فروش عمده ردمی 8 ای – xiaomi redmi 8a

گوشی شیائومی ردمی 8A یکی از گوشی های میان رده با قیمت مناسب می باشد که در همان ابتدا توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و فروش عمده ردمی 8 ای بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی ردمی 8A  دارای صفحه نمایش 6.22 اینچی از جنس ips لمسی خازنی با وضوح تصویر 720×1520 و تراکم پیکسلی ، 270 در هر اینچ است.صفحه نمایش این گوشی به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را نمایش می دهد.نمایشگر شیائومی  ردمی 8a از جنس گوریلا گلس 5 می باشد که گوشی را از هر گونه خط و خش و آسیب حفظ می کند.صفحه نمایش شیائومی ردمی 8A بدون حاشیه نیستند اما حاشیه ها به دلیل نازک بودن چندان قابل توجه نیستند و صفحه نمایش بزرگی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

فروش عمده ردمی 8 ای با ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت. ... مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A - 32GB. مشخصات عمومی گوشی شیائومی ردمی 8A ...
صفحه نمایش ردمی 8A

برای خرید عمده گوشی ردمی 8 ای کلیک کنید.

فروش عمده شیائومی ردمی 8 ای با طراحی جذاب

گوشی شیائومی ردمی 8A در ابعاد 165.3×75.4×9.4 میلیمتر و وزن 188 گرم در بازار وجود دارد.جنس بدنه این گوشی از جنس شیشه و پلاستیک می باشد، و همچنین در برابر پاشش آب نیز مقاوم می باشد.لبه سمت راست کلیدهای تنظیم صدا و پاور است و در لبه سمت چپ درگاه ورودی دو سیم کارت قرار دارد.در قسمت بالا درگاه مادون قرمز برای کنترل دستگاه های داخل خانه وجود دارد. در پایین گوشی درگاه ارتباطی USB-C کنار جک 3.5 میلی متری صدا و میکروفون اصلی و بلندگو مشاهده می شود.

فروش عمده شیائومی ردمی 8 ای با طراحی جذاب / xiaomi redmi 8a
طراحی شیائومی ردمی 8 ای

فروش عمده شیائومی ردمی 8 ای با دوربین فوق العاده

در قسمت پشت گوشی شاهد یک دوربین اصلی می باشیم که دارای طراحی و کیفیت بسیار عالی می باشد. این دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی  با دریچه دیافراگم 1.9 F دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی شیائومی redmi 8A همچنین از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی  به صورت infinity-u در بالای صفحه نمایش که عملکرد بسیار خوبی را داراست و می تواند نیازهای کاربر را رفع کند.

فروش عمده شیائومی ردمی 8 ای با دوربین فوق العاده
دوربین شیائومی ردمی 8 ای

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده شیائومی ردمی 8 ای با باتری5000 میلی آمپری

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی شیائومی redmi 8A باتری 5000 میلی آمپری ، لیتیوم پلیمری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی است. شارژ کامل این گوشی حدود 80 دقیقه زمان می برد و در صورت استفاده متوسط از این گوشی می توانید تا 2-3 روز کامل  بدون استفاده از شارژ مجدد از آن استفاده کنید.همچنین این ویژگی باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ 18 واتی یکی از محدود مزیت هایی است که در گوشی با این رنج قیمت دیده می شود.این گوشی مکالمه تا 42 ساعت ، 7 روز پخش موسیقی و 16 ساعت نمایش ویدیو را امکان پذیر می کند.

فروش عمده ردمی 8 ای با ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت. ... مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi 8A - 32GB. مشخصات عمومی گوشی شیائومی ردمی 8A ...
باتری redmi 8 a

سیستم عامل و نرم افزار شیائومی ردمی 8 آ

در گوشی شیائومی ردمی 8A شاهد سیستم عامل اندروید 9 پای با تکیه بر رابط کاربری MIUI 10  که یکی از راحت ترین رابط های کاربری می باشد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

فروش عمده شیائومی ردمی 8 ای  با سخت افزار قدرتمند

گوشی شیائومی redmi 8A ، دارای تراشه ی اسنپدراگون 439 است که این تراشه ی مرکزی از هشت هسته تشکیل شده است که شامل دو هسته cortex-a53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته cortex-a53 با فرکانس1.45 گیگاهرتز است و پردازنده ی گرافیکdreno505  است . پردازنده های این گوشی خیال شما را از بابت بازی های سنگین و کارهای روزمره راحت می کند و شما می توانید برنامه ها و نرم افزارهای متفاوت را بدون هیچگونه لگی اجرا کنید.

فروش عمده گوشی موبایل

فروش عمده شیائومی ردمی 8 ای  با حافظه داخلی 32 گیگابایت

حافظه داخلی گوشی شیائومی redmi 8A دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم آن 2/3 گیگابایت است که با استفاده از یک کارت حافظه microSD می توانید آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهید .

فروش عمده گوشی شیائومی ردمی نوت 10

فروش عمده گوشی شیائومی می نوت 10

فروش عمده ردمی 8

فروش عمده گوشی گیمینگ پوکو اف 2 پرو

قیمت فروش عمده ردمی 8 ای شیائومی

گوشی شیائومی ردمی 8a  از گوشی های میان رده شیائومی می باشد که باتوجه به طراحی و ساخت و باتری با دوام با قابلیت شارژ سریع 18 واتی که داردیک گوشی اقتصادی است که مخاطب های خاص خودش را داراست.پس اگر قصد خرید یک گوشی را دارید که دارای باتری قدرتمندی باشد تا بتواند بدون نیاز به شارژ مجدد مدت زیادی برای شما کار کند xiaomi redmi 8A می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *