رونمایی سامسونگ گلکسی  اس 22 اولترا

شرکت سامسونگ به صورت رسمی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را رونمایی کرد. این گوشی ترکیبی همه چیز تمام از خانواده سری اس و نوت سامسونگ می باشد که با گرافیک amd معرفی شده است. در این مقاله از ژاو به بررسی رونمایی سامسونگ گلکسی  اس 22 اولترا می پردازیم پس با ما همراه باشید.

طراحی متفاوت و جذاب اس 22 اولترا

این گوشی از نظر طراحی بسیار جذاب می باشد و دارای لبه هایی نوک تیز نسبت به مدل های قبل خود می باشد و ماژول دوربین آن نیز جذاب تر است. قاب پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه می باشد و فریم دور گوشی از آلومینیوم است و دارای رنگبندی سفید و مشکی و قرمز نیز می باشد.

لبه های این گوشی تیز و کشیده تر می باشد و ظاهر گوشی را جذاب تر کرده اند ، وزن گوشی 227 گرم می باشد که بسیار سبک و خوش دست می باشد.

صفحه نمایش 6.8 اینچی galaxy S22 ultra

گلکسی اس 22 اولترا دارای صفحه نمایش مستطیلی شکل به اندازه 6.8 اینچ می باشد که با نرخ رفرش ریت 120 هرتزی که دارد کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد . همچنین این نمایشگر به صورت یکپارچه و یکدست می باشد و تنها یک حفره کوچک برای دوربین سلفی وجود دارد و لبه های گوشی از هر دو طرف تا قاب پشتی کشیده شده است. برای محافظت از این نمایشگر سامسونگ از نسل جدید محافظ گوریلاگلس ویکتوس به نام گوریلاگلس ویکتوس پلاس استفاده کرده است که از هرگونه آسیب به نمایشگر جلوگیری می کند.

این گوشی نسبت به نسل های قبلی خود از نمایشگری روشن تر نیز بهره می برد زیرا در نسل های قبلی حداقل روشنایی که نمایشگر ها از آن بهره م بردند 1500 نیت بود ولی گلکسی  اس 22 اولترا از روشنایی 1750 نیتی بهره می برد که به عنوان روشن ترین نمایشگر در بین گوشی های سامسونگ به شمار می رود.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

دوربین های جذاب galaxy S22 ultra

از ویژگی های جذاب این گوشی می توانید به دوربین های آن اشاره کرد. گلکسی S22 ultra نسبت به نسل قبلی خود ماژول دوربین را حذف کرده است و دوربین های این گوشی به صورت تک تک و جداگانه روی قاب پشتی قرار گرفته اند که این 5 حفره به همراه یک حفره برای فلاش جذابیت خاصی را به گوشی بخشیده اند.

همچنین سنسورهای این گوشی به ترتیب شامل یک دوربین 108 مگاپیکسلی  واید با دریچه دیافراگم 1.8 f با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز می باشد. دوربین دوم 12 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم 2.2 f و دو دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو که یکی سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی با لنز 230 میلی متری و یکی دارای سنسور 10 مگاپیکسلی  تله فوتو معمولی با لنز 70 میلی متری می باشد.

همچنین یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی با لنز 26 میلی متری با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز در این گوشی وجود دارد که به راحتی می تواند پاسخگوی شما باشد.

رونمایی سامسونگ گلکسی  اس 22 اولترا

بهره گیری از قلم s pen در سامسونگ اس 22 اولترا

سامسونگ اس 22 اولترا نیز دارای یک قلم s pen در داخل بدنه خود می باشد که دارای سرعت بسیار بالایی می باشد ، به گونه ای 3 برابر سریعتر از نرخ پاسخگویی در گوشی نوت 20 اولترا می باشد.همچنین وجود Air Gestures در این گوشی به شما این امکان را می دهد که بتوانید از راه دور نیز با استفاده از قلم آن را کنترل کنید.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

سخت افزار قدرتمند

سامسونگ در گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا نیز این گوشی را در دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوس وارد بازار می کند. نسخه جهانی این گوشی از تراشه اگزینوس 2200 استفاده کرده است که دارای پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل های قبل می باشد.این پردازنده با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 که در آن از معماری AMD RDNA 2 استفاده شده است و این پردازنده گرافیکی می تواند فناوری رهگیری پرتو مانند کامپیوتر های گیمینگ  به گوشی ها نیز بیاورد.

حافظه داخلی این گوشی در سه نسخه 128/256/512 می باشد و حافظه رم آن نیز 8/12 گیگ می باشد که به راحتی پاسخگوی کاربر می باشد . این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند اما حافظه آن می تواند پاسخگوی شما باشد.

واردکننده محصولات شیائومی ژاو

نرم افزار و سیستم عامل

از نرم افزار این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری one ui 4.1 که روی این گوشی نصب می باشد و بستر نرم افزاری بسیار راحتی را برای کاربر فراهم می کند.

باتری با قابلیت شارژ سریع شگفت انگیز

باتری 5000 میلی آمپری به کار رفته شده در این گوشی با قابلیت شارژ سریع 45 واتی خود گوشی را به سرعت شارژ می کند که از ویژگی های جذاب این گوشی می باشد.

حسگر اثر انگشت روی نمایشگر

حسگر اثرانگشت نیز روی صفحه نمایش این گوشی قرار گرفته است و از سرعت و دقت بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما به راحتی می توانید قفل گوشی خود را باز کنید همچنین این گوشی از سنسور تشخیص چهره نیز بهره می برد که بسیار دقیق و حرفه ای می باشد و امنیت دستگاه شما را بالا می برد.

شبکه اینترنت 5G

سامسونگ اس 22 والترا از شبک اینترنت 5G بهره می برد که بسیار جذاب و کاربردی می باشد و به شما سرعت دانلود 2.4 هرتزی را ارائه می دهد.        رونمایی سامسونگ گلکسی  اس 22 اولترا

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده فروش محصولات و گوشی های شیائومی به صورت عمده و با گارانتی می باشد. همچنین ژاو به عنوان یکی از واردکنندگان گوشی نیز در ایران است که گوشی هایی با قیمت عمده را به بازار وارد می کند پس برای خرید گوشی به صورت عمده و جزئی فروشگاه ژاو را از دست ندهید و همین الان گوشی موردنظر خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی انواع مختلف گوشی های شیائومی با قیمت مناسب به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی در ایران می باشد که کالاهایی اصل و باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که در مورد  رونمایی سامسونگ گلکسی  اس 22 اولترا برای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

 

 

 

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *