پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران

شیائومی برندی است که توانسته در سال های اخیر نبض بازار را را در دست داشته باشد که علت این موفقیت بزرگ تولید گوشی های هوشمند با فناوری به روز دنیا و قیمت ها به صرفه ایست که در نظر می گیرد . فناوری که در مدل های گوشی های شیائومی به رفته است دست کمی از برندهای معتبر دیگر ندارد به همین خاطر برند شیائومی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است . این برند سعی دارد با تولید گوشی های به روز جایگاه خود را در جهان محفوظ نگه دارد . اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید با ما باشید تا با این برند بیشتر اشنا شوید .

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

شیائومی، به سومین تولید کننده پرفروش گوشی در دنیا تبدیل شد ! شیائومی سوم شد

بهترین گوشی های شیائومی از نظر قیمت+ مشخصات

بررسی گوشی

تحقیق و نقد در مورد انواع گوشی تمامی ندارد چرا که با تولید روزانه و فناوری های جدید، توقع کاربران را بالا برده و باعث شده همیشه درتولید  انواع گوشی های هوشمند تنوع به وجود اید . شیائومی از جمله برند هاییست که تنوع تولید بالایی دارد و با رونمایی مدل های جدید بازار را به چالش میکشد تا جایی که امروز جزو پرفروش ترین گوشی شیائومی  در ایران رسیده است .

گوشی شیائومی

لین بین که یکی از کارکنان سابق گوگل بوده است شرکت چینی شیائومی را تاسیس کرده است که این شرکت در شهرپکن می باشد . اولین تولید گوشی این شرکت در سال 2011 وارد بازار شد . با گذشت زمن کوتاهی شروع به تولید مدل های متنوع تری کردی و با توجه به نیاز کاربران ، روز به روز کیفیت تولید بالا رفت ، تا جایی که امروز به شهرت جهانی رسیده و کاربران زیادی را جذب کرده است .

کیفیت ساخت

چیپست هایی که در گوشی های شیائومی به کار رفته است مربوط به کشور امریکاست که قدرتمندترین چیپست ها را تولید می کند و قاعدتا باید جزو گران قیمت ها محسوب شود ولی شرکت شیائومی به خاطر تولید بالای گوشی قیمت ها را پایین اورده و این سیاست باعث شده که گوشی های این برند از کیفیت بالایی برخوردار شوند و به فروش بیشتری نیز برسند.

قیمت گوشی های شیائومی

شیائومی محصولاتش را با قیمت مناسب روانه بازار می کند و نسبت به امکاناتی که دارد ، دربین مردم  از جمله کشورهای چین و هند محبوب است . کشور هند دارای بزرگترین بازار گوشی های شیائومی است . با هر تولید اولیه این کمپانی فروش فوق العاده ای دارد که در بازار رکورد فروش را می شکند .

پرفروش ترین گوشی های شیائومی

مدل Mi 3 در سال 2013 – مدل Mi 6 در سال 2017 – مدل Mi Mix 2s  در سال 2018 به ترتیب جزو بهترین و پرطرفدارترین گوشی های شیائومی بوده اند و پس از این ها مدل ردمی به بازار وارد شد که قطعا از بهترین و به صرفه ترین مدل های کمپانی شیائومی است . علت بزرگ محبوبیت این مدل کیفیت بالای سخت افزاری ان است که برای بار اول در گشی ردمی 5 به کار برده شده که فروش خوبی را هم به دنبال داشت . در سال 2020 مدل هایی از سری می 10 تولید شد که به عنوان پرچمداران شرکت شیائومی شناخته شدند  فروش خوبی را برای این شرکت داشتند به علاوه این که با توجه به نرم افزار های قوی که برای عاشقان بازی وجود داشت ، باعث شد که شیائومی به تولید مدل هایی برای گیمرها بپردازد که از مهم ترین ان ها poco x3 است که در بین کاربران بسیار محبوب می باشد و پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ایران نیز می باشد .

تجارت ژاو

پرفروش‌ ترین برندهای گوشی در بازار ایران را بشناسید +معرفی 5 گوشی پرفروش

پرفروش ترین گوشی های شیائومی در ایران

مدل های محبوب گوشی شیائومی

باتوجه به رده بندی که خود شرکت شیائومی داشته ، 4 مدل محبوب و پرفروش  را به طور مجزا عنوان بندی می کند و کاربران هم مدل ها را با این عنوان ها می شناسند :

ان چه در این مقاله ارائه شد ، نشان می دهد که شرکت شیائومی در تولید گوشی های هوشمند موفق است و گاهی با برند های دیگر برابری می کند . پس برای خرید این برند می توان گفت جای نگرانی وجود ندارد . تجارت ژاو مفتخر است که گوشی های شیائومی را با ضمانت و گارانتی 18 ماهه به شما عزیزان ارائه می دهد و کالای فروخته شده را به شما تضمین می دهد . فروشگاه اینترنتی ژاو تمامی مدل های شیائومی را پشتیبانی می کند و در فروش عمده نیز در خدمت شما خریداران می باشد .

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *