مشخصات کامل دستبند هوشمند شیائومی mi band 6

دستبند هوشمند شیائومی mi band 6 از دستبندهای جدید شیائومی می باشد که باتوجه به قیمت مقرون به صرفه ای که برای آن در نظر گزفته شده است و به بازار عرضه شده است توانسته با اسقبال زیادی روبه شود. در این مقاه از ژاو به بررسی مشخصات کامل دستبند هوشمند شیائومی mi band 6 می پردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فروش عمده شیائومی

طراحی می بند 6 شیائومی

از نظر طراحی شیائومی mi band 6 از یک طراحی معمولی و در عین حال شیک بهره می برد و داشتن نمایشگر با لبه های خمیده که باعث خوش دست شدن آن شده است و همچنین بند سلیکونی در رنگ های متنوع که جذابیت زیادی به آن بخشیده است.این مچ بند را می توانید در زنگ های متفاوت و جذاب خریداری کنید.

برای خرید گوشی های شیائومی از تجارت ژاو کلیک کنید.

صفحه نمایش 1.56 اینچی

مچ بند شیائومی دارای یک نمایشگر 1.56 اینچی آمولد با رزولوشن 152×486 پیکسل در هر اینچ و همچنین روشنایی 450 نیتی که نمایشگری روشن و درخشان را حتی در زیر نور آفتاب در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این نمایشگر به گونه ای ساخته شده است که جای هیچ گونه اثزانگشتی روی آن باقی نمی ماند.

فروش عمده شیائومی

ویژگی های جذاب مچ بند mi band 6

از ویژگی های جذاب این مچ بند می توان به سنسور اکسیژن خون ، قابلیت سنجش استرس ، ردیاب خواب و تمرینات مربوط به تنفس اشاره کرد همچنین در این مچ بند شما می توانید تاریخ های مهم را یادداشت کنید و با بررسی فعالیت های شخصی و فعالیت های روزانه ، ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند و از 100 به آن ها امتیاز می دهد که با ستفاده از آن می توانید وضعیت سلامت خود را نیز چک کنید.

خرید عمده گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده شیائومی

باتری با کیفیت

از نظر باتری بایید گفت که این مچ بند به وسیله ی شارژر مغناطیسی به شما ارائه می شود و در صورت استفاده معمولی می توانید 14 روز بدون نیاز به شارژ باتری از آن استفاده کنید که برای این دستبند با نمایشگر 1.56 اینچی بسیار مناسب می باشد.

دستبند ضد آب

دستبند هوشمند شیائومی mi band 6 دارای قابلیت ضدآب می باشد و تا عمق 50 متری می توان بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود از آن استفاده کرد . از این دسبند هم در هنگام شنا و هم در هنگام غواصی می توانید استفاده کنید و از کارایی آن لذت ببرید.

خرید عمده شیائومی

آیا دستبند هوشمند می بند 6 ارزش خرید را دارد؟

این دستبند باتوجه به ویژگی هایی که دارد بسیار کاربری و جذاب می باشد و باتوجه به ضدآب بودن و ثبت حرکات ورزشی مانند شنا و … می توانید از آن در زیر آب و هنگام شنا و غواصی نیز استفاده کنید. همچنین ویژگی هایی مثل، قدم شمار، سنجش ضربان قلب ، اندازه گیری آب و هوا ، کرنومتر، برنامه های مختص بانوان ، برنامه کنترل تنفس ، برنامه اندازه گیری استرس و… از جذابیت های این دستبند هوشمند می باشند که باعث می شود ارزش خرید را داشته باشد.

این مچ بند شامل 130 صفحه متفاوت برای صفحه نمایش می باشد و همچنین امکان استفاده از صفحه نمایش های سفارشی نیز وجود دارد که به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید.

مشخصات کامل دستبند هوشمند شیائومی mi band 6خرید عمده شیائومی

فروش عمده شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده فروش محصولات و گوشی های شیائومی به صورت عمده و با گارانتی می باشد. همچنین ژاو به عنوان یکی از واردکنندگان گوشی نیز در ایران است که گوشی هایی با قیمت عمده را به بازار وارد می کند پس برای خرید گوشی به صورت عمده و جزئی فروشگاه ژاو را از دست ندهید و همین الان گوشی موردنظر خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

قیمت هندزفری بلوتوثی شیائومی xiaomi flip buds pro

جدیدترین گجت های شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر 18 ماهه در ایران می باشد که همواره گوشی های خود را با قیمت عمده به بازار عرضه می کند.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که در مورد  دستبند هوشمند شیائومی mi band 6  برای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *