گوشی جدید شیائومی mi 10 e

گوشی شیائومی mi 10 e یک گوشی جدید از برند شیائومی می باشد که دارای عملکرد خوبی است.هدف از تولید گوشی با کیفیت شیائومی جلب رضایت مشتری ها می باشد.شیائومی mi 10 e یکی از محصولات این برند می باشد که در این مقاله میخواهیم به بررسی مشخصات و قیمت این گوشی بپردازیم با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

گوشی شیائومی می 10 e دارای صفحه نمایش 6.57 اینچ از نوع AmoLED و وضوح تصویر 2400×1080 با تراکم پیکسلی 401 در هر اینچ است.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.البته کیفیت صفحه نمایش آن زمانی مشخص می شود که این گوشی را در حالت تاریک قرار دهید. یعنی مثلا رنگ سیاه را به صورت خاکستری تیره نشان نمی دهد.

گوشی شیائومی mi 10 e با باتری 4160 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 20 واتی و حافظه داخلی 128 و حافظه رم 8 گیگابایتی/ بررسی مشخصات شیائومی mi 10 e
شیائومی می 10 ای

طراحی

شیائومی MI 10E در قاب پشت و فریم دور این گوشی از جنس پلاستیک با دوام می باشد و قاب جلوی این گوشی نیز از جنس شیشه می باشد.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، مشکی، سفید ، آبی است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

دوربین جذاب و منحصر به فرد

گوشی شیائومی MI 10 E دارای دوربین 4 گانه در پشت است. دوربین اصلی دارای سنسور 144 مگاپیکسلی واید (عریض) است که می تواند با زاویه 79 درجه عکاسی کند. سنسور دوم آن 8 مگاپیکسلی است که دارای سنسور فوق عریض است و فضای بیشتری را وارد قاب عکس می کند.سنسور سوم این گوشی هم 5 مگاپیکسلی ماکرو است که می توانید عکس هایی را در فاصله نزدیک ثبت کنید.دوربین چهارم یک دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق است که جزئیات بیشتری را وارد عکس های شما می کند.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را راضی نگه دارند.

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

پس می توان گفت که سنسور 144 مگاپیکسلی اصلی این گوشی دارای کیفیت عکس بسیار خوبی می باشد.از نظر فیلمبرداری نیز این گوشی سعی کرده تا جایی که امکان دارد کفیت خوبی را برای کاربر به نمایش بگذارد و به همین دلیل فیلمبرداری با هر دو دوربین با کیفیت 1080 و 30 فریم بر ثانیه ضبط می شود.

گوشی شیائومی MI 10 E دارای دوربین 4 گانه   و حافظه داخلی 128 گیگابایت
xiaomi mi 10 e

باتری

یکی از نقاط قوت این گوشی شیائومی باتری 4160 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 20 واتی  است که برای شارژ شدن این باتری مدت زمان زیادی طول نمیکشد که برای این گوشی با ظرفیت بالای باتری آن مدت زمان بسیار خوبی می باشد.با باتری4160 میلی آمپری  به کار رفته در شیائومی MI 10 E می توانید ساعت ها بازی کنید، فیلم ببینید، وبگردی کنید و تنها اندکی از شارژ باتری شما کم می شود.

سیستم عامل

رابط کاربری گوشی شیائومی mi 10e مانند سایر گوشی های شیائومی MIUI 11 بر پایه اندروید 10 می باشد، به طور کلی رابط کاربری این گوشی امکانات خوبی دارد و می تواند انتظارات کاربران را برآورده کند.شیائومی mi 10 e به شما به عنوان یک کاربر موبایل این اجازه را می دهد که محیط نرم افزاری خود را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

سخت افزار

پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی mi 10 e ، اگزینوس 990 است. پردازنده مرکزی 8 هسته ای گوشی شامل 1 هسته kryo 475 prime با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 1 هسته kryo 475 gold با فرکانس 2.2 گیگاهرتز  و 6 هسته kryo 475 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی adreno 620 در کنار پردازنده های این گوشی باعث می شوند تا شما بتوانید برنامه ها و بازی های گرافیکی را به راحتی اجرا کنید.

حافظه داخلی و حافظه رم

شیائومی mi 10 e  دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت که با استفاده از یک کارت حافظه micro SD می توانید حافظه آن را ارتقا دهید.

امنیت

امنیت گوشی شیائومی mi 10 e علاوه بر پین و الگو با استفاده از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش است نیز می توانید قفل آن را باز کنید.همچنین این حسگر اثر انگشت دارای سرعت و دقت بالایی می باشد.

مشخصات فنی

صفحه نمایش :6.53 اینچی

نوع صفحه نمایش :ips لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارت همزمان فعال

باتری: 4160 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

حافظه رم: 8 گیگابایت

حافظه داخلی: 128 گیگابایت

دوربین عقب: 144، 8، 5 ، 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 16 مگاپیکسل

حسگر اثرانگشت: روی صفحه نمایش

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *