مشخصات گوشی شیائومی سی وی

تا به الان محصولات بسیار زیادی از شرکت شیائومی رونمایی  و در بازار عرضه گردید که در حال حاضر تعداد کثیری از مدل های مختلف این برند در دست مردم است که بسیار با کیفیت و رضایت بخش بوده اند .  شیائومی بعد از سری های موفق پوکو و ردمی دست از تلاش برنداشته و هم چنان قصد دارد قدرتمند پیش برود و این بار قصد دارد از سری جدیدی رو نمایی کند ؛ گوشی شیائومی سی وی از جمله جدیدترین سری هاست که باید دید در آینده چگونه خواهد بود و چه مزیت هایی نسبت به دیگر سری های این شرکت خواهد داشت .

مشخصات ظاهری گوشی شیائومی سی وی

گاهی در میان خانوم ها و آقایان دیده شده یا شنیده شده که فلان گوشی خیلی سبک یا خیلی ظریف است که مناسب خانوم ها می باشد و یا بالعکس فلان گوشی سنگین و ضخیم است که مناسب آقایان می باشد که این امر بسیار سلیقه ای است ؛ شاید به لحاظ زیبایی و ظرافت فیزیکی و ظاهری بتوان دسته بندی کرد که کدام مدل مناسب خانم ها یا آقایان است ولی این امر بسیار سلیقه ای است و بسته به نوع مصرف فرد دارد . چه بسا مدل های  سنگین و ضخیم طرفدار خانم داشته باشد یا فردی شغلش به صورتی است که نمی تواند گوشی سنگین در دست بگیرد . به هر حال فیزیک و ظاهر گوشی هنگام خرید  بسیار مهم است که خریداران می توانند گوشی شیائوی سی وی را در فروشگاه ژاو از نزدیک ببینند و انتخاب کنند .

عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران

فروش عمده شیائومی

فروشگاه محصولات عمده گوشی های شیائومی- تجارت ژاو

خرید عمده بهترین انواع گوشی های شیایومی

مشخصات گوشی شیائومی سی وی

بخش نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شیائومی سی وی

گوشی شیائومی سی وی را شاید به خاطر ظاهر و طراحی ظریف و زیبایی که دارد  ، بتوان اینجور بیان کرد که مناسب خانم ها می باشد  ؛ 5/71 میلی متر عرض و 98/6 میلی متر طول دارد و وزن آن 166 گرم می باشد . فریم آن فلزی است و هم چنین در هنگام کار با صفحه نمایشگر آن شاهد ارائه تمام صفحه خواهیم بود . نمایشگر شیائومی سی وی  55/6 اینچی است و رفرش ریت 120 هرتزی .  گوشی شیائومی سی وی مجهر به اندروید 11 می باشد و رابط کاربری می یو ای 5/12 دارد . تراشه پر قدرت اسنپدراگون 778 G  برای این گوشی در نظر گرفته شده است که طبق فرایند 6 نانومتری  TSMC ساخته شده است . حافظه داخلی 256 گیگا بایت دارد و باتری آن 4500 میلی آمپر است که با ادعای خود شرکت شیائومی بیشترین طول عمر را نسبت به تمامی مدل ها دارد .

مشخصات گوشی شیائومی سی وی

دوربین گوشی شیائومی سی وی

یکی از گزینه هایی که در مدل گوشی شیائومی سی وی به آن دقت شده دوربین آن است که گویا سعی کرده روتوش صورت را به صورت خودکار هنگام عکاسی انجام دهد که البته این موضوع از دید بسیاری از افراد باعث مصنوعی شده و یا غیر طبیعی بودن عکس می شود ولی این شفاف سازی که در گوشی شیائومی سی وی دیده می شود در واقع هدفش راحت کردن کار عکاسان بوده که جاهایی که لازم است فیلتر استفاده کنند دیگر در مدل شیائومی سی وی نیاز به هیچ یک از فیلترها  نمی باشد . در حقیقت عملکرد روتوش واقعی را شبیه سازی کرده است . دوربین سلفی دارای یک سنسور 32 مگا پیکسلی است  که شاید بتواند بالاترین کیفیت را در فیلم برداری و عکاسی به ما بدهد . هم چنین می توان با ان عکاسی پانوراما با کیفیت 1080 P  انجام داد . سیستم صوتی گوشی شیائومی سی وی از بلندگوهای استریو و دالبی اتموس تشکیل شده است و صوت را با فرکانس 192 کیلو هرتز تشکیل شده است . گوشی شیائومی سی وی در رنگ های مشکی  – آبی – صورتی هستند که این رنگ ها در فروشگاه تجارت ژاو موجود می باشد .

فروشگاه آنلاین ژآو کلیک کنید

گوشی شیائومی سی وی

فروشگاه تجارت ژاو

اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی سی وی هستید و برای یافتن فروشگاه یا مرکز خرید معتبر و هم چنین دسترسی به اطلاعات قیمتی به لینک فروشگاهی ژاو مراجعه کنید .این فروشگاه تمامی مدل ها ی گوشی را به مدت اعتباری 18 ماهه به مشتریان عرضه می کند که این مهم از اعتبارات این فروشگاه تجاری می باشد . لذا به خریداران اطمینان خاطر می دهد که بدون شک و تردید خرید انجام دهند و از خدمات پس از فروش بهره مند شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *