قیمت و مشخصات گوشی redmi k50 gaming

گوشی redmi k50 gaming یکی از جدیدترین و به روز ترین گوشی های سال 2022 شرکت شیائومی می باشد . استفاده از پردازنده قدرتمند و سیستم خنک کننده از ویژگی هایی می باشد که آن را تبدیل به یک گوشی گیمینگ کرده است. در این مقالع از ژاو به بررسی مشخصات و قیمت گوشی redmi k50 gaming می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی ردمی کا 50 گیمینگ

شیائومی در ساخت این گوشی از یک نمایشگر 6.67 اینچی oled با نرخ رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن full HD+ و 16 میلیون رنگ استفاده کرده است که نمایشگری یکپارچه و با کیفیت را در اختیار کاربر قرار می دهد.

طراحی جدید و به روز

طراحی این گوشی بسیار جذاب و به روز می باشد و بدنه آن از جنس شیشه و فلز می باشد که جذابیت زیادی را به گوشی بخشیده است و همچنین وزن 210 گرمی که برای این گوشی بسیار مناسب می باشد و حتی اگر ساعت ها با این گوشی به بازی بپردازید خسته نخواهید شد .صفحه نمایش شیشه ای این گوشی با لایه محافظ گوریلاگلس ویکتوس محافظت می شود که قدرت بسیار بالایی در جلوگیری از آسیب و خط و خش به گوشی را دارد.

فروش گوشی شیائومی

دوربین های ردمی k50

شیائومی برای این گوشی از یک ماژول سه گانه استفاده کرده است که دوربین اول 64 مگاپیکسلی است که از سنسور قدرتمند IMX686 سونی بهره می برد و دوربین دوم اولترا واید که 8 مگاپیکسل می باشد و دوربین سوم ماکرو 2 مگاپیکسلی که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب است. برای طرفداران عکس های سلفی نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در حفره نمایشگر به کار برده شده است که عکس های با کیفیتی را ثبت می کنند.

قیمت گوشی redmi k50 gaming

باتوجه به ژگی های جذابی که در ساخت این گوشی به کار رفته است قیمت آن می بایست بالا باشد اما شیائومی معمولا گوشی های خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار کاربران خود قرار می دهد و به همین دلیل قیمت این گوشی چیزی حدود 17.000.000 میلیون تا 19.000.000 میلیون تومان می باشد که باتوجه به بهره گیری این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 یک گوشی مقرون به صرفه و بسیار جذاب خواهد بود.

باتری حجیم

انرژی مورد نیاز این گوشی redmi k50 از طریق یک باتری 4700 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی تامین می شود که بسیار مناسب افراد گیمر می باشد و درصورت خالی شدن شارژ کامل گوشی به سرعت شارژ می شود که بسیار حائز اهمییت است. نسل قبلی این گوشی یعنی ردمی k40 از یک باتری 5060 میلی آمپری بهره می برد اما با این تفاوت که دارای قابلیت شارژ سریع 67 وات است . پس می توان گفت سرعت شارژ سریع می تواند یکی از گزینه های بسیار جذاب برای افراد گیمینگ می باشد.

فروش گوشی شیائومی

سخت افزار گوشی گیمینگ کا 50

سخت افزار این گوشی گیمینگ به گونه ای می باشد که از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد و دارای محفظه ی بخار دوگانه می باشد که گرمای بدنه گوشی را تا حد زیادی کم می کند.همچنین در کنار این پردازنده ، یک پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز در این گوشی به کار رفته است که از بس اجرای سنگین ترین بازها نیز بر می آید و کیفیت بسیار خوبی را به شما ارائه می دهند.

همانطور که می دانید تراشه های گوشی هنگامی که داغ می شوند سرعت گوشی را پایین می آورند تا گوشی خنک شود و مشکل برطرف شود در این زمان است که سیستم خنک کننده گوشی اهمیت زیادی دارد و اگر گوشی گیمینگ شما از سیستم خنک کننده حرفه ای بهره ببرد ساعت ها می توانید بدون داغ کردن گوشی با آن بازی کنید و هیچ گونه مشکلی نداشته باشید. گوشی گیمینگ کا 50 نیز باتوجه به سیستم خنک کننده دوگانه ای که دارد از گرم شدن گوشی جلوگیری می کند و بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهد.

قیمت و مشخصات گوشی redmi k50 gaming

حافظه داخلی و رم

بعداز سخت افزار مهم ترین ویژگی که در گوشی های گیمینگ وجود دارد حافظه داخلی و رم آن ها می باشد این گوشی را می توانید دو دو نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت و نسخه مرسدس آن نیز که با حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 12 گیگابایت در بازار وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای افراد گیمینگ باشد.

پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران

قیمت عمده بهترین میان رده شیائومی

نرام افزار

از نظر نرم افزاری نیز این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری miui 13 می باشد که یک رابط کاربری ساده و روان می باشد و طرفداران زیادی را دارا می باشد.فروش گوشی شیائومی

حسگراثر انگشت  کنار گوشی

از نظر طراحی این گوشی بسیار جذاب و حرفه ای می باشد و حسگراثرانگشت آن در کنار گوشی با دکمه پاور آن ترکیب شده و کار با آن بسیار راحت می باشد و بسیار حساس و دقیق است و به سرعت انگشت شما را اسکن می کند.

آیا گوشی گیمینگ کا 50 ارزش خرید را دارد؟

باتوجه به ویژگی های این گوشی مانند سخت افزار اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی ، وزن کم و خوش دست بودن آن و قیمت مناسب آن می توان گفت که این گوشی می تواند ارزش خرید را داشته باشد.

مزایا و معایب گوشی های شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

فروش گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با خرید اقساطی گوشی شیائومی با ما همراه بودید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *