فروش عمده نوت 8 پرو شیائومی / xiaomi redmi note 8 pro

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو یکی از گوشی های میان رده و با کیفیت بازار است.شیائومی همچنین برای حفظ و افزایش ارتباط خود سالیانه گوشی هایی را وارد بازار می کند که نسبت به قیمت آن ویژگی های جذابی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در این مقاله می خواهیم به بررسی مشخصات و فروش عمده شیائومی نوت 8 پرو بپردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

شیائومی redmi note 8 pro دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی و وضوح تصویر 2340×1080 است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.البته کیفیت صفحه نمایش آن زمانی مشخص می شود که این گوشی را در حالت تاریک قرار دهید. یعنی مثلا رنگ سیاه را به صورت خاکستری تیره نشان نمی دهد .صفحه نمایش شیائومی همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند رنگ ها را گرم تر یا سردتر کنند.

فروش عمده نوت 8 پرو شیائومی / xiaomi redmi note 8 pro
صفحه نمایش

فروش عمده نوت 8 پرو دارای طراحی فوق العاده

شیائومی نوت 8 پرو در ابعاد 161.3×76.4×8.8 میلیمتر و وزن 199.8 گرم وجود دارد.قاب پشت و جلوی این گوشی از جنس گوریلاگلس 5 می باشد که از هرگونه خط و خش و آسیب جلوگیری می کند.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، مشکی، سفید، آبی تیره، آبی روشن، سبز و نارنجی تیره است .

قیمت فروش عمده نوت 8 پرو (xiaomi redmi note 8) با ظرفیت 128 گیگابایت به همراه لیست فروشندگان و نقد و بررسی تخصصی گوشی را می‌توانید
طراحی

فروش عمده نوت 8 پرو شیائومی دارای کیفیت دوربین عالی

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای دوربین 4 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند.دوربین دوم این گوشی هوشمند دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با زوایه عکاسی 120 درجه است. سنسور سوم آن 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.سنسور چهارم این گوشی هم 2 مگاپیکسلی است و برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین گوشی دارای بزرگ نمایی و زوم دیجیتالی است که می توانید بزرگ نمایی تا دو برابر را در اختیار کاربران قرار دهید.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را تا حدودی راضی نگه دارند.

قیمت فروش عمده نوت 8 پرو (xiaomi redmi note 8) با ظرفیت 128 گیگابایت به همراه لیست فروشندگان و نقد و بررسی تخصصی گوشی را می‌توانید
دوربین نوت 8 پرو

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

شیائومی نوت 8 پرو دارای باتری 4500 میلی آمپری

این گوشی شیائومی دارای باتری 4500 میلی آمپری است و می تواند یک روز و نیم دوام بیاورد.یکی از امتیازهای این گوشی شارژ 18 واتی است که باعث می شود بتوانیم باتری آن را به صورت سریع شارژ کنیم.اگر به صورت کلی بخواهیم بگوییم باتری این گوشی در سطح نسبتا عالی قرار دارد و می تواند عملکرد بسیارخوبی را برای کاربر داشته باشد.

سیستم عامل

این گوشی دهمین نسخه رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 9 به کار رفته که در آینده نزدیک شیائومی به روز رسانی اندروید 10  و MIUI 11 را برای این گوشی منتشر خواهد کرد ، بنابراین تفاوت نرم افزاری زیادی میان این مدل با سایر گوشی های جدید شیائومی که به تازگی معرفی شده اند ، وجود ندارد. به طور کلی رابط کاربری این گوشی  امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را تا حد زیادی برآورده کند.

قیمت فروش عمده نوت 8 پرو

گوشی شیائومی  نوت 8 پرو از گوشی های میان رده شیائومی می باشد که باتوجه به طراحی و ساخت و باتری با دوام با قابلیت شارژ سریع 18 واتی و سخت افزار قدرتمند مدیاتک هلیو و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی یک گوشی اقتصادی است که مخاطب های زیادی را مجذوب خود کرده است.

جهت خرید و فروش عمده این محصول در ژاو کلیک کنید.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *