خرید گوشی قسطی با چک

باتوجه به گران شدن قیمت گوشی سایر فروشگاه های اینترنتی ، گوشی ها و سایر کالاهای خود را به صورت اقساطی به فروش می رسانند. همچنین فروشگاه اینترنتی ژاو نماینده رسمی واردکننده انواع گوشی های شیائومی در ایران می باشد که تصمیم دارد گوشی های خود را به صورت اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار دهد، در این مقاله از ژاو به بررسی خرید گوشی قسطی با چک می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

خرید انواع  گوشی قسطی با چک از تجارت ژاو

خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب

قیمت عمده بهترین میان رده شیائومی

تجارت ژاو انواع مدل های مختلف گوشی های شیائومی را با گارانتی 18 ماهه به صورت قسطی برای فروش قرار داده است.

گوشی های سری mi ، redmi ، note  و… که با کیفیت مناسب و کارایی بسیار بالا به صورت قسطی و با چک وجود دارند که می توانید آن را خریداری کنید.در بین گوشی هایی این فروشگاه هم گوشی های بالا رده و هم میان رده وجود دارد که شما به راحتی گوشی مورد علاقه خود را به صورت اقساط خرید کنید.

فروش اقساطی شیائومی

خرید قسطی گوشی به چه صورت می باشد؟

باید توجه داشته باشید که زمان خرید گوشی به صورت قسطی، گوشی را به قیمت بالا به شما نفروشند و سود زیادی روی آن کشیده نشود به همین دلیل ژاو با ارائه انواع گوشی ها با قیمت مناسب و کیفیت عالی این امکان خرید راحت و بدون نگرانی را به شما می دهد تا گوشی موردنظر خود را به صورت قسطی با چک خریداری کنید.

شعار ژاو:

١. بدون ضامن
٢. بدون پيش پرداخت
٣. تا سقف ٢٠ مليون
٤. نهايتا ١٢ ماهه
٥. فقط با پرداخت چك

تجارت ژاو تمامی برندهای گوشی را به صورت اقساطی فقط با پرداخت چک در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

آیا گارانتی و شرایط ارسال خرید اقساطی گوشی با خرید نقدی متفاوت است ؟

جواب این سوال خیر است. گارانتی و شرایط خرید گوشی به صورت قسطی نیز دقیقا مانند خرید به صورت نقدی می باشد همچنین کلیه موردهای مربوط به خرید قسطی، گارانتی و… با خرید از فروشگاه ژاو می پذیرید و هیچگونه شکایت و یا اعتراضی را بعد از خرید گوشی نخواهید داشت.

خرید اقساطی گوشی با چک

باتوجه به اینکه قیمت گوشی ها بالا می باشد تجارت ژاو تمامی برندهای گوشی را به صورت اقساطی فقط با پرداخت چک در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. اگر این خرید نیز به صورت اقساطی باشد بسیار جذاب تر خواهد شد زیرا در صورت خرید گوشی موردنظرتان هیچ گونه فشار مالی به شما وارد نمی شود و با پرداخت در چند ماه می توانید به راحتی صاحب یک گوشی با کیفیت و جذاب شوید.در بعضی مواقع ممکن است مشتری دسته چک نداشته باشد و به همین دلیل نمی تواند گوشی خود را خریداری کند به این منظور تجارت ژاو خرید اقساطی گوشی را برای شما فراهم آورده است تا به راحتی بتوانید گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

آیا در صورت خرید قسطی گوشی از تجارت ژاو خدمات پس از فروش شامل آن می شود؟

بله، در پاسخ به این سوال باید گفت که فرقی ندارد که شما گوشی موردنظر خود را به صورت نقدی و یا قسطی خریداری می کنید ، تجارت ژاو باتوجه به شرایط گارانتی گوشی که شما خریداری کردید خدمات پس از فروش و گارانتی را برای آن اعمال می کند.

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

تجارت ژاو تمامی برندهای گوشی را به صورت اقساطی فقط با پرداخت چک در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با خرید اقساطی گوشی با ما همراه بودید.

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *