قیمت و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

مشخصات گوشی s22 ultra از نظر نرم‌افزار :

برند سامسونگ از نظر نرم افزار همیشه بدون باگ به کاربران ارائه کرده که باعث محبوبیت این کمپانی کره‌ای شده است. s22 ultra با Android 12 که آخرین نسخه سیستم عامل اندروید می باشد و همچنین رابط کاربری One UI 4.1 به بازارعرضه شده است. گرچه از زیبایی رابط کاربری سامسونگ و روان بودن آن و همچنین هماهنگی خوبی که با اندروید دارد اطلاع داشته باشید، اما سامسونگ برای جلب نمودن رضایت کاربران خود برای گوشی های پرچمدار خود تا 4 سال آپدیت امنیتی و 3 سال بروزرسانی نرم‌افزاری ارائه می دهد و با خیالی راحت تا چندین سال می‌توانید از گوشی s22 اولترا استفاده نمایید. لازم به ذکر است که امکانات بسیار عالی و بینظیری به نرم‌افزار s22 ultra اضافه شده و قابلیت‌هایی قبلی آن مثل دستیار صوتی بسیار بهبود یافته و عملکرد سریع ‌تری نسبت به گذشته دارد. همچنین امکان ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی در ایمن ‌ترین حالت خود می باشد و می توانید فضایی کاملا ایمن برای اطلاعات خود فراهم نمایید. گوشی سامسونگ s22 ultra با استفاده از جدید‌ترین نسخه Ultra Wide Band باعث انتقال اطلاعات بین دو گوشی هوشمند در سریع‌ ترین حالت خود می باشد. قابلیت Smart Switch که بسیار کاربردی می باشد در نرم‌افزار گوشی s22 اولترا قرار داده شده تا زمانی که قصد عوض کردن گوشی خود را دارید   دغدغه‌ ی انتقال اطلاعات از گوشی قدیمیتان ندارید و به راحتی می توانید تمام اطلاعات خود را به دستگاه جدید منتقل کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

رونمایی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

مشخصات گوشی s22 ultra از نظر سخت افزار :

از بزرگ‌ترین نقاط قوت سامسونگ s22 ultra سخت‌افزار آن می باشد و خیلی بعید می باشد که در سال 2022 سخت افزاری قوی ‌تر و قدرتمند تر از این مدل در بازار یافت شود. طبق روال چند سال اخیر سامسونگ گوشی اس 22 اولترا، در دو نسخه با تراشه‌های مختلف تولید شده است. نسخه محدود این گوشی با تراشه نسل جدید کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 و نسخه جهانی با تراشه انحصاری Exynos 2200 عرضه شده البته سامسونگ مدعی شده خبری از داغ شدن ورژن‌های اگزینوس نیست و این مشکل رفع شده است. هر دو تراشه جدید با داشتن لیتوگرافی فوق‌العاده نازک و مدرن 4 نانومتری سبب شده تا مصرف باتری بسیار بهینه و داغ شدن حداقلی گوشی ‌شوند. قدرت گلکسی اس ۲۲ اولترا از تمامی گوشی‌های 2021 یک سر و گردن بالاتر است و حتی در صورتی که گیمر باشید تا چندین سال می‌توانید از این گوشی با خیال راحت استفاده کنید، چون بعید می باشد حتی تا 2 سال آینده نیز بازی یا برنامه‌ای که بتواند قدرت اس۲۲ اولترا را به چالش بکشد ساخته شود.

طراحی گلکسی s22 ultra :

گوشی اس ۲۲ اولترا کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد به نحوی که با چند ثانیه دست گرفتن، حس لوکس بودن آن را کاملاً لمس می کنید. جنس فریم از آلومینیوم و پنل جلو و پشت آن از شیشه گوریلاگلس ویکتس پلاس ساخته شده که می توان گفت در حال حاضر مقاوم ترین و با کیفیت ‌ترین محافظ برای گوشی‌های هوشمند محسوب می شود.

 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

قیمت گوشی s22 ultra

در بازار جهانی قیمت حدودی گوشی s22 اولترا 1200 دلار است که این گوشی را در لیست گرانترین ‌های بازار قرار داده است که البته این موضوع مسئله‌ی عجیب یا پیشبینی نشده ای نیست، چون با توجه به امکاناتی که پرچمداران مدل سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند، باعث گردیده که همیشه قیمت بالایی داشته باشند. گفتنی است که این برچسب قیمتی برای مدل پایه که همان ارزان ‌ترین نسخه این گوشیست می باشد و در صورتی که نسخه‌ هایی با رم و حافظه داخلی بالاتری مد نظر شما باشد، قطعاً باید مبلغ بیشتری را متحمل گردید.

این سری شامل سه مدل گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا است که مدل‌های اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس شباهت زیادی به هم دارند، ولی گلکسی اس ۲۲ اولترا، بزرگترین، از نظر قیمتی گران ‌ترین، دارای قدرت بالا و  همچنین جذاب ‌ترین گوشی این خانواده می باشد.

گوشی S22 Ultra از قلم اس پن پشتیبانی می کند و بدلیل محل قرارگیری S Pen تقریبا به یک گوشی سری نوت تبدیل گردیده است و می توان آن را جایگزین این سری بسیار محبوب نیز بدانیم. گوشی اس 22 اولترا پرچمدار جدید مدل سامسونگ می باشد و رقیبی قوی و جدی برای اکثر گوشی‌های گران‌ قیمت موجود در بازار، مثل گوشی مدل آیفون 13 پرو مکس می باشد.

گلکسی اس 22 اولترا

مشخصات فنی گوشی S22 Ultra :

تکنولوژی شبکه : GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G

ابعاد : 163.3× 77.9× 8.9 میلی متر

وزن : 227 گرم

جنس بدنه : گلس جلو (گوریلا گلس ویکتوس پلاس)، گلس پشت (گوریلا گلس ویکتوس)، فریم آلومینیومی

صفحه نمایش ultra S22 سامسونگ

نوع صفحه نمایش : صفحه نمایش آمولد داینامیک 120،  2Xهرتزی

اندازه صفحه نمایش : 6.8 اینچی (نسبت صفحه نمایش به بدنه حدودا 90%)

رزولوشن صفحه نمایش : 1440×3080 پیکسل (تراکم پیکسلی حدود  500پیکسل در اینچ)

سایر ویژگی ها : نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)؛ پشتیبانی از HDR10+ ، رفرش ریت 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1750 نیت

سیستم عامل : اندروید 12، همراه با رابط کاربری One UI 4.1

چیپست : اگزینوس 2200 (4 نانومتر) – نسخه گلوبال؛ کوالکام SM8450  اسنپدراگون 8 نسل 1 (4 نانومتر) – نسخه آمریکا/چین

سی پی یو : هشت هسته ای (یک هسته 2.8، Cortex-2X، گیگاهرتز و سه هسته 2.50،  Cortex-A710 گیگاهرتز و چهار هسته 1.7، Cortex-A510 گیگاهرتز – نسخه گلوبال

هشت هسته ای (یک هسته ۳ گیگاهرتزی Cortex-X2  و سه هسته 2.5 گیگاهرتزی Cortex-A710 و چهار هسته1.8 گیگاهرتزی Cortex- A510 ) – نسخه آمریکا/چین

جی پی یو – Xclipse 920 گلوبال؛ – Adreno 730 آمریکا/چین

حافظه داخلی: 128گیگابایت حافظه داخلی همراه با  8گیگابایت رم؛ 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 12 گیگابایت رم؛ 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 12 گیگابایت رم

رونمایی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

دوربین گوشی گوشی ultra S22

باتری گوشی s22 ultra :

باتری لیتیوم یونی 5000 میلی آمپر ساعت، غیرقابل تعویض توسط کاربر، فست شارژ 45 واتی، فست شارژ بی سیم 15   Qi/PMA   واتی، شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی

رنگ بندی : مشکی فاتنوم، سفید، شرابی، سبز

سنسورها: اثرانگشت، ژیروسکوپ، قطب نما، بارومتر، سنسور مجاورت، شتاب سنج

آیا گوشی سامسونگ ultra S22 ضد آب است؟

گوشی اس 22 الترا سامسونگ با رتبه IP68 می تواند به مدت  30دقیقه در عمق حداکثر  1.5متری آب دوام بیاورد.

زمان عرضه s22 ultra  سامسونگ  :

تاریخ عرضه به بازار هنوز مشخص نمی باشد. احتمال دارد این گوشی در اواخر فوریه امسال رسما وارد بازار گردد.

فروشگاه موبایل ژاو دارای نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران با ضمانت اصالت کالا و ارائه بهترین خدمات پس از فروش، امکان خرید حضوری و غیرحضوری انواع گوشی موبایل سامسونگ را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

امیدواریم بتوانیم خدمات بی نظیری را برای شما کاربران گرامی فراهم آوریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *