همکاری لایکا با شیائومی / نمایندگی شیائومی

شرکت آلمانی لایکا که در ساخت بخش دوربین گوشی ها فعالیت دارد و بیشتر به تولید محصولات عکاسی گران قیمت شناخته می شود، محصولات تولیدی این شرکت آلمانی شامل ، دوربین های تک لنزی، محصولات عکاسی ، دوربین شکاری، مسافت یاب های لیزری می باشد در این مقاله قصد داریم به بررسی اطلاعات در مورد همکاری لایکا با شیائومی بپردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

 همکاری لایکا با شیائومی / نمایندگی شیائومی لایکا (Leica) از سه حرف اول نام Leitz و دو حرف اول کلمه‌ی camera برگرفته‌شده است و...

لایکا به دنبال شریک تجاری جدید خود (شیائومی)

شرکت لایکا (leica) به دنبال شرکت تجاری جدیدی برای خود می باشد که شیائومی گزینه مناسبی برای این شراکت می باشد، شرکت های تولید گوشی هر کدام از آن ها با برندهای مطرح دوربین سازی کار می کنند.

طبق خبرها به احتمال زیاد لایکا به همکاری خود با هواوی ادامه می دهد و با شیائومی نیز همکاری جدیدی را آغاز می کند.

همکاری لایکا با شیائومی / نمایندگی شیائومی

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

مشارکت جدید لایکا و شیائومی / همکاری لایکا با شیائومی

مشارکت شرکت های سازنده گوشی با سازندگان دوربین برای هر دو شرکت نکته مثبتی تلقی می شود و برای هر دو شرکت سودآور می باشد. تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به مهارت شرکتی که در زمینه تولید دوربین تخصص دارد اعتماد می کند و این اعتماد به آن ها کمک می کند تا عملکرد دوربین خود را بهبود بخشند تا در بازار گوشی های هوشمند برجسته شوند.

با توجه به این که دوربین های گوشی به سرعت در حال پیشرفت هستند و رقابت بین برندهای گوشی همچنان ادامه دارد و هرکدام از آن ها به دنبال برتری دوربین هستند ، همچنین سازندگان دوربین نیز باید مهارت های خود را به نمایش بگذارند که به آن ها کمک می کند که دوربین های اختصاصی خود را به فروش برسانند، که این همکاری می تواند برای هر دو طرف سودمند باشد.همکاری لایکا و شیائومی یک معامله دو سر سود می باشد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

 همکاری لایکا با شیائومی / نمایندگی شیائومی لایکا (Leica) از سه حرف اول نام Leitz و دو حرف اول کلمه‌ی camera برگرفته‌شده است و...

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *