شیائومی بلک شارک ۴ با نمایشگر ۱۴۴ هرتز معرفی شد !

گوشی جدید گیمینگ شیائومی از راه رسید. شیائومی بلک شارک ۴ دارای نمایشگر با کیفیت و سرعت شارژ فوق العاده بالایی می باشد. در این مقاله به بررسی مشخصات شیائومی black shark 4 می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

مشخصات کلی شیائومی بلک شارک 4

گوشی بلک شارک ۴ شیائومی / Xiaomi Black Shark 4  و مدل عادی با پردازنده ... بلک شارک 4 با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و شارژ ۱۲۰ وات رونمایی و...
black shark 4

گوشی شیائومی بلک شارک ۴ دارای تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام است. بهره مندی از سخت افزار قوی باعث می شود که گوشی گرمای بیشتری تولید کند، به همین دلیل دارای دولایه سیستم خنک کننده مایع می باشد که اولین لایه آن در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است و لایه دوم آن به همراه دیگر قطعات داخلی گوشی را زیر پوشش قرار می دهد.به گفته شیائومی این سیستم دو لایه دمای پردازنده دستگاه را تا 18 درجه سانتی گراد کاهش می دهد.

نمایشگر ۱۴۴ هرتزی شیائومی بلک شارک ۴

شیائومی بلک شارک ۴ دارای باتری 4500 میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع 120 واتی
نمایشگر ۱۴۴ هرتزی شیائومی بلک شارک 4

این گوشی هوشمند شیائومی مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن full HD+ با نرخ تازه سازی 144 هرتز می باشد. همچنین در بخش بالایی این پنل یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

باتری شیائومی بلک شارک 4

شیائومی بلک شارک ۴ دارای باتری 4500 میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع 120 واتی است که در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه گوشی را کاملا شارژ می کند. همچنین وجود سیستم خنک کننده دولایه در این گوشی در کنار عملکرد پایدار باعث می شود گوشی هنگام شارژ شدن خنک بماند.

دوربین شیائومی بلک شارک 4

دوربین شیائومی بلک شارک 4 دارای یک دوربین سه گانه در قاب پشتی خود می باشد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی
دوربین شیائومی بلک شارک 4

شیائومی black shark 4 دارای یک دوربین سه گانه در قاب پشتی خود می باشد که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عرض و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه های نزدیک مناسب می باشد.

امنیت شیائومی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۴

در این گوشی گیمینگ جدید شیائومی دکمه حسگر اثرانگشت در کنار گوشی می باشد که با دکمه پاور ادغام شده است این دکمه کناری حساس به فشار می تواند ضربه ساده تا فشار محکم را تشخیص دهد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان و ازطلاع در مورد آپدیت های آن کمک کرده باشد.

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *