مشکل سنسور مجاورت گوشی های شیائومی به زودی برطرف می شود

به تازگی گزارش های زیادی از سوی کاربران شیائومی مطرح شده است که سیستم مجاورت گوشی های شیائومی در برخی از گوشی ها مشکل دارد و به درستی کار نمی کند.شیائومی نیز با بررسی این گزارش قصد دارد که این مشکل را به زودی برطرف کند.در این مقاله به بررسی مشکل سنسور مجاورت گوشی های شیائومی می پردازیم پس با ژاو همراه باشید.

مشکل سنسور مجاورت گوشی های شیائومی به زودی برطرف می شود

شیائومی در حال برطرف کردن مشکل سنسور مجاورت گوشی های شیائومی

باتوجه به اینکه کاربران جدید گوشی های شیائومی از عملکرد سنسور مجاورت این گوشی راضی نیستند و معتقدند که این سنسور مشکل دارد و به درستی کار نمی کند.هنوز دلیل مشخصی برای مشکل پیدا نشده است اما به احتمال زیاد این یک مشکل سخت افزاری است و به خود سنسور برمی گردد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی از تجارت ژاو کلیک کنید.

این‌طور که به نظر می‌رسد همین موضوع هم درست است چرا که شیائومی تصمیم گرفت رابطه‌ی خود را با شرکت Elip Labs به پایان برساند. این شرکت مدت زمانی است که وظیفه‌ی تامین سنسورهای مجاورت گوشی‌های شیائومی را برعهده دارد و اگر مشکل سخت‌افزاری نبود، نباید مشکلی در همکاری آن‌ها بوجود می‌آمد.

ردمی K50 احتمالا به اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد

شیائومی اکنون با شرکت Minghai Sensing وارد همکاری شده است تا بتواند گوشی‌های جدید خود را با سنسور مجاورت جدید راهی بازار کند و مشکل خاصی از این بابت گریبان‌گیر کاربران نشود. اما دو نکته‌ای که وجود دارد این است که نمی‌دانیم چه زمانی باید شاهد به‌کارگیری سنسورهای این شرکت در گوشی‌های شیائومی باشیم و دو اینکه با گوشی‌هایی که اکنون با مشکل سنسور مجاورت روبه‌رو شده‌اند چه باید کرد و کاربران این گوشی‌ها باید مشکل خود را چگونه حل کنند؟

شیائومی در حال برطرف کردن مشکل سنسور مجاورت گوشی های شیائومی

شیائومی قصد دارد که مشکل سنسور مجاورت را در گوشی های فعلی خوذ با ارائه ی یک آپدیت نرم افزاری برطرف کند تا با این کار عملکرد سنسور مجاورت در این گوشی های بهتر شود.

شیائومی معمولا به دنبال رضایت مشتری های خود می باشد و این تایید مشکل از سمت شیائومی یعنی اینکه این شرکت برای نظر مشتریان خود اهمیت قائل می شود.

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *