فروش گوشی شیائومی با گارانتی

کمپانی شیائومی به عنوان شرکتی که تخصص ان در زمینه تولید محصولات الکتریکی و گوشی های هوشمند است ، در شهر پکن افتتاح شد . این شرکت با متخصصین متبهری که دارد توانست  محصولاتی را خلق کند که دیگر برندها را به وجد اورد و اکنون این غول بزرگ چینی جایگاه ویژه ای در بازار گوشی های هوشمند دارد . با غوغایی که این برند چینی به پا کرده در مدت زمان کوتاهی شروع به جذب کاربران کرده و سنجش خوبی میان ان ها داشته است که از هر قشر با هر سلیقه ای این برند را می پسندند . این جایگاه در حال حاضر رتبه سوم  جهان را به خود اختصاص داده است . ژاوبزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که فروش گوشی شیائومی را با گارانتی عرضه می کند .

گارانتی اصلی گوشی شیائومی

گوشی شیائومی

شرکت شیائومی کار خود را براساس اندروید MIUI اغاز کرد که در ابتدای امر اپلیکشن های فروشگاه خود را پشتیبانی می کرد . اولین گوشی که توسط شیائومی روانه بازار شد قیمت پایین ولی کیفیت بالایی داشت و شاید همین مدل باعث شد که شیائومی تولیداتش را براساس دو ویژگی قیمت کم و کیفیت بالا به تیراژ برسانند ودر میان کاربران به محبوبت برسد . به طور معمول برای پایین اوردن قیمت گوشی باید از پردازنده های ضعیفی استفاده شود و شرکت شیائومی برعکس این مطلب در تمامی محصولاتش از پردازنده های قدرتمندی استفاده کرده و برای پایین نگه داشتن قیمت محصولاتش از سیاست های دیگری استفاده کرده است . پردازنده ها انسپ دراگون هستند که در حال حاضر جزو بهتری پردازنده های گوشی های هوشمند هستند .

فروش گوشی شیائومی با گارانتی

پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران

تفاوت گارانتی های گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی

با تولید محصولات به روز و در نظر داشت نیازهای کاربران شاهد محبوبیت این برند در بین مردم هستیم . شیائومی توانست با موفقیت در فروش محصولاتش در 24 ساعت رکورد فروش را بشکند . گوشی های شیائومی در کشور چین و هند بسیار پرطرفدار است به طوری که هند بزرگ ترین مرکز فروش گوشی های شیائومی را دارد .

مزایای خرید گوشی شیائومی

تنوع در مدل های گوشی شیائومی باعث شده که هر فردی با هر سلیقه و سن وسالی که دارد و یا انتظاری که از گوشی همراهش دارد به راحتی مدل دلخواه را انتخاب کند و همین موضوع شیائومی را به شهرت رسانده است . علاوه بر این خرید یک گوشی شیائومی مزایای دیگری هم دارد : قیمت مناسب – طراحی منحصر به فرد و خیره کننده – پردازنده قوی – دوربین قوی و فوق العاده ( به طور کلی شیائومی به کیفیت گوشی اهمیت خاصی می دهد ) – باتری قدرتمند با عمر طولانی و شارژ سریع – حافظه با مقداربالا و متنوع – امکانات عالی – صفحه نمایش پیشرفته – سرعت عمل بالا . باید این مسئله بیان کرد که شیائومی برای افرادی هم که بودجه کمی برای خرید گوشی دارند هم مدل هایی با امکانات عالی در نظر گرفته است . بنابراین اگر فردی قصد خرید برندهای دیگر هم که داشته باشد وقتی با امکانات و ویژگی های برند شیائومی رو به رو می شود در انتخابش تجدید نظر می کند چرا که با مبلغ مناسب تری با امکانات زیادی می تواند از داشتن یک گوشی خوب تا مدت ها بهره مند شود .

فروش گوشی شیائومی با گارانتی

فروش گوشی شیائومی در ایران

کشور ایران جز کشورهای پر طرفدار برند شیائومی است . در سال های اخیر تعداد کثیری از گوشی های شیائومی در ایران به فروش رسیده است . بحث اصلی که هنگام خرید باید به ان دقت کرد داشتن گارانتی معتبر گوشی همراه است . گارانتی و مرکز خرید معتبر به خریدار این اطمینان را می دهد که جنس اصل را خریداری کرده است .

فروش گوشی شیائومی با گارانتی

اگر قصد خرید گوشی دارید پیشنهاد ما به شما برند شیائومی است زیرا با مبلغی که بابت ان پرداخت می کنید از امکانات متنوع و به روزی برخورار خواهید شد . حال علاوه بر تصمیم اولیه برای نوع ومدل گوشی باید فروشگاهی معتبر را انتخاب کنید چرا که مرکز خرید مطمئن ، کالا و محصول اصل را با گارانتی به فروش می رساند . ما در فروشگاه ژاو تمامی مدل های گوشی شیائومی را با گارانتی معتبر 18 ماهه به شما کاربران ارائه می دهیم . با خرید از فروشگاه تجاری ژاو از اعتبار و داشتن یک گوشی واقعی و اصل شما را مطمئن خواهیم کرد . مراکز و فروشگاه های بسیاری هستند که فروش گوشی شیائومی با گارانتی معتبر را ندارند .

با ژاو همراه باشید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *