خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب

تجارت ژاو بهترین و باکیفیت ترین گوشی های شیائومی را با قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که علاوه بر امکانات و ویژگی های بی نظیر و جذابی که دارد می توانید گوشی موردنظر خود را به صورت آنلاین با گارانتی معتبر 18 ماهه خریداری کنید. همچنین می توانید اگر بین دو گوشی برای خرید مردد مانده اید آن را مقایسه کنید و در آخر بهترین گوشی را با توجه به سلیقه خود با قیمت مناسب خریداری نمایید. در این مقاله از ژاو به بررسی خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب می پردازیم پس تا آخر باما همراه باشید.

قیمت مناسب گوشی های شیائومی در تجارت ژاو

مهم ترین ویژگی که هنگام خرید گوشی های شیائومی حائز اهمیت است ، قیمت مناسب آن می باشد و به همین دلیل از محبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان برخوردار است. شیائومی یک برند معتبر چینی می باشد که علاوه بر سیستم عامل قدرتمند و دوربین و باتری جذاب قیمت خوبی را برای گوشی های خود در نظر گرفته است که کاربر را تشویق به خرید می کند. همچنین اگر به دنبال یک گوشی جدید و با قیمت مناسب هستید باتوجه به هزینه خود می توانید در فروشگاه ژاو گوشی مورئ نظر خود را خریداری کنید.

فروش گوشی شیائومی

با کیفیت ترین و مناسب ترین ترین گوشی شیائومی کدام است؟

گوشی شیائومی می 11 از گوشی های پرچمدار شیائومی می باشد که از نظر کیفیت حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است که از نظر طراحی دوربین بسیار جداب واقع شده است و یک صفحه نمایش کوچک را در کنار ماژول دوربین های خود قرار  داده است. همچنین از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش بزرگو باکیفیت با نرخ رفرش ریت بالا اشاره کرد که توسط یک پردازنده بسیار قوی به مشتری ارائه می شود و باتوجه به همه این امکانات جذاب و جدید از قیمت مناسب و به صرفه ای بهره می برد.

بهترین قیمت و خرید عمده گوشی های شیائومی – تجارت ژاو

پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 از محبوب ترین سری گوشی های شیائومی می باشد که در همان ابتدای ورود به بازار توانسته اند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با کیفیت بسیار بالا و پردازنده اسنپدراگون 678 و باتری 33با شارژ سریع واتی و سیستم عامل اندروید 11 به کار رفته در این گوشی بسیار حرفه ای و مقرون به صرفه می باشد که کیفیت خرید را برای شما بیشتر می کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی 5G از گوشی های مقرون به صرفه و با قیمت مناسب شیائومی می باشد که با فروش بسیار بالایی همراه شده است. صفحه نمایش 6.53 اینچی با لایه گوریلاگلس 5 محافظت می شود ، همچنین در بحث دوربین این گوشی از یک دوربین 48 مگاپیکسلی و 2 دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق بهره می برد که در کنار باتری 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 18 واتی کیفیت بسیار خوبی را به مشتری ارائه می دهند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 9 تی 5G تنها گوشی شیائومی می باشد که باتوجه به قیمت زیر 5 میلیون که برای آن در نظر گرفته شده است از شبکه 5G بهره می برد که در کمتر گوشی با این قیمت دیده می شود.

redmi note 9t 5G

تجارت ژاو واردکننده گوشی با قیمت مناسب

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد پس می توانید به فروشگاه ژاو سربزنید و گوشی خود را با قیمت عمده و گارانتی 18 ماهه خریداری نمایید.

فروش گوشی شیائومی با قیمت عمده و خدمات پس از فروش 18 ماهه

فروش عمده شیائومی

گارانتی 18 ماهه گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی انواع مختلف گوشی های شیائومی با قیمت مناسب به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی در ایران می باشد که کالاهایی اصل و باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که در مورد خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب برای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

 

 

 

 

 

 

 

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *