراه باشید.

رکوردشکنی جدید کمپانی شیائومی !

شیائومی مدتی قبل یک شارژر بی سیم 55 واتی را به بازار عرضه کرد اما این میزان سرعت کم بود و می توانست بیشتر شود پس شیائومی با عرضه شارژر بی سیم 80 واتی خود که جدیدترین محصول این شرکت می باشد و طبق گفته ی آن ها این شارژر یک باتری 4000 میلی آمپری را در مدت 19 دقیقه کامل شارژ می کند.همچنین بر اساس بررسی ها برای رساندن شارژ باتری به 50% تنها 8 دقیقه زمان لازم است.

شارژر بی سیم جدید شیائومی با توان 80 واتی،/ با استفاده از این شارژر می توان باتری گوشی 4000 میلی آمپری را در مدت 19 دقیقه کامل شارژ کرد
شارزر بی سیم شیائومی

شارژر بی سیم جدید شیائومی با معماری کارآمد

شیائومی این شارژر بی سیم جدید را با معماری کارآمد تولید کرده است که با استفاده از یک چیپ مخصوص و سیستم سیم پیچی کاملا مستقل که می تواند سرعت 80 وات را برای ما تولید کند.البته در کنار این تغییراتی که در باتری گوشی ها اعمال شده است به صورت نرم افزاری نیز سرعت شارژ تقویت شده است.

احتمال اینکه این تکنولوژی شارژر بی سیم با گوشی پرچم دار بعدی وارد بازار شود زیاد است.این گوشی پرچم دار به احتمال زیاد mi 11 pro می باشد که در ماه های اول سال 2021 وارد بازار خواهد شد.

شیائومی سابقه طولانی در زمینه شارژر بی سیم دارد به عنوان مثال گوشی شیائومی می میکس 2s اولین گوشی این شرکت بود که دارای توانایی شارژ بی سیم 7.5 واتی بود و گوشی شیائومی  mi9 که در سال گذشته معرفی شد و دارای توانایی شارژ 20 واتی بود.

شارژر بی سیم 80 واتی خود که جدیدترین محصول این شرکت می باشد و طبق گفته ی آن ها این شارژر یک باتری 4000 میلی آمپری را در مدت 19 دقیقه کامل شارژ می کند.
شارژر بی سیم 80 واتی

شارژر بی سیم 80 واتی جدید شیائومی با امنیت بالا

شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی مانند سایر محصولات این کمپانی از ویژگی های امنیتی و حفاظتی برخوردار است.با ورودی ولتاژو حالت شارژ سریع ، از شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه ، جریان بالا و تخلیه شارژ محافظت می کند و هیچ آسیبی برای سلامت انسان دارد.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *