گوشی شیائومی ساخت کجاست؟

شرکت شیائومی از سال 2010 با هدف ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر شروع به کار کرد.گوشی های شیائومی ساخت کشور چین که مقر آن در پکن است که این برند توسط بیست و سومین مرد ثروتمند چین به نام لی جون و 6 نفر دیگر تاسیس شده است.

شیائومی برخلاف دیگر تولیدکنندگان چینی، توجه خاصی به بخش نرم‌افزار دارد و مدام در حال بروز رسانی نرم‌افزار محصولات خود است. در واقع شیائومی پس از فروش محصول نیز مخاطب خود را تنها نمی‌گذارد درست مانند شرکت‌های مطرح تولید کننده موبایل. به این ترتیب این کمپانی امکانات مشابه تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌هوشمند را در اختیار مشتری قرار می‌دهد با این تفاوت که قیمت محصول نهایی آن به مراتب پایین‌تر از دیگران است. شاید این مهم‌ترین دلیل محبوبیت شیائومی و موفقیت آن باشد.

نخستین گوشی شیائومی تقریبا به صورت همزمان با آیفون s4 وارد بازار شد و توانست فروش زیادی را به خود نسبت دهد.دلیل موفقیت بزرگ برند شیائومی را می توان استراتژی فروش هوشمندانه آن دانست.

تاریخچه شرکت شیائومی

شرکت شیائومی از سال 2010 با هدف ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر شروع به کار کرد و سال 2011 اولین گوشی این شرکت با نام شیائومی mi one وارد بازار شد.در سال 2012 این شرکت توانست حدود 7.2 میلیون گوشی را به فروش برساند و یک سال بعد یعنی سال 2013 اولین گوشی سری ردمی (redmi) به بازار عرضه شد. سپس در سال 2015شیائومی یک رکورد بسیار جالب را به ثبت رساند و توانست ظرف مدت 24 ساعت تعداد 2112010  گوشی هوشمند را به فروش برساند که یک فروش بی سابقه بود و در کتاب گینس نیز ثبت شد. در سال 2016 نیز شیائومی گوشی mi mix را معرفی کرد که طراحی آن واقعا زیبا و خلاقانه بود.از سال 2018 به بعد توانست بعضی از گوشی ها و محصولات خود را به بازارهای سراسر دنیا وارد کند و سود پایین ولی فروش بالا است و عقده آن براین که سود بالا در فروش بالای محصولات می باشد و به همین دلیل گوشی های این برند دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

شرکت شیائومی از سال 2010 با هدف ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر شروع به کار کرد.گوشی های شیائومی ساخت کشور چین که مقر آن در پکن است
گوشی شیائومی ساخت کجاست؟

لوگوی شیائومی چه معنایی دارد؟

لوگوی شیائومی اگر به صورت دقیق به آن نگاه کنیم مفهوم جالبی دارد . لوگو اگر برعکس شود شبیه به یکی از عبارت های چینی است که معنی آن قلب است. همچنین حروف به کار رفته در این لوگو عبارت “mi” که مخفف عبارت mobile internet است.  

دلایل خاموش شدن و داغ شدن گوشی شیائومی + راه حل رفع آن

گارانتی گوشی شیائومی+ استعلام گارانتی شیائومی

خصوصیات گوشی شیائومی

شرکت شیائومی در ساخت گوشی های هوشمند خود خلاقیت و علم روز را در نظر گرفته است. گوشی های شیائومی با بهره گیری از سخت افزار بسیار خوب و قیمت مناسب ارزش خرید بالایی دارند.

گوشی های پرفروش شیائومی در سال 2019

از جمله گوشی های پرفروش و موفق این شرکت در سال 2019 گوشی شیائومی redmi note 7 و mi note 10 pro که اولین بکار گیرنده حسگر 108 مگاپیکسلی است، xiaomi mi 8 نیز اولین گوشی شیائومی است که دارای حسگر تشخیص چهره می باشد و دارای دوربین بسیار با کیفیتی می باشد.

در آخر

همه این مسائل یعنی کیفیت خوب، قیمت مناسب و التزام عملی به پاسخگویی به مشتریان به روشنی اثبات می کند که شیائومی نه تنها یک محصول قابل رقابت با کمپانی های مطرح تولید کننده محصولات دیجیتالی است ،بلکه یک کالای محبوب و دوست داشتنی در بین مشتریان و خریداران در سراسر دنیا به حساب می آید. تردیدی نیست که شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین میان رده های پرفروش در سراسر دنیاست که در بسیاری از رقابت ها بی رقیب یکه تازی می کند.
جای هیچ تردیدی نیست که شیائومی برند برتر سال های پس از ۲۰۲۰ میلادی نه تنها در چین و آسیا بلکه در اروپا و حتی آمریکا خواهد بود. این چیزی است که مدیران و سهامداران شیائومی، به کمتر از آن قانع نخواهند بود.
شیائومی با توجه به گستردگی محصولات شیائومی و همچنین ارزش بالایی که این کالاها دارند و بر اساس ارائه خدمات بهینه تر، صرفاً و اختصاصی برای عرضه محصولات شیائومی افتتاح شده است این مسئله خود می تواند دلیلی بر اهمیت ماندگاری ثبات و آینده درخشان شیائومی باشد.

شرکت تجارت ژاو وارکننده رسمی گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد و شما می توانید گوشی مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه در این فروشگاه خریداری کنید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و موثر واقع گردد.

52 پاسخ

  1. سلام من با گوشی شیائومی بازی کلش اف کینگز انجام می‌دهم الان چند روزه که پرچم چین رو نشون میده و نمی‌توان بازی کنم چون احراز هویت میخواهد که مخصوص چینی ها است

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  2. سلام. من یک گوشی شیامی دارم. بعضی از برنامه ها را پشتیبانی نمی کند. بعضی از فایل های صوتی را نمی تواند بخواند. بایستی روی یک گوشی دیگر ارسال شون کنم. چون چندین آپ را دانلود کردم ولی فایده ای برام نداشت.

    1. سلام وقت بخیر
      گوشیتون رو آپدیت کنید ببینید مشکل حل میشه یا نه،در غیر این صورت با کارشناسان ما تماس بگیرید

  3. حیف سامسونگ نیست .ردمی نوت ده ۲۰روزه گرفتم ی آشغال ب تمام معناست فقط خوبیش شارژ سریع و دوربین قوی هست والسلام. CPU =8هسته !؟آره تو خواب
    داخلی ۱۲۸گیگ ک هنوز ۱۰گیگ پر نشده چپ راست هنگ و گیر .اگه نصف حافظه پر بشه بنظرم اصلا روشن نشه.
    G5پرو ۲۰۱۷ داشتم سگش می ارزید ب این آشغال.

    1. سلام وقتتون بخیر
      گوشی شما مشگل داره ، اگر گوشی رو از شرکت ژاو خریداری کردید با شماره 03432484041 تماس بگیرید
      تا همکاران مشگل شما رو برطرف کنند.

  4. سلام
    5 ماه هست پوکو ام 3 خریدم واقعاااااااا عالییییهههه یعنی اون سامسونگ عن نمیتونه به شیائومی برسه
    ایفون رو نگو که به گرد پای شیائومی نمیرسه فقط یه برنامه رو نصب کردم کار نمیده که بروز رسانیش کردم درست شد

    یه مطلب

    پوکو ام 3 به میوای 13 بروز رسانی داده بکنم یا نه؟؟

      1. سلام دوست عزیز
        بله واقعا گوشی خوبی هست و برند شیائومی با توجه به خدماتی که ارائه میده مناسب ترین قیمت رو نسبت یه رقبای خودش میگیره

  5. سلام من گوشی رد می ۸ شیائومی دارم
    ی مشکلی که هست اینه که گاهی بعد از مکالمه صفحه گوشی سیاه میشه و عملا نمیتونی کاری کنی تا
    اینکه خاموش و روشن کنی تا درست بشه که البته خیلی طول می‌کشه تا خاموش و روشن بشه

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      گوشیتون باید به روزرسانی بشه ولی قبل از هر کاری اگر گوشیتون شامل گارانتی هست با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

    1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      نمیشه گفت که کدوم بهتره،باید نسبت به قیمتی که دارن و خدماتی که ارائه میدن سنجید
      ممنون از کامنتی که گذاشتید.

  6. شیر مادر و نان پدر حلالش شیاومی عشقه عشق بهترین گوشی تو دنیا اگه بخوای گوشی شیاومی فرقی نمی کنه چه مدلیش باشه. فقط می تونم بگم من اسوده ام نه شارژ می خواد نه هنگ می‌کنه هیچی
    حلالت دلاور??❤️

    1. سلام خدمت شما 🙂
      بله واقعا برند خوب و پرفروشی هست با توجه به هزینه ایی که پرداخت میکنید آپشن های خوبی رو بهتون میده.
      ممنون از کامنت خوبتون.

  7. گوشی های شیائومی یا بهتره بگیم برند شیائومی یکی از بهترین میان رده های سطح پایین هستش ولاکن میشه گفت هیچ اعتمادی نمیشه بهشون کرد لذا برند سامسونگ ک هممون حداقل یک بارم که شده از گوشی سامسونگ یا تلویزیون و یا هر محصول دیجیتالی با برند سامسونگ استفاده کردیم حتی تو خونمون . پس سامسونگ امتحانشو پس داده و میشه بهش اعتماد کرد . بنده خودم جز سامسونگ هیچ گوشی دیگه ای استفاده نکردم و نخواهم کرد چون واقعا از سامسونگ راضیم تا حالا هم لنگم نذاشته . همین گوشی تو دستم تقریبا پنج سالی میشه که تازگیا میخوام عوضش کنم و ای ۵۲ اس و یا ای ۷۳ بخرم . امیدوارم که طرفداران شیائومی ناراحت نشده باشن ‌‌. درضمن اینم در نظر بگیرین همین گوشی تو دستم ک s7 هستش هرجا ببرم بخوام بفروشمش سریع رو هوا میخرن ولی گوشی های شیائومی رو اصن نمیخرن ک هیج قیمت بسیار پایین هم پیشنهاد میدن ک واقعا اصن نمیشه با سامسونگ مقایسش کرد . خلاصه مطلب دوستان سیع کنید برند معروف یا برندی ک امتحانشو پس داده بخرید . یکی دوتومن اشکالی نداره اضافه خرج کنید ولی جنس خوب بخرید . درضمن تجربه ای ک من داشتم از سامسونگ اینه ک ساخت هند اصن نخرید هرچند فرقی ندارن ولی خب سیع کنید ساخت ویتنام بخرید . موفق و پیروز باشین هموطنان عزیزم ??

    1. سلام وقت بخیر
      ممنون از وقتی که گذاشتید و کامنت برای ما ارسال کردید.
      ممنون از نظرتون.

  8. سلام من تازه شیامی 9T خریدم و از خدماتش خیلی راضی هستم تا حالا سامسونگ داشتم این سیستم برام جدید و تازه هست در کل باتری? ،سرعت یعنی رم ، گرافیک و … خیلی ردیفه ??

  9. سلام من نوت ۱۱ دارم وای فای یه قرن طولمیکشه وصل سه با ایرانسل که کنار نمیاد یه برنامه دارم که با فیلتر کار می‌کنه اونم دیگه کار نمیکنه همین برنامرو با همون فیلتر تو سامسونگ زمان بوق نصب کردم کار می‌کنه الکی این شیایومی را گنده نکنید شماره تماسمم ۰۹۲۲۲۰۶۱۱۹۰ هست راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      برای هر گوشی با هر برندی ممکن هست مشکل پیش بیاد، برای همین روی گوشی ها گارانتی میزارن.
      شما هم برای برطرف شدن مشکل گوشیتون با واحد گارانتی جایی که گوشیتون رو خریداری کردید مشکل رو عنوان کنید.

      1. سلام من به نمایندگی گفتم گفت مشکل از نت هست این گوشی رو نخاستم هر کی خواست بگه با گوشی سامسونگ عوض میکنم چین فقط کروناش اصل بود

  10. سلام چرا تو گوشی ردمی نت ۱۱ ظرفیت باتری رو درج نکردن ممنون میشم اگه پاسخ بدید

  11. سلام به اون اسکلی ک گفته بود ردمی نوت 11 نتش مشکل داره.

    چی میگی همش زر میزنی من ایرانسل دارم رو کالاف با پینگ ۵۰ بازی می‌کنم همراه اول هم پینگ 40 ی وای فای هم دارم خیلی سریع بهش وصل میشه با پردازنده اسنپ دراگون 680 رام 6 باهاش تو کالاف عشق میکنم گرافیک کالاف رو وری هايج میبرم اصلا لگ نمیخوره!
    پشمات بریزه دلقک گوشی ب این خوبیو از دست نده اگر مشکلت نته برو مشهد یا وسط تهران سرعت بالای 100 مگ عشق کن
    یادت باشه زر زدن مرض اسکلی میاره پس زر نزن فرزندم.

    با تشکر از مدیر سایت دمش گرم

    1. خود شرکت مایکروسافت هم سرعت 100. ندارن داداش من خودم رستم نرم افزاره چیزی که نمیدونی زر نزن

  12. سلام گوشی شیائومی مدل نو۱۱ پرو از چه کشوری باشد بهتر است چین اندونزی و هند و قیمت را هم لطف کنید

  13. سلام من یه گوشی poco m 3 دارم واقعا از دوربین از این چیزا خوبه ولی داغ میکنه میشه مشکل رو بگین
    ممنون از لطفتون

    1. سلام وقتتون بخیر
      چه کاری با گوشیتون انجام میدین،گوشیتون داغ میکنه. گوشیتون رو از ما خریداری کردید؟

  14. سلام .بند گوشی شیاموی خرید .بعد چند ما. … خاموش شود .فرستادم نمایندگی برای تعمیر …نزدیک به یک ماه طول گشید… با هراز خواهش درست کردن فرستادن .دوباره بعد یک روز خاموش شود .دوباره فرستادم ..هنوز جواب ندادن…مورد بسیار محم………… جهت همه دوستان عزیز .خواهش پول خود را برای این گوشی ندهید .اول گرم میکنند …………بعد یک یا چند ماه کار خراب میشود …….بعد در یک روز تو بازار موبایل .به چشم دیدیم .چندین گوشی شیاموی مثل گوشی بند خراب شود بود…….. .نظر فروشگاه……… گفتن اکثر گوشی ها شیاموی……… همین مشگل پیدا میکند ……….بعد وقتی رفتی اداره پست گوشی بفرستم …. برای نمایندگی ……….اداره پست نظر دیگران را گفت ………ما خسته شود از گوشی ش یامویی .چند روز چندین گوشی باید بفرستیم برای نمایندگی برای تعمیر …. .با بررسی که کردم …..هم شدید بعد چند دقیقه کارکرد آنچنان گرم میکند .نمیشود دست به پشت گوشی شیاموی زد .و نظر دیگران همین بود .پس از شما دوستان عزیزم خواهش میکنم .نسبت به خرید گوشی دقت کامل داشت باشید .چون نمایندگی درست جواب نمیدهد گوشی شیاموی برایت چند ماه بیشتر کار نمی کند …کسی هم جواب کد نیست …. .یا درست کرد مجدد خراب میشود ..دیگر قابل استفاده نیست …حرف حق حق حق به تمام ….مخاطبین و دوستان عزیزم .حسین منشاء

      1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
        ما همه ی کامنتارو منتشر میکنیم حتی دوستانی که کامنت منفی راجع به شیائومی میزارند.این یک موضوع سلیقه ایی هست که بعضی از دوستان سامسونگ میپسندند.

  15. گوشی سامسونگ فکر کنم 10سال در حال استفاده میباشد .از شیاموی 11که خوبه خیلی بالاتر از آن .در مقابل گوشی سامسونگ. هیچ و پوچ میباشد .گوشی شیاموی کنار کارمندها شرکت شیاموی مثل گوشی شیاموی میباشند .

  16. سلام من الان گوشی جی فایو پرو دارم چندساله ازش راضیم واقعا منتها قدیمی شده میخوام ردمی نوت ۱۱ پرو بخرم ب نظرتون چه طوره ‌… گوشی ای میخوام ک همزمان دو سیم کارت و کارت حافظه رو پشتیبانی کنه ….که A52 این ویژگی رو نداره یا ب نظرتون A73 بخرم یا S20 fe -؟؟ چون تا حالا شیائومی نداشتم و مرددم و به سامسونگ خوش بین ترم …ولی شیائومی ب نظرم مقرون ب صرفه تره از لحاظ قیمت و دوربین و کیفیت

  17. سلام من گوشی شیامی میخوام بخرم و از دوتا گوشی خوشم اومده یکی poco x3 pro 256 و poco x4 pro 256 الانم نمیدونم کدومو انتخاب کنم و گیمر هستم بازی هایی مثل کالاف . پابجی و… میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *