شیائومی با عرضه گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و تبدیل به سومین تولیدکننده پرفروش گوشی در جهان شده است.شیائومی سومین تولید کننده پرفروش گوشی در جهان و تنها شرکتی است که سریعترین رشد را در قسمت فروش گوشی های هوشمند پرچم دار داشته است و به رشد 3.649% در این سه ماه اخیر پیدا کرده است.

چگونه شیائومی سومین تولید کننده بزرگ گوشی تبدبل شد؟

شیائومی سومین تولید کننده پرفروش ترین گوشی در بازار شناخته شده است. و در سال گذشته شیائومی با عرضه گوشی های جدید سری redmi خود که باتوجه به امکانات خوبی که این گوشی ها از خود نشان دادند تا امروز بیش از 200 میلیون گوشی را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

در سه ماه سوم سال 2020 سامسونگ پرفروش ترین سازنده گوشی در دنیا و جهان بوده است و در این بازه زمانی سامسونگ بیش از 804 میلیون گوشی را به بازار عرضه کرده است که در این مقاله فروش سال قبل کاملا مشابه می باشد با این تفاوت که میزان پیشرفت در سال گذشته 2.9 درصد است با این تفاوت که این رشد در سال 2021 به 22.7 درصد رسیده است.

در مقام دوم ، گوشی هواوی قرار دارد که باتوجه به فروش 51 میلیونی که دارد توانسته سهم زیادی  از بازار را به خود اختصاص دهد البته این غول فناوری چینی را اگر با سال گذشته بررسی و مقایسه کنید متوجه خواهید شد که این برند هواوی در مقایسه با سال گذشته فروش کمتری را تجربه کرده است.

شیائومی سومین تولید کننده پرفروش ترین گوشی در بازار شناخته شده است. و در سال گذشته شیائومی با عرضه گوشی های جدید سری redmi خود که باتوجه به امکانات خوبی که این گوشی ها از خود نشان دادند تا امروز بیش از 200 میلیون گوشی را در سراسر جهان به فروش رسانده است.
شیائومی سومین تولید کننده بزرگ گوشی

پیشی گرفتن شیائومی از اپل و جولان شیائومی

در مقام سوم ، گوشی شیائومی قرار دارد که با توجه به عملکرد فوق العاده گوشی های سری ردمی این گوشی و همچنین قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه ای که شیائومی برای گوشی های خود در نظر گرفته است در مقایسه با سه ماه سوم سال 2019 افزایش فروش 42 درصد داشته است و این کمپانی چینی توانسته است با فروش 45 میلیون گوشی ، شرکت اپل را کنار بزند و جایگاه سوم را در تولید گوشی های هوشمند به خود اختصاص دهد.

همچنین باید گفت که گوشی های شیائومی آزمایش هایی در حوزه صفحه نمایش، بهبود آنتن دهی و اینترنت 5G داده اند که همه آن ها باعث قرار گرفتن این برند در مقام سومین تولیدکننده پرفروش گوشی  در دنیا تبدیل شده است.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

این مقاله  در مورد سومین و پرفروش ترین تولیدکننده گوشی در جهان به نام شیائومی بودامیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع گردد و اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرارداده باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *