طراحی پنل جلویی ردمی نوت 8 فاش شد / گوشی شیائومی ردمی نوت 8

طراحی پنل جلویی ردمی نوت 8 به گونه ای می باشد که تنها می توان طراحی پنل جلویی این گوشی را مشاهده کرد؛ همچنین از نظر جزئیات صفحه نمایش گوشی دارای حاشیه بسیار کمی دور تا دور گوشی می باشد و دوربین سلفی نیز در قسمت شبیه به بریدگی آبشاری مانند قرار می گیرد.در این مقاله به بررسی طراحی پنل جلویی ردمی نوت 8 می پردازیم با ژاو همراه باشید.

طراحی پنل جلویی ردمی نوت 8 فاش شد / گوشی شیائومی ردمی نوت 8

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 مدل 2021 به زودی رونمایی می شود

شرکت شیائومی چند قبل اعلام کرد تا به حال حدود 200 میلیون از سری گوشی های نوت خود را به فروش رسانده است که از این 200 میلیون حدود 25 میلیون گوشی شیائومی ردمی نوت 8 بوده است.

با توجه به همین محبوبیت که بین اسمارت فون قرار گرفته است نسخه 2021 می باشد که در آینده معرفی و عرضه خواهد شد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 8 کلیک کنید.

بر اساس اطلاعات شیائومی فقط تصویری که بخش جلو دستگاه را به نمایش می گذارد و مانند مدل قبلی خود نیز دارای صفحه نمایش تاچ هستیم.

طراحی پنل جلویی ردمی نوت 8 نسخه 2021 لو رفت

گوشی ردمی نوت 8 دارای تغییرات مربوط به سخت افزاری می باشد و نباید انتظار طراحی ظاهری متفاوتی را از آن داشت. مشخصات کلیدی در شیائومی ردمی نوت 8 ، صفحه نمایش full HD+ با نرخ تازه سازی 120 هرتزی، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایت و پردازنده مدیاتک هلیو G85 که این دوربین عقب دارای سنسور 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی با سیستم عامل اندروید 11 می باشد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *