بهترین محصولات شیائومی / تاریخچه شرکت شیائومی

شرکت شیائومی را معمولا با ساخت و تولید گوشی های آن در دنیا معروف و شناخته شده است. این شرکت در سال 2010 با هدف تولید گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب کار خود را شروع کرد و شعار اصلی این شرکت این است که سود بالا در فروش تعداد زیاد محصولات می باشد و به همین دلیل گوشی های خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه کرد تا با فروش بالای خود بتواند به سود مورد نظر خود برسد. گوشی های شیائومی ساخت کشور چین هستند و دفتر اصلی آن ها در پکن قرار دارد و این برند را بیست و سومین مرد ثروتمند چین با نام لی جون به همراه 6 نفر دیگر به وجود آورده است.

در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی بهترین محصولات شیائومی و تاریخچه شرکت شیائومی بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران

گوشی شیائومی ساخت کجاست؟ + تاریخچه شیائومی

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

بهترین محصولات شیائومی

شرکت شیائومی محصولاتی مثل ، موبایل ، تبلت ، لوازم جانبی ، پاوربانک و… را تولید و عرضه کرده است اما بهترین محصولات شیائومی ، گوشی های این برند می باشند که از کیفیت بسیار خوبی در برابر قیمتی که برای آن ها می پردازید دارا می باشند.

برند شیائومی در ساخت گوشی های خود به بخش نرم افزار توجه ویژه ای داشته است و گوشی های آن با نرم افزارهای به روز به بازار عرضه می شوند. همچنین می توان گفت این شرکت مانند سایر شرکت های مطرح در زمینه گوشی پس از فروش گوشی مخاطب را رها نمی کند و مدام با به روز رسانی افزار گوشی های خود سعی می کند بهترین عملکرد را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

زمانی که اولین گوشی شیائومی وارد بازار شد همزمان گوشی آیفون s4 نیز وارد بازر شد . شیائومی در آن زمان با فروش بسیار بالایی روبه رو شد و دلیل موفیت آن نیز قیمت مناسب گوشی های این برند است که در کنار قیمت مناسب کیفیت بسیار خوبی را به کاربر ارائه می دهند.

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

شیائومی پذیرش بیت‌کوین و اتریوم را برای خرید محصولات خود آغاز کرد / خرید گوشی شیائومی با بیت کوین

تاریخچه شرکت شیائومی

شرکت شیائومی در سال 2010 با هدف تولید گوشی های با کیفیت و قیمت مناسب کار خود را شروع کرد و در سال 2011 نیز اولین گوشی خود را با نام شیائومی mi one وارد بازار کرد. همچنین در سال 2012 نیز این برند با فروش 7.2 میلیون گوشی خود توانست جایگاه بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد و دقیقا یک سال بعد یعنی سال 2013 سری ردمی خود را وارد بازار کرد ، پس از این در سال 2015 شیائومی یک رکورد بسیار جالب را برای خود به ثبت رساند که در تاریخچه شرکت شیائومی نیز ثبت شد و این رکورد به گونه ای که در مدت زمان 24 ساعت توانست حدود 3 میلیون گوشی را به فروش برساند. یک سال بعد درست سال 2016 نیز سری mi mix را به بازار عرضه کرد که از نظر طراحی بسیار جذاب بود و کیفیت بسیار خوبی نیز بهره می برد. سال 2017 علاوه بر این که شیائومی mi 6 را به بازر عرضه کرد توانست گوشی های سری mi  و redmi note را به صورت کاملا رسمی به بازار معرفی کند. در سال 2018 که حدود 8 سال از تاسیس این شرکت می گذشت شیائومی توانسته بود که گوشی های خود را به سراسر دنیا عرضه کند.

چرا قیمت گوشی های شیائومی پایین است ؟

ارزان بودن گوشی های شیائومی به این معنی نیست که این شرکت کیفیت را فدای قیمت پایین کرده است بلکه ، هدف و شعار این برند فروش زیاد و سود پایین است و همین نکته باعث شده است که گوشی های شیائومی را بتوانید با قیمت مناسب در بازار پیدا کنید.

تجارت ژاو

فروش گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با فروش گوشی شیائومی Redmi note 10 pro با ما همراه بودید.شیائومی نسبت به سایر برند ها از قیمت مناسب تری برخوردار باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *