ردمی K50 احتمالا به اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد

سری K ردمی، در واقع سری پرچمدار این کمپانی محسوب می‌شود. به عنوان مثال، ما امسال شاهد عرضه سری Redmi K40 به عنوان پرچمداران این کمپانی بودیم. همچنین این سری، دارای دو تراشه اسنپدراگون ٨٧٠ و ٨٨٨ بود. حال، ممکن است ردمی مانند نسل قبل سری Redmi K50، از دو نوع تراشه در سری جدید پرچمداران خود استفاده کند. احتمالاً این تراشه‌ها، از پرچمداران کوالکام هستند. در این مقاله از ژاو به بررسی گوشی ردمی K50 می پردازیم با ما همراه باشید.

ردمی K50 احتمالا به اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد

ردمی K50 احتمالا به اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد، چه زمانی معرفی خواهد شد؟

سال قبل گوشی شیائومی ردمی 40 رونمایی شد که این گوشی شامل سه عضو با نام های ردمی کی 40 ، ردمی کی 40 پرو ، ردمی کی 40 پرو پلاس می باشد که در چین رونمایی شده اند و بعدها وارد بازار جهانی خواهند شد.انتظار می رود که گوشی ردمی k50 احتمالا در سه ماهه اول سال 2022 به بازار عرضه خواهند شد.

برای خرید عمده گوشی شیائومی کلیک کنید.

ردمی K50 احتمالا در نسخه‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 و 898

سری ردمی کی 50 مانند نسل قبل به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام مجهز خواهند شد. بر اساس اظهارات او، این سری دارای دو تراشه Snapdragon 888 و Snapdragon 898 می‌باشد. به همین صورت، با یکی از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی بازار در سال ٢٠٢٢ از سوی ردمی مواجه خواهیم شد.

ردمی K50 احتمالا به اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد، چه زمانی معرفی خواهد شد؟

K50 با تراشه اسنپدراگون 888 و 898

سری ردمی K50 دارای عضو استاندارد، نسخه پرو و در نهایت، نسخه پرو پلاس است. در نسل گذشته ردمی کی 40 ، دو عضو برتر به تراشه Snapdragon 888 مجهز بودند. اما ردمی قصد دارد تا در این نسل گوشی های ردمی K50 ، عضو ارزان‌تر را به این تراشه ۵ نانومتری تجهیز کند. از سوی دیگر، ردمی K50 Pro و ردمی K50 Pro Plus از تراشه Snapdragon 898 استفاده خواهند کرد. پیش از این گفته بودیم که اسنپدراگون ٨٩٨ از لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ با ٢٠ درصد بهره خواهد گرفت.

فروش عمده گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

تجارت ژاو

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *