فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو ، 256 گیگابایت  / xiaomi poco x3 pro

شیائومی یکی دیگر از گوشی های خود را با نام poco x3 pro به بازار وارد که دارای امکانات و کیفیت بسیار بالایی می باشد که در این مقاله به بررسی گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو خواهیم پرداخت با ژاو همراه باشید.

طراحی و صفحه نمایش گوشی شیائومی پوکو x3 pro

داشتن ابعاد 165.3×76.8×9.4 میلی متر و وزن 215 گرم  ، باعث خوش دست بودن این گوشی شده است.صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ باعث شده است که کاربر یک صفحه نمایش فوق العاده را در اختیار داشته باشد.برخورداری از لایه محاقظ گوریلاگلس 6 و نرخ رفرش ریت 120 هرتز و میزان روشنایی 450  از ویژگی های نمایشگر xiaomi poco x3 pro می باشد.همچنین در هر چهار طرف گوشی حاشیه بسیار کم شده است که صفحه نمایش یک پارچه ای را به ارمغان آورده است .

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

دوربین های گوشی شیائومی xiaomi poco x3 pro

پنل دوربین گوشی شیائومی poco x3 pro از 4 دوربین تشکیل شده است. دوربین اول یک دوربین واید 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ، دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز برای عکسبرداری از فاصله نزدیک مناسب می باشد که همگی 4 دوربین قاب پشتی گوشی را تشکیل می دهند.دوربین سلفی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی با کیفیتی عالی می باشد.

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو ، 256 گیگابایت  / xiaomi poco x3 pro

فروش گوشی شیائومی پوکو x3 پرو

قیمت و فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

سخت افزار و پردازنده گوشی شیائومی  پوکو ایکس 3 پرو

هشت هسته قدرتمند  پوکو اف 3 به لطف پردازنده اسنپدراگون 860 به کار رفته در این گوشی می تواند از پس کارهای نسبتا سنگین نیز برآید.همچنین داشتن حافظه داخلی 256/128 و رم 6/8 گیگیابایتی برای این گوشی با این قیمت بسیار مناسب می باشد.

باتری شیائومی poco x3 pro/ فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

باتری شیائومی poco x3 pro/ فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

 

باتری به کار رفته در poco f3 یک باتری بزرگ 5160 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی است که از نقاط قوت این گوشی به حساب می آید.

قیمت و فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

3 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *