ارزان ترین فروشگاه شیائومی

تجارت ژاو نمایندگی عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد، در ادامه به بررسی تنایندگی فروش گوشی شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

تجارت ژاو ارزان ترین فروشگاه شیائومی

تجارت ژاو به عنوان یکی از ارزان ترین فروشگاه های شیائومی در ایران می باشد که با تکیه بر تضمین اصل بودن کالا و گارانتی 18 ماهه و ارائه گوشی هایی با قیمتی بسیار مناسب تبدیل به یکی از ازان ترین و با کیفیت ترین فروشگاه های شیائومی در ایران شده است و شما می توانید در فروشگاه اینترنتی ژاو گوشی های مدنظر را خود را با قیمتی مناسب به صورت تک و عمده خریداری نمایید.

ژاو ارزانترین فروشگاه اینترنتی موبایل تک و عمده

از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی ژاو می توان به قیمت ارزان گوشی های این فروشگاه اشاره کرد که با تنوع بالای گوشی های این فروشگاه می توان گوشی های مدنظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و باور نکردنی خریداری نمود.

خرید عمده گوشی شیائومی به همراه گارانتی 18 ماهه

گارانتی تمام گوشی های شیائومی – تجارت ژاو

ارزانترین و با کیفیت ترین  فروشگاه اینترنتی موبایل

گاهی اوقات بسیاری از فروشگاه ها گوشی هایی با قیمت پایین و کیفیت پایین نیز در اختیار کاربر قرار می دهند که در اینجا صحبت ما از قیمت مناسب ، کاهش کیفیت نیست ، زیرا گوشی های شیائومی ارائه شده توسط تجارت ژاو به دلیل اینکه این فروشگاه واردکننده و نمایندگی رسمی شیائومی در ایران می باشد گوشی های خود را بدون هیچگونه واسطه و به صورت مستقیم به فروش می رسانند و به همین دلیل قیمت آن ها بسیار با صرفه و اقتصادی می باشد.پس اگر قصد خرید گوشی دارید تجارت ژاو می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

ارزان ترین فروشگاه شیائومی

خرید عمده گوشی شیائومی از ارزانترین و با کیفیت ترین  فروشگاه شیائومی

نمایندگی فروش گوشی های شیائومی در تهران – کرمان

شرکت تجارت ژاو امید کرمان، واردکننده رسمی تلفن همراه و نمایندگی عمده گوشی با برندهایی نظیر شیاومی، سامسونگ، هواوی و نوکیا در کشور می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه و به همراه گروه خدمات و پشتیبانی با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران ایرانی می باشد.

در ادامه به بررسی قیمت تعدادی از گوشی های شیائومی در ارزان ترین فروشگاه شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی ردمی 8A 32 گیگابایت –  3گیگابایت پردازنده ی اسنپدراگون 439 3/600/000 میلیون تومان
گوشی شیائومی ردمی نوت 8 64 گیگابایت –  4گیگابایت پردازنده ی مدیاتک هلیوG85 4/349/000 میلیون تومان
گوشی شیائومی ردمی نوت 9 اس 64 گیگابایت –  4گیگابایت پردازنده ی اسنپدراگون 720G 5/000/000 میلیون تومان
گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس 128 گیگابایت – 6 گیگابایت پردازنده ی اسنپدراگون 720G 8/000/000 میلیون تومان
گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 128 گیگابایت – 6 گیگابایت پردازنده ی اسنپدراگون 730G 5/650/000 میلیون تومان
گوشی شیائومی ردمی 9 تی 128 گیگابایت – 6 گیگابایت پردازنده ی اسنپدراگون 662 3/850/000 میلیون تومان

 

شرکت تجارت ژاو نیزاز شعار شیائومی در زمینه ی فروش گوشی های خود استفاده کرده است و همواره  در فروش گوشی های خود به دنبال فروش بیشتر در کنار سود کمتر می باشد.

البته این مسئله مهم را باید در نظر بگیریم که تجارت ژاو قیمت را فدای کیفیت نکرده است. کیفیت گوشی های شیائومی که این فروشگاه وارد می کند بسیار بالا می باشد و با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی گوشی های خود را به فروش مسی رساند تا افراد زیادی بتوانند با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد صاحب گوشی های هوشمند شوند و کیفیت و سرعت این گوشی ها نهایت اسیتفاده را ببرند.

ارزان ترین فروشگاه شیائومی

بهترین گارانتی گوشی شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی

نمایندگی فروش گوشی های شیائومی تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو

فروشگاه تجارت ژاو با هدف ارائه ی کالاهای اصل برند با کیفیت شیائومی با در نظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه و واقعی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که مقاله از ژاو به شما برای خرید گوشی مورد نظرتان کمک کرده باشد.

6 پاسخ

  1. سلام من الان يه دونه تبلت از همين مارك دارم خوبه واقعا دوستش دارم البته مال من سيمكارت هم ميخوره اما خب الان فعلا من دارم بدون سيمكارت ازش استفاده ميكنم مديروبلاگ هستم باهاش روي وبلاگم مطلب ميذارم يه چندتا عكس هم باهاش گرفتم اون كسي كه اين تبلت رو برام لطف كردآوردبزرگواري كرده برام يه برنامهءيادداشتهاهم اونجا گذاشته بااون دفترچه هم تابه حال يه 3باري كاركردم كيف كردم حالا ميخوام بدم قسمتهايي مثل موسيقي و…………..برام پر كنن چون اون كارفكر كنم يه ريزه مشكله بلدنيستم ميخوام بدم برام بازي هم بذارن اون قسمت بازي هم خاليه خلاصه عاشقشم الان هم با رايانه معمولي خدمت شماهستم تبلتم داره شارژميشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *