در بررسی های بسیاری دیده ایم که کمپانی شیائومی با تولید محصولات زیاد و با کیفیت توانسته جای خود را در بازار ثابت کند و این موضوع باعث شده که کاربران را هر بار شگفت زده کند و با تولید محصول جدید استقبال خوبی را داشته باشد . تمامی محصولاتی که از این کمپانی وارد بازار شده اند در فروشگاه تجاری ژاو موجود می باشد .گوشی شیائومی نوت ده اس حافظه 128 از محصولات جدید کمپانی شیائومی می باشد.

 

 

قیمت عمده گوشی شیائومی note 10s حافظه 128 /xiaomi note 10s - تجارت ژاو

قیمت عمده گوشی شیائومی note 10s حافظه 128 /xiaomi note 10s – تجارت ژاو

این بار در طول این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی note 10s حافظه 128 بپردازیم و از مزایا و معایب ان بگوییم

مشخصات note 10s حافظه 128

تاریخ عرضه این محصول 4 مارس 2021 است که خود شیائومی از قابلیت های بسیار این مدل گفته است .

رنگ : گوشی شیائومی نوت ده اس حافظه 128 در رنگ های ابی – سفید و مشکی است که این طیف رنگی جذابیت خاصی دارد .

صفحه نمایشگر : صفحه نمایش در نظر گرفته شده 6.43 اینچ از نوع  AMOLED با تراکم پیکسل 409 می باشد . صفحه نمایشگر توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود که از فناوری DCI-P3 می باشد و هنگام تماشای فیلم ، طیف رنگ ها به واقعیت بسیار نزدیک تر و واقعی تر به نظر می اید .

دوربین : در قسمت پشتی گوشی 4 دوربین وجود دارد که دو دوربین اصلی 64 و 8 مگاپیکسل هستند و دو دوربین دیگر که یکی به عنوان حسگر ماکرو و دیگری به عنوان عمق تصویر عمل می کند . گوشی note 10s حافظه 128 قابلیت عکس های پانوراما ، HDR  را هم دارد . عکس هایی که با این گوشی گرفته می شوند در کیفیت  و زنده بودن تصویر بی نظیر هستند .

دوربین سلفی : در قسمت جلویی گوشی تعبیه شده که 20 مگاپیکسل است و با فناوری HDR  قابلیت عکاسی دارد

باتری : باتری که برای گوشی note 10s حافظه 128 در نظر گرفته شده است ظرفیتی معادل 5000 میلی امپر دارد با توان  33 وات که جنس ان از لیتیوم پلیمری پر قدرتی است که هنگام استفاده ، کاربر دغدغه ای برای زود تمام شدن ان ندارد و به مدت طولانی می تواند از ان استفاده کند . این باتری قابلیت تعویض ندارد . انرژی ان از طریق پورت type-c تامین می شود .

حافظه : میزان حافظه در نظر گرفته شده 128 گیگابایت با رم 8 می باشد که همان طور که مشخص است از سرعت کار بالایی برخوردار است و کار کردن با ان راحت است و حتی در صورت داشتن برنامه های سنگین و مختلف اختلالی ایجاد نمی کند .

سیستم عامل : اندروید 11 روی این مدل گوشی نصب شده است که تمامی اپلیکیشن های جدید را به راحتی نصب می کند .

سخت افزار و نرم افزار : گوشی هوشمند note 10s حافظه 128 با تراشه G95 و پردازنده 8 هسته ای (2 هسته ی 2.05 گیگاهرتز و 6 هسته ی 2.0 گیگاهرتز ) کار می کند . این تراشه قدرتمند باعث شده که بسیاری از برنامه های سنگین رو این مدل گوشی به سادگی نصب و قابل اجرا باشند حتی بازی های سخت و پیچیده .

این گوشی هوشمندانه طراحی شده است چرا که درعین سادگی بسیار زیبا و خوش دست است به خصوص برای افرادی که سادگی را می پسندد مناسب می باشد و همچنین دارای ویژگی هایی از جمله وزن سبک – پردازشگر قوی – باتری قدرتمند – متریال مناسب در ساخت بدنه کاربران زیادی را به سمت خود کشیده است .

اکنون در کنار اطلاعاتی که از مشخصات گوشی هوشمند note 10s حافظه 128 داریم ؛ قیمت ان نیز خیلی مهم است و باید این نوید را به افرادی که خواهان این مدل هستند بدهیم که گوشی  note 10s حافظه 128 با قیمت مناسب در فروشگاه ژاو به شما عزیزان ارائه می گردد . بنابراین اگر قصد خرید گوشی هوشمند note 10s حافظه 128 را دارید هر چه زودتر اقدام کنید .

قیمت عمده نوت ده اس حافظه 128 / xiaomi note 10s

 فروشگاه ژاو در عرصه فروش گوشی های هوشمند برند شیائومی مدت هاست فعالیت دارد و برای ان دست از دوستانی که قصد خرید عمده دارند محصولاتش را با قید گارانتی 18 ماهه ارائه می دهد . برای خرید عمده باید به اصل بودن کالا و واقعی بودن قیمت پی برد که تجارت ژاو این موضوع را به خوبی در نظر دارد و کالای اصل را به فروش می رساند .

3 پاسخ

  1. اصلا تو بازی کالاف کار نمیکنه لگ داره بشدت گرم می‌کنه زودم باتریش تموم میشه الآنم چهار روزه خریدم☹️آیا گارانتی میشه ممنون میشم بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *