بهترین قیمت و خرید عمده گوشی های شیائومی – تجارت ژاو

فروشگاه اینترنتی تجارت ژاو با رویکرد فروش محصولات با کمترین قیمت به مشتریان کار خود را آغاز کرده است.شما می توانید انواع گوشی موبایل را با قیمت مناسب و ارزان تر از همه جا از سایت فروشگاهی تجارت ژاو بخرید.در این مقاله به بررسی خرید عمده گوشی های شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

نکات قابل توجه در هنگام خرید عمده گوشی های شیائومی

با بیشتر شدن استقبال مردم از گوشی های شیائومی و زیاد شدن شرکت های فروش عمده گوشی شیائومی باید به چندین نکته توجه کنید تا یک گوشی شیائومی اصل با قیمت مناسب را دریافت نمایید.در این مقاله از ژاو چند مورد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

خرید عمده گوشی از تجارت ژاو

سلامت فیزیکی جعبه

اولین اقدامی که باید پس از تحویل سفارشات خود انجام دهید، کنترل سلامت ظاهری دستگاه است. اگر روی جعبه هرگونه آثار ضربه یا پارگی وجود داشت، نسبت به مرجوع کردن دستگاه اقدام نمایید. در صورتی که روی جعبه دستگاه آثار ضربه وجود داشته باشد، احتمال معیوب بودن خود گوشی وجود دارد.تجارت ژاو گوشی موذد نظر شما را در بسته بندی مناسب و بدون هیچ گونه آسیب به شما تحویل خواهدداد.

اصل بودن گوشی

این روزها با آموزش‌های بسیاری که در اینترنت پیدا می‌شود، خریداران هوشمندتر شده‌اند و به خوبی کیفیت کالاهایی مثل موبایل را تشخیص می‌دهند. به همین دلیل بهتر است شما هم حین خرید عمده گوشی شیائومی نسبت به کیفیت محصولات خود حساس باشید.البته فروشگاه اینترنتی ژاو با ارائه گوشی های اصل به بازار توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند و رضایت مشتری برای این فروشگاه در اولویت قرار دارد.

بهترین قیمت و خرید عمده گوشی های شیائومی - تجارت ژاو

رجیستری

فروش عمده گوشی شیائومی بدون کد رجیستری در وضعیت فعلی بازار به کار سختی تبدیل شده است. به همین دلیل هنگام خرید عمده گوشی شیائومی می‌توان به راحتی از وضعیت رجیستری مطلع شد. برای انجام این کار کافیست به سایت همتا سر بزنید و شماره سریال را وارد نمایید. توجه داشته باشید که گوشی‌های بدون رجیستری شما را در آینده با چالش‌های بسیار زیادی مواجه می‌کند.

گوشی‌های فاقد کد رجیستری به صورت مسافری یا قاچاق وارد کشور شده و برای فعال سازی آن‌ها باید هزینه‌ای پرداخت کرد. به همین دلیل اگر در لیست قیمت گوشی شیائومی مبلغی کمتر از قیمت بازار را مشاهده کردید، به وضعیت رجیستری گوشی شک کنید. همچنین در این شرایط احتمال تقلبی بودن دستگاه و متعلقات داخل جعبه بالا می‌رود.

کارت گارانتی معتبر برای فروش عمده گوشی شیائومی

شرکت‌های معتبر فروش و خرید عمده گوشی شیائومی محصولات خود را با گارانتی معتبر عرضه می‌کنند. در بازار تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی وجود گارانتی معتبر نزد خریداران اولویت بالایی دارد. به همین دلیل در لیست قیمت عمده گوشی شیائومی همیشه اطلاعات وضعیت گارانتی دستگاه برای مشتریان درج می‌شود. شما هم سعی کنید که به دنبال دستگاه‌های دارای گارانتی بروید.

خرید عمده گوشی های شیائومی از تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *