قیمت و مشخصات گوشی شیائومی یازده تی پرو

این بار مدل  گوشی یازده تی پرو به بازار آمده و کاربران زیادی را شگفت زده کرده است . آن چه در مورد نحوه خرید از فروشگاه ژاو ومشخصات این مدل گوشی لازم است ، به آن می پردازیم .

برای اطلاع از قیمت و مشخصات گوشی شیائومی کلیک کنید.

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی یازده تی پرو

گوشی شیائومی یازده تی پرو

از زمانی که یک مدل به بازار ورود می کند تا زمانی که مدل دیگری به روی کار می آید مدت بسیار کوتاه است ، بنابراین شرکت شیائومی بسیار خلاقانه پیش میرود که تا به امروز توانایی رقابت تنگاتنگ با دیگر رقبا را دارد . گوشی شیائومی یازده تی پرو در سپتامبر 2021 معرفی شده است . یازده تی پرو با اندروید 11 که رابط کاربری آن 5/12 می باشد ، کار می کند . شرکت شیائومی برای گوشی شیائومی یازده تی پرو تا سه سال به روز رسانی اندرویدی و تا چهار سال پچ های امنیتی ارائه می دهد در نتیجه همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت شیائومی یازده تی پرو می شود .

ارزان ترین فروشگاه شیائومی

عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی یازده تی پرو

مشخصات شیائومی یازده تی پرو

مهم ترین بخش سخت افزاری  یک گوشی ، بخش  تراشه پردازنده آن است . گوشی شیائومی یازده تی پرو از این لحاظ قوی و قدرتمند است و بهترین نوع تراشه ای که می توانسته به کار گرفته است . اسپندراگون 888 با جدیدترین لیتوگرافی 5 نانومتری به کار گرفته شده است این موضوع باعت عملکرد بالا و سرعت زیادی می شود . در ضمن هرچه لیتوگرافی ظریف تری به کار گرفته شده باشد باعث می شود در مصرف انرژی ، صرفه جویی شود .  سرعت عملکرد در هسته اصلی  CPUبه فرکانس 2.84 می رسد . تراشه گوشی شیائومی یازده تی پرو دارای پردازنده مرکزی 8 هسته ایست . این تراشه، پردازنده‌ی گرافیکی ADRENO 660 را نیز در برگرفته که به صورت اختصاصی توسط کوالکام طراحی شده و وظیفه‌ی رندر کردن همه‌ی داده‌های گرافیکی در گوشی شیائومی یازده تی  پرو را به عهده دارد . همچنین اسنپدراگون 888 از تکنولوژی اینترنت 5G  نیز پشتیبانی می‌کند که با این حساب اگر خرید شیائومی یازده تی پرو را برنامه‌ی خود قرار دهید ، وقتی نسل پنجم اینترنت در دسترستان قرار گرفت ،  نیازی نیست برای بهره مندی از آن گوشیتان را تعویض کنید و از همان لحظه‌ی اول به اینترنت 5G  دسترسی خواهید داشت.

فروش انواع گوشی شیائومی / فروش گوشی شیائومی تجارت ژاو

نمایندگی فروش گوشی های شیائومی تجارت ژاو

نرم افزارگوشی شیائومی  یازده تی پرو

گوشی شیائومی یازده تی پرو دارای حافظه های 128 و 256 گیگابایتی است که باید این نکته را قید کنیم که از حافظه خارجی حمایت نمی کند ولی جای نگرانی ندارد زیرا که حافظه داخلی آن حجم کافی را به کاربر برای ذخیره سازی اطلاعات می دهد ، بنابراین نیازی به اضافه کردن حافظه نمی باشد . یکی دیگر از ویزگی های یازده تی پرو این است که از بازی های بسیار سنگین پشتیبانی می کند که باز هم به خاطر تراشه به کار رفته در این گوشی می باشد . بهترین گرافیک با بهترین کیفیت برای گیمرهای حرفه ای دارد . وزن آن 204 گرم است و بدنه آن از جنس فلز و شیشه می باشد . گوشی یازده تی پرو دارای گواهی نامه IP53 است که از نفوذ آب یا گرد و غبار و یا قطرات ریز جلوگیری می کند و نشان دهنده این است که بدنه محکمی دارد .

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی یازده تی پرو

باتری گوشی شیائومی یازده تی پرو

مرکز تغذیه گوشی از باتری آن است که این مدل باتری 5000 میلی امپری دارد که از فست شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند و طبق گفته شرکت این مدل گوشی در عرض 10 دقیقه به بیش از 60 درصد شارژ می رسد . سرعت شارژ بالایی دارد و ساعت های بسیار زیادی می تواند شارژ را در خود نگه دارد ( شاید بیش از 90 ساعت ) .

دوربین گوشی شیائومی یازده تی پرو

لنز اصلی دوربین که 108 مگاپیکسلی است و قدرت فوکوس خودکار دارد عکس هایی با کیفیت بالا به ثبت می رساند و تفکیک رنگ ها بسیار نمود می کند .

فروشگاه ژاو

ابتدای هر خرید باید به خدمات پس از فروش بسیار دقت کرد که فروشگاه ژاو به تمامی خریدارانش امکان استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی 18 ماهه را می دهد . قیمت و مکان معتبر برای خرید گوشی شیائومی یازده تی پرو فروشگاه تجاری ژاو می باشد ، برای اعتبار سنجی و همچینین دستیابی به اطلاعات یازده تی پرو از طریق کلیک بر روی لینک زیرامکان دارد.

وبسایت تجارت ژاو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *