نمایندگی فروش گوشی های شیائومی تجارت ژاو

تجارت ژاو نمایندگی عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد، در ادامه به بررسی نمایندگی فروش گوشی شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

نمایندگی فروش گوشی های شیائومی

تجارت ژاو ، خدمات خود را در بخش فروش انواع مدل های گوشی شیائومی و گارانتی گوشی ها ارائه می شود.این مجموعه با داشتن تیمی متخصص در حوزه فروش عمده گوشی های خود پاسخگوی مشکلات و سوالات شما می باشند.

نمایندگی فروش گوشی های شیائومی تجارت ژاو

ویژ’گی و مزایای نمایندگی فروش عمده گوشی های شیائومی

در این مرکز تمامی مدلهای تلفن های همراه شیائومی با قیمت عمده وجود دارند. ضمن اینکه انواع مختلف تعمیرات گوشی شامل مشکلات شارژ، تعویض باتری و همچنین جایگزینی LCD و مشکلاتی از این دست انجام می‌شود. کادر فنی مجرب ما فرآیند تعمیر و تعویض قطعات گوشی شیائومی را در کوتاه ترین زمان انجام داده و رضایت مشتری جلب خواهند کرد. مهم ترین ویژگی نمایندگی موبایل شیائومی ارائه گوشی های شیائومی با قیمتی عمده و بسیار پایین نسبت به سایر نمایندگی های شیائومی می باشد. هدف شرکت تجارت ژاو ارائه گوشی های اورجینال به قیمت مناسب و خدمات عالی به کاربران خود می باشد.

نمایندگی گوشی های شیائومی در تهران – کرمان

شرکت تجارت ژاو امید کرمان، واردکننده رسمی تلفن همراه و نمایندگی عمده گوشی با برندهایی نظیر شیاومی، سامسونگ، هواوی و نوکیا در کشور می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه و به همراه گروه خدمات و پشتیبانی با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران ایرانی می باشد.

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

از اعتماد شما سپاسگزاریم و همواره برای رضایت هرچه بیشتر شما در تلاشیم.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *