عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران

این روزها که قیمت دلار و قیمت تلفن های هوشمند پرچمداری مثل اپل و سامسونگ بسیار زیاد شده و خرید را برای مردم سخت کرده است .برند شیائومی برندی چینی و خوش نامی  است که توانسته جای خود را به خوبی در این بازار پیدا کند ومحصولاتش جز پرفروش ترین ها می باشد.همچنین شرکت های پخش عمده گوشی شیائومی فعال بیشتر شده تا بتوانند نیاز بازار را تامین کنند  . با بیشتر شدن شرکت های فروش عمده گوشی های شیائومی فرصت برای افرادی منفعت طلب فراهم شده که با بسته بندی های تقلبی کار خرید را برای مشتریان عمده وهمچنین مغازه داران سخت کند. برای خرید عمده گوشی نیاز هست که به نکات بسیاری توجه شود از جمله سلامت فیزیکی جعبه و اصالت دستگاه از جمله مهم ترین گزینه ای است که باید به آن اشاره کرد و باید هنگام خرید نسبت به این مهم حساسیت به خرج داده شود که در غیر این صورت کالاهایی به مراتب ارزان تر از قیمت عمده خریداری میکنند که متحمل زیان مالی سنگینی می شوند . برای تست اصالت گوشی راههای  بسیاری وجود دارند از جمله کنترل سریال دستگاه و کارت گارانتی و سایر بخش ها ی دستگاه جزو بهترینهای اصالت گوشی هستند. همچنین گزینهای مهم دیگری که باید به آنها پرداخت ریجستری می باشد که عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران بدون کد ریجستری در وضعیت فعلی به بازاربه کار سختی تبدیل شده است. گوشی های فاقد ریجستری به صورت مسافری یا قاچاق وارد کشور شده و برای فعال سازی آن  ها باید هزینه پرداخت شود . سلامت فیزیکی جعبه و کنترل ظاهری دستگاه نیز باید حائز اهمیت باشد لذا در صورت معیوب بودن و هرگونه آثار ضربه روی جعبه نشان از تقلبی بودن دستگاه است . پلمپ نبودن جعبه گوشی خبر از چند تهدید بزرگ می دهد و برای مثال امکان دارد که گوشی دست دوم بوده و دوباره پک شده و یا لوازم جانبی آن تعویض شده باشد

برخی از مدل های گوشی شیائومی جزو محبوب ترین ها و پرفروش ترین ها هستند که شرکت های عمده فروش و پخش کننده هم معمولا مدل های محبوب را با تعداد بالاتری وارد میکنند . همچنین بعضی از رنگ ها پرچمدارند که شرکت های عمده فروش سعی دارند آنچه بیشتر مورد پسند واقع می شود بیشتر در لیست خرید خود قرار دهند که با انجام این کار فروش بیشتر و همیشگی را دارند و میزان فروششان بالا می روند که این مهم از ویژگی آن شرکت می باشد .           .

عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران

نمایندگی فروش گوشی های شیائومی تجارت ژاو

بهترین قیمت و خرید عمده گوشی های شیائومی – تجارت ژاو

فروش عمده گوشی شیائومی تجارت ژاو

در کشورمان ایران شرکت ها و افراد زیادی هستند که تمرکز اصلی کاری خود را شیائومی قرار داده اند وتنها محصولات این شرکت را به فروش می رسانند که از برجسته ترن ها میتوان به نمایندگی رسمی شیائومی –تجارت ژاو اشاره کرد. این نمایندگی تمامی مدل های گوشی شیائومی تولید شده را با قیمت عمده به سراسر ایران عرضه می نماید.

نمایندگی تجارت ژاو

شرکت ژاو تمامی خدمات مربوط به این نوع برند از جمله انواع تعمیرات وقطعات و تعمیر انها همچنین تعویض قطعات مشکلات مربوط به شارژر با قیمت پایین به مشتریان عرضه می گردد و به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده موبایل با گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند به مشتریان برای خرید عمده کمک کند و بهترین نوع گوشی را در اختیار خریدار قرار دهد. این شرکت به صورت قانونی فعالیت دارد و در واقع تمرکز و هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان و عرضه کالای اصل می باشد . از دیگر ویژگی های این شرکت به روز بودن و مشتری مدار بودن میتوان گفت که هرگونه سوال و پرسشی در ارتباط با این محصولات هوشمند در هر زمان از شبانه روز در اختیار مشتریان قرار میدهد .

آنچه که باعث میشود تجارت ژاو مورد توجه قرار بگیرد به روز بودن و اصل بودن کالا و پاسخ دهی به موقع به مشتریان و نیز گارانتی معتبر کالاهای این شرکت می باشد . تجارت ژاو به تمامی نقاط ایران به قیمت عمده گوشی عرضه می نماید . لذا میتوان با اطمینان خاطر و به شرط اصل بودن  خرید کرد .

برای خرید گوشی هوشمند شیائومی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی میتوانید اقدام کنید همچنین برای اطلاع از گارانتی 18 ماهه شرکت ژاو می توانند اینجا را کلیک کنید.

 

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *