واردکننده محصولات شیائومی

شرکت تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین وارد کننده محصولات شیائومی در ایران است که با بیش از سال ها فعالیت  در این حوزه توانسته گوشی های شیائومی و سایر برندها را با قیمتی مناسب به بازار وارد کند.تمامی گوشی های این شرکت به صورت اورجینال و با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

تجارت ژاو ، محصولات شیائومی

گارانتی محصولات شیائومی

گوشی های شیائومی این شرکت دارای گارانتی 18 ماهه می باشند و شما با خیال راحت می توانید گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید.

واردکننده محصولات شیائومی

واردکننده گوشی شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی

خرید گوشی شیائومی تجارت ژاو

واردکننده محصولات شیائومی تجارت ژاو

شرکت تجارت ژاو واردکننده محصولات شیائومی با بهترین کیفیت و فروش عمده به سایر نقاط ایران برای شما به ارمغان آورده ایم تا بتوانید به راحتی خرید گوشی موردنظر خود را انجام دهید.تجارت ژاو تمامی محصولات شیائومی از جمله گوشی های شیائومی، گوشی های سری redmi ، سری نوت  note و سری می mi  را دارا می باشد که با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده اند تا از خرید خود احساس رضایت کامل داشته باشید.

واردکننده گوشی های شیائومی

گوشی های شیائومی باتوجه به قیمت مناسب و ویژگی هایی که دارند طرفداران زیادی را به همراه دارند و واردکننده های زیادی در ایران وجود دارند که محصولات این برند را دارا می باشند یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران تجارت ژاو است که محصولات خوش قیمت با گارانتی 18 ماهه را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

گوشی های شیائومی ژاو

خرید گوشی شیائومی

امتیازات خرید از نمایندگی واردکننده محصولات شیائومی

نماینده رسمی شیائومی در ایران با ارائه خدمات مختلف به خریداران این برند می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. اگر شما نیز قصد خرید محصولات شیائومی را دارید پس به فروشگاه اینترنتی ژاو سر بزنید و محصولات اورجینال خود را خریداری کنید.

مزیت های خرید از تجارت ژاو واردکننده محصولات شیائومی

واردات مستقیم و بدون واسطه

شرکت تجارت ژاو گوشی های شیائومی را با قیمت مناسب و به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می کندو به همین دلیل گوشی های این شرکت با قیمت بسیار خوب به فروش می رسد.

اطمینان از رجیستری و مسائل قانونی دستگاه

نمایندگی رسمی پخش گوشی شیائومی در ایران تمامی تلفن‌های هوشمند را کاملا قانونی از گمرکات رسمی کشور وارد می‌کند. به همین دلیل خریداران دیگر نیازی نیست که نگران اصالت دستگاه خود باشند. همچنین تمامی گوشی‌هایی که توسط تجارت ژاو به ایران وارد می‌شوند دارای کد رجیستری معتبر هستند.

گارانتی معتبر

گوشی های شیائومی این شرکت دارای گارانتی 18 ماهه می باشند و شما با خیال راحت می توانید گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید.

تجارت ژاو

واردکننده محصولات شیائومی

شرکت تجارت ژاو امید کرمان، واردکننده رسمی تلفن همراه با برندهایی نظیر شیائومی، سامسونگ، هواوی و نوکیا در کشور می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه و به همراه گروه خدمات و پشتیبانی با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران ایرانی می باشد.

این شرکت واردکننده رسمی تلفن همراه در کشور می باشد. هم اکنون با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه در کشور به همراه گروه خدمات و پشتیبانی مجرب با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران گرامی می باشیم.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

گارانتی گوشی شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی با قیمتی مناسب

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

7 پاسخ

  1. سلام چرا گوشی می 11 اولترا که نزدیک یک ساله رونمایی شده و یه گوشی بالا رده هست رو موجود نمیکنید؟

  2. با سلام بنده الگوی رمز گوشی خود را فراموش کرده ام و متاسفانه رمز جمیل هم یادم رفته مرا راهنمایی کنید . گوشی ردمی نوت 8 آ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *