گوشی شیائومی mi a3

گوشی شیائومی می ای 3 محصول به روز و خوش ساخت شیائومی است که با طراحی مدرن و جذاب به بازار عرضه شده است. شیائومی صفحه نمایش xiaomi mi a3 را در اندازه 6.01 اینچی تولید کرده است، این صفحه نمایش تمام صفحه می باشد و فقط یک حفره دوربین سلفی در آن وجود دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی سایر مشخصات این گوشی هوشمند بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش

نمایشگر به کار رفته درگوشی شیائومی می ای 3 نسبت به نسخه های قبلی هم از نظر طراحی و هم از نظر نوع پنل ارتقا پیدا کرده است. این صفحه نمایش 6.01 اینچی با وضوح تصویر720× 1560 و تراکم پیکسلی آن در هر اینچ 282 می باشد.این گوشی همچنین صفحه نمایشی دارد که به اندازه کافی روشن و درخشان است و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می دهد.نسبت نمایشگر به بدنه 80.3% است که از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

نقد و بررسی جامع گوشی شیائومی می ای 3 -xiaomi mi a3
شیائومی mi a3

طراحی

شیائومی می ای 3 از نظر طراحی شبیه سایر گوشی های شیائومی موجود دربازاراست که طی چند سال اخیر در بازار وجود دارد این گوشی در ابعاد 153.5 ×71.9×8.5 میلیمتر و وزن 173 گرم وجود دارد.قاب پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه است که با لایه گوریلاگلس 5 محافظت می شودو فریم دورگوشی از جنس آلومینوم است ، پس می توان گفت وجود بدنه ای آلومینومی در این گوشی یکی دیگر از امکانات شیائومی mi a3 در بین سایر گوشی ها می باشد.این گوشی در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد و شامل، خاکستری ، آبی و سفید است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

نقد و بررسی گوشی شیائومی می ای 3-شیائومی mi a3 جدیدترین میان رده ارزان قیمت با رابط کاربری اندروید وان و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و....
طراحی شیائومی می ای تری

دوربین

شیائومی می ای 3 مانند سایر گوشی های هوشمند دارای سیستم دوربین چندگانه است و دارای دوربین 3 گانه در پشت است و دوربین های آن شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی واید با دریچه دیافراگم 1.8f با قابلیت فوکور خودکار با تشخیص فاز می باشد و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض با دریچه دیافراگم 2.2f  و دوربین سوم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.دوربین های این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارند که باعث می شوند کاربران را راضی نگه دارند.

شیائومی می ای 3 مانند سایر گوشی های هوشمند دارای سیستم دوربین چندگانه است دوربین 48+8+2 مگاپیکسلی
xiaomi mi a3

دوربین سلفی : دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است که در نور خورشید و جاهایی که نورزیاد است عکس های خوبی را برای شما ثبت می کند.

باتری

یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی می ای 3  باتری 4030  میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی است.با باتری4030 میلی آمپری  به کار رفته در شیائومی می ای 3 می توانید ساعت ها بازی کنید، فیلم ببینید، وبگردی کنید و تنها اندکی از شارژ باتری شما کم می شود.

گوشی شیائومی می ای 3 با  باتری 4030  میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی
باتری شیائومی می ای تری

سیستم عامل

گوشی شیائومی می ای 3 برخلاف سایر گوشی های شیائومی که از رابط کاربری MIUIخود شرکت شیائومی استفاده می کنند این گوشی با همکاری گوگل از رابط کاربری اندروید وان استفاده کرده است که یک رابط کاربری بسیار ایمن است و تا دو سال به صورت منظم به روز رسانی خواهد شد و سرعت بسیار خوبی در بازکردن برنامه های مختلف دارد.

سخت افزار

پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی می ای 3 ، اسنپدراگون 665 شرکت کوالکام است. پردازنده مرکزی 8 هسته ای که شامل 2 هسته kryo 260 gold   با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 6 هسته kryo 260 silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی adreno 610 در کنار پردازنده های این گوشی باعث می شوند تا شما بتوانید برنامه ها و بازی های گرافیکی را به راحتی اجرا کنید.از لحاظ حافظه داخلی شیائومی mi a3 دارای حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی با رم 6/4 است که با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی می توانید آن را تا 256 گیگ ارتقا دهید.

امنیت

امنیت گوشی شیائومی می ای 3 علاوه بر پین و الگو با استفاده از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است که می توانید قفل آن را باز کنید.البته این حسگر اثر انگشت دارای سرعت و دقت بالایی می باشد.

مشخصات فنی شیائومی می ای 3

صفحه نمایش :6.01 اینچی

نوع صفحه نمایش :superamoled  لمسی خازنی

تعداد سیم کارت : دو سیمکارته

باتری: 4030 میلی آمپری

نوع باتری : لیتیوم پلیمری

وزن : 173 گرم

حافظه رم: 6/4 گیگابایت

حافظه داخلی: 64/128  گیگابایت

دوربین عقب: 48+8+2 مگاپیکسل

دوربین سلفی : 32 مگاپیکسل

حسگر اثرانگشت: زیر نمایشگر

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی شیائومی می ای 3 و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *