پد شارژ شیائومی Xiaomi MDY-13-EJ Wireless Fast Charging

شیائومی یک برند جذاب می باشد که در سال های اخیر با تولید گوشی های جذاب و با کیفیت و سایر لوازم جانبی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. پد شارژ بی سیم از تکونولوژی های جدید می باشد که در حاله توسعه می باشد و گوشی های پرچمدار سایر برندها از آن بهره می برند .پد شارژ شیائومی مدل MDY-13-EJ یکی از باکیفیت ترین پدهای شارژ وایرلس می باشد که دارای طراحی بسیار جذابی می باشد.در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت پد شارژ شیائومی Xiaomi MDY-13-EJ Wireless بپردازیم(فروش گوشی شیائومی به صورت عمده در تجارت ژاو) پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yu mi mi selfie stick black

شارژ سریع با قابلیت شارژ 120 واتی

شارژ شیائومی Xiaomi MDY-13-EJ Wireless با قابلیت شارژ سریع 120 واتی به بازار عرضه شده است و دارای قابلیت شارژ سریع می باشد که در کمترین زمان مکن گوشی شما را شارژ کند.همچنین فناوری QI به کار رفته در این شارژر به صورت خودکار مدل گوشی شما را برای تنظیم سرعت شارژ تشخیص می دهد.

طراحی جذاب پد شارژ شیائومی مدل MDY-13-EJ

در ساخت این پد شارژ از سیلیکون ، پلاستیک فشرده و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است که کیفیت بسیار بالایی را به این کیس شارژ بخشیده است و بدنه آن به ونه ای می باشد که به راحتی می توانید گوشی و سایر لوازم جانبی خود را روی آن قرار دهید تا شارژ شود بدون اینکه خط و خشی روی آن بیفتد.

سطح صفحه این شارژ بی سیم از جنس سیلیکون می باشد و باعث می شود که گوشی ارز روی صفحه سر نخورد همچنین لبه های ین دستگاه به صورت خمیده می باشد و به گونه ای که به هنگام دست گرفتن بسیار راحت و خوش دست است.

جدیدترین گجت های شیائومی

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

قیمت پد شارژ شیائومی مدل MDY-13-EJ

این پد شارژ باتوجه به امکاناتی که دارد و قادر است به صورت همزمان چد دستگاه را شارژ کند و کیفیت ساخت آن نیز بسیار جذاب می باشد. این پد شارژ وایرلس در رنگ سفید به بازار عرضه شده است و قیمت آن حدود 93 دلار حدود 2 میلیون 200 تومان می باشد.

نحوه استفاده از پد شارژ وایرلس شیائومی

به منظور شارژ کردن گوشی و لوازم جانبی کاربر می تواند آن ها را روی هر قسمتی از پد شارژ که می خواهد قرار دهد. زیرا این پد شارژ از 19 کویل برای تشخیص و شارژ دستگاه های قرار داده شده روی آن استفاده می کند و تمام سطح بالایی پد قابلیت شارژ کردن باتری را دارا می باشد.

فروش گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی

پد شارژ بی سیم شیائومی مدل MDY-13-EJ یک شارژر همه کاره

باخرید این پد شارژ شیائومی دیر نیاز ندارید که شارژ مناسب با گوشی یا هندزفری و دیگر لوازم جانبی را خریداری کنید زیرا این پد شارژ با سایر گوشی ها و لوازم جانبی سازگار می باشد.ابعاد این پد شارژ در 100 در 15.1 میلی‌متر  می باشد و بسیار خوش دست و خوش فرم می باشد و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید و یا  در جیب خود قرار دهید.

با خرید این پد شارز شما می توانید گوشی های هوشمند برندهای مختلف و لوازم جانبی خود از جمله هندزفری را در روی این پد شارژ ، شارژ کنید و نیاز به آداپتور مخصوص و کابل شارژ نمی باشد و هندزفری را با کیس آن روی صفحه پد شارژ قرار می دهید و شروع به شارژ کردن می کند.

پد شارژ بی سیم شیائومی مدل MDY-13-EJ یک شارژر ایمن

گاهی ممکن است شی کوچک فلزی روی پد شارژ بیفتد و شما متوجه آن نشوید که باعث اختلال در شارژ شدن گوشی شما می شود این قطعه های کوچک ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد صفحه شارژر شوند و آسیب جدی به پد شارژ و گوشی شما وارد کنند. به همین دلیل این پد شارژ در مقابل قطعه های کوچک به گونه ای عمل می کند که در صورت تشخیص آن ها صفحه شارژر را به صورت خودکار خاموش می کند و از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های این پد شارژ می توان علاوه بر تشخیص قطعات خارجی ، تشخیص اتصال کوتاه و ولتاژ ضربه ای و سیستم خنک کننده برای برای جلوگیری از افزایش دما را نام برد که بسیار جذاب و کاربردی می باشند و با استفاده از آن می توان از ویژگی های این پد شارژر ایمن لذت ببرید .

مزیت های پد شارژ شیائومی Xiaomi MDY-13-EJ Wireless Fast Charging

پس اگر قصد خرید این شارژر همه کاره را دارید تردید نکنید و هرچه سریعتر آن را خریداری کنید و امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. امکانات جذاب و بسیارزیادی در این پد شارژ وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت این پد شارژ ارزش خرید را دارد .

تجارت ژاو

تجارت ژاو نیز از فروشگاه های واردکننده گوشی با قیمت مناسب می باشد که گوشی هایی قسطی با سفته و بدون ضامن  را در اختیار مشتری قرار می دهد.

فروش گوشی شیائومی

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده رسمی و بدون واسطه انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با پد شارژ شیائومی Xiaomi MDY-13-EJ Wireless  با ما همراه بودید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *