مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yu mi mi selfie stick black

فروش گجت گوشی شیائومی با پیشرفت تکنولوژی برای ثبت عکس های جذاب و ضبط ویدیو بدون لرزش لوازم جانبی جذاب و دوکاره خود را که شامل مونوپاد و سه پایه عکاسی شیائومی  XMZPG01YM که بسیار مناسب فیلم برداری و عکاسی می باشد و دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد. در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی xiaomi XMZPG01YM yuemi ymi selfie stick black می پردازیم پس با ما همراه باشید.

سه پایه عکاسی شیائومی yuemi مدل XMZPG01YM

این دستگاه سه تکه که شامل ، مونوپاد ، سه پایه عکاسی و یک ریموت برای کنترل و گرفتن عکس می باشد که بسیار کاربردی است.

با باز کردن پایه این دستگاه تبدیل به یک سه پایه می شود که می توان از آن برای ثبت و ضبط فیلم و گرفتن عکس بدون لرزش و نویز استفاده کرد. همچنین با بستن دسته و افزایش ارتفاع تبدیل به یک مونوپاد می شود که می شود با آن عکس های جذابی را به صورتی سلفی ثبت کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

فروش گجت گوشی شیائومی

پایه ای سه پایه به راحتی روی زمین قرار می گیرد و از افتادن و تکان خوردن آن خبری نیست زیرا در زیر پایه های آن چند تکه لاستیکی قرار دارد که هنگام قرار گرفتن روی زمین تکان نمی خورد.

جدیدترین گجت های شیائومی

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

طراحی جذاب و انعطاف پذیر با چرخش 360 درجه-فروش گجت گوشی شیائومی

سه پایه xiaomi XMZPG01YM yuemi دارای طراحی عالی و جذاب و انعطاف پذیر از جنس آلومینیوم می باشد که به راحتی قابل تنظیم برای هر گوشی می باشد و به راحتی روی سه پایه قرار می گیرد. طراحی فشرده و جذاب این سه پایه به گونه ای می باشد که بسیار جمع و جور و کاربردی می باشد و هنگام جمع شدن 130 میلی متر می باشد که به راحتی قابل حمل است.با باز کردن این دسته تا ارتفاع 220 میلی متری که به شما دید وسیع تری در ثبت عکس های سلفی می دهد.

استفاده از مواد باکیفیت بالا که در طراحی این سه پایه به کار برده شده است پلاستیک فشرده و آلیاژی از آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و تمام این سه پایه و یا مونوپاد با لایه سیلیکونی پوشیده شده است که هنگام قرار دادن گوشی روی دسته گوشی شما را خط نیندازد.

قابلیت تنظیم 360 درجه به کار برده شده در این دستگاه به شما این امکلن را می دهد که در هر زاویه ای که خواستید مونوپاد را فیکس کنید. همچنین این مونوپاد شیائومی دارای طول 58 تا 85 میلی متر می باشد و می توانید همه دستگاه ها را در آن قرار دهید.

وزن سه پایه حدود 95 گرم می باشد که بسیار سبک و خوش دست می باشد و استفاده از آن بسیار راحت است.

گیره سیلیکونی با کسفیت عالی

برای قراردادن گوشی روی سه پایه و مونوپاد یه گیره وجود دارد که با کشیدن آن به راحتی طول آن تا 85 میلی متر کش می آید و بسیار منعطف می باشد و گوشی شما روی آن قرار می گیرد و قفل می شود و از افتادن گوشی شما جلوگیری می کند.

مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yuemi ymi selfie stick black

سه پایه عکاسی شیائومی yuemi مدل XMZPG01YM  سازگار با گوشی های اندروید و IOS

علاوه بر قابلیت چرخش 360 درجه که قابل تنظیم در هر زاویه ای می باشد ، این سه پایه سازگار با بلوتوث نسخه 3 می باشد و به راحتی به تمام گوشی های اندروید و IOS متصل می شود و با استفاده از ریموت کنترل ۀن می توانید از راه دور آن را کنترل کنید.

مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yuemi ymi selfie stick یک دستگاه با دو کاربرد متفاوت و کاربردی

xiaomi XMZPG01YM yuemi یک دستگاه با کارایی مختلف می باشد که هم شامل یک مونوپاد و هم یک سه پایه برای عکاسی می باشد که به جای حمل دو دستگاه شما می توانید صاحب یک دستگاه مونوپاد و سه پایه شیائومی شوید و در صورت لزوم از هر کدام از آن ها استفاده کنید.

باتری لیتیوم یونی 60 میلی آمپری

یک باتری لیتیوم یونی 60 میلی آمپری در این مونوپاد به کار رفته است که با استفاده از آن می توانید مدت طولانی عکس های سلفی مورد نظر خود را ثبت کنید که بسیار جذاب میباشد. این دستگاه قابل شارژ شدن می باشد و می توانید از ریموت آن نیز برای کنترل از راه دور استفاده کنید.این ریموت کنترل در صورت استفاده معمولی می تواند چندین روز پاسخگوی شما باشد و در سفر و یا هنگام ضبط ویدیو در یک جلسه بدون آنکه سریع شارژ ریموت آن تمام شود از آن استفاده کنید.

ویژگی های جذاب xiaomi XMZPG01YM yuemi ymi selfie stick

تجارت ژاو

فروش گجت گوشی شیائومی

تجارت ژاو نیز از فروشگاه های واردکننده گوشی با قیمت مناسب می باشد که گوشی هایی قسطی با سفته و بدون ضامن  را در اختیار مشتری قرار می دهد .

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم .

شرکت تجارت ژاو وارد کننده  رسمی و بدون واسطه انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با سه پایه عکاسی شیائومی yuemi مدل XMZPG01YM  با ما همراه بودید.

 

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *