مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب کند و هم چنان یکی از پر فروش ترین شرکت ها در زمینه فروش گوشی هوشمند می باشد که در سال 2015 توانست رکورد فروش بیشترین گوشی در 24 ساعت را از آن خود کند و همین امر به ثبت گینس رسید و در بین مردم به ((اپل شرق )) شهرت یافته است . در کشور ما ایران جزو پر طرفدارترین گوش هاست . این روزها با توجه به اطلاعات زیادی که در صفحات مختلف گوگل می توان در مورد نوع خاصی از گوشی جستجو کرد و تمامی آنچه لازمه دانستن مدل گوشی است به راحتی می توان پیدا کرد ؛ خرید از یک مرکز یا یک فروشگاه معتبر بسیار مهم می باشد . نمایندگی رسمی شیائومی ژاو در ایران یکی از معتبرترین نمایندگی ها است که راهنمایی های آن به مشتریان جامع و کامل می باشد .  در ادامه به نحوه دسترسی به اطلاعات این مدل پرداخته ایم .

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

بهترین گارانتی گوشی شیائومی

ارزان ترین فروشگاه شیائومی

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 

ردمی نوت 11 پرو یک میان رده جذابی است که به تازگی به بازار آمده است که برای خرید نمایندگی تجاریت ژاو یکی از بهترین گزینه ها می باشد . در واقع این مرکز این مدل را در طیف رنگ های مشکی –آبی – سبز- بنفش به مشتریان عرضه می کند . این میان رده جدید و قدرتمند سعی کرده است ایرادات نرم افزاری نسخه های پیشین را رفع کند ,گرچه این سری نسبت به سایر مدل ها , باگ های نرم افزاری کمتری دارد .طبق اخباری که تا امروز در دست است ؛ این میان رده جدید شیائومی از IP53 برخوردار است که به معنای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و نفوذ گرد و غبار است و پنل پشت وجلو آن توسط کورننیگ گور پلاگلس ویکتس محافظت می شود ولی جنس فریم آن از پلاستیک است , هم چنین ردمی نوت 11 پرو از جک 5/3 میلی متر هدفون پشتیبانی می کند و اسکنر اثر انگشت آن در لبه کناری قرار دارد .

طراحی ردمی نوت 11 پرو 

این مدل گوشی تراشه تایوانی و قدرتمند دایمنسیتی 5G920  مدیاتک بار پردازشی را به دوش می کشد که با فرآیند 6 نانومتری تولید شده و از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می کند . مسئله مهم و جذاب در این گوشی صفحه نمایش آن است که 67/6 اینچ است و رفرش آن 120 هرتز که از محتوای  HDR10    پشتیبانی می کند . رزولوشن تصویر    2400*1080 و تراکم پیکسلی در هر اینچ را ارائه می دهد . ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر است که وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد . برای شارژ کامل باتری تنها احتیاج به 43 دقیقه زمان است . دوربین 4گانه , اولتراوایر8 , ماکرو 5 که می توان فیلم های 4K با سرعت یک پانچ –هول کوچک در بالای نمایشگر قرار گرفته است .256 گیگ حافظه پرسرعت 1/3 UFS دارد . پورت شارژ USB  تایپ C و بدنه 3/8میلی متر از جمله ویزگی های این مدل می باشد .

نکته قابل توجه و جالب این است که این مدل به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مدل آیفون 13 است که فریم آن بسیار مشابه می باشد و هم چنین یکی از علت های پر طرفدار بودن این مدل در بین مشتریان همین موضوع می باشد به علاوه این که مدلی خوش قیمت است . بررسی ردمی نوت 11 نشان می دهد که در میان رده ها یک مدل همه فن حریف است که انتظارات مصرف کننده را برآورده می کند . در این جا تنها ایراد یا عیبی که این مدل گوشی دارد فریم پلاستیکی آن است و هم چنین جای برای کارت SD در نظر گرفته نشده است که البته این ایراد محسوب نمی شود به علت حافظه زیاد خود گوشی شاید دیگر نیازی به کارت حافظه نباشد .

فروشگاه تجارت ژاو 

با توجه به این که تجارت ژاو تمرکز بسیار قوی روی انواع گوشی شیائومی دارد وبه صورت اینترنتی هم محصولاتش را به فروش می رساند  ؛ انواع گوشی را با گارانتی 18 ماهه به مشتریان عرضه می کند که بسیار قابل توجه قرار گرفته است . تجارت ژاو سعی دارد که انواع مدل ها را با قیمت مناسب و واقعی به فروش برساند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *