جدیدترین گجت های شیائومی

اگرچه شرکت شیائومی یک شرکت بزرگ و بسیار مطرح در زمینه تولید گوشی می باشد همچنین با شرکت شیائومی امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل هوشمندی را وارد بازار کرده است که بسیار جدید و جذاب می باشند . این محصولات معمولا بسیار جذاب می باشند و توانسته اند افراد زیادی را مجذوب خود کنند. گجت ها زندگی انسان ها را راحت می کنند و با استفاده از آن ها شما می توانید بسیاری از کارهای روزمره خود را به راحتی و بدون نیاز به کم انجام دهید.دراین مقاله از ژاو به بررسی بهترین و جدیدترین گجت های شیائومی می پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فروش گوشی شیائومی

فروش انواع گوشی شیائومی / فروش گوشی شیائومی تجارت ژاو

جاروبرقی رباتیک mi شیائومی بهترین گجت شیائومی

جاروبرقی رباتیک شیائومی دارای قدرت و سرعت بسیار خوبی می باشد و به راحتی خانه شما را اسکن می کتد و هرنوع آشغال را به راحتی جمع آوری می کند.همچنین این جاروبرقی قادر است با قابلیت اسکن محیط از قسمت های خطرناک دور شود. شارژ کامل دستگاه 4 ساعت طول می کشد و در زمان شارژ کامل می توانید تا 2.5 ساعت از آن استفاده کنید.

جاروبرقی رباتیک mi شیائومی بهترین گجت شیائومی

برای خرید عمده گوشی های شیائومی از فروشگاه آنلاین ژاو اینجا کلیک کنید.

می اسمارت بند 6 شیائومی

گجت های شیائومی امروزه از جذابیت بسیار زیادی در بین مردم دارا می باشد به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شارژ کامل این می اسمارت بند 6 ، حدود 2 ساعت زمان می برد و تا 2 هفته می توانید از آن استفاده کنید.این ی اسمارت بند 6 دارای قابلیت خودکار ثبت یک سری ورزش می باشد که به راحتی می توانید به صورت خودکار ورزش هایی مانند اسکی در فضای آزاد ، قایقرانی ، دوچرخه سواری و تردمیل را ردیابی کنید. همچنین این گجت دارای قابلیت سنجش اکسیژن نیز می باشد.

می اسمارت بند 6 شیائومی

مچ بند هوشمند شیائومی مدل می بند 2 (mi band 2)

مچ بند هوشمند شیائومی  با نمایشگر 0.5 اینچی دارای سنسورهای تشخیص خواب و شمارشگر ضربان قلب می باشد . همچنین این مچ بند شیائومی با شمارش گام های شما تحرک شما را ثبت می کند و به راحتی می توانید از وضعیف سلامت خود با خبر باشید و ان را کنترل نمایید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل می بند 2 (mi band 2)

ساعت هوشمند شیائومی مدل amazfit

ساعت هوشمند شیائومی  دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مچ بند می باشد. همچنین مشخصاتی مانند وزن 50 گرمی و حافظه رم 4 گیگابایتی که به راحتی هرچقدر می خواهید می توانید موسیقی و سایر اطلاعات دیگر را در این گوشی بریزید و پاسخ گوی نیازهای شما باشد.این ساعت از باتری بسیار خوبی نیز بهره می برد که به راحتی می تواند پاسخ گوی نیازهای شما باشد.

شیائومی با تولید محصولات جدید نو آوری زیبایی را در صنعت محصولات هوشمند به وجود آورده است. شیائومی از وقتی که رابط کاربری miui را به وجود آورد توانست فناوری های جذابی را در صنعت محصولات هوشمند به وجود آورد.

گجت ها زندگی انسان ها را راحت می کنند و با استفاده از آن ها شما می توانید بسیاری از کارهای روزمره خود را به راحتی و بدون نیاز به کمک انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شیائومی

برای مثال جاروبرقی رباتیک mi شیائومی دارای قدرت و سرعت بسیار خوبی می باشد و به راحتی خانه شما را اسکن می کتد و هرنوع آشغال را به راحتی جمع آوری می کند و در وقت شما صرفه جویی می کند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل amazfit

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با معرفی جدیدترین گجت های شیائومی با ما همراه بودید.

                                                                              

 

 

 

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *