واردکننده رسمی تلفن همراه و واردکننده عمده گوشی شیائومی

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده موبایل و مرکز پخش و فروش گوشی های موبایل شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکننده رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد، در ادامه با ژاو همراه باشید.

تجارت ژاو، واردکننده رسمی گوشی

فروشگاه اینترنتی تجارت ژاو با ارسال چندین هزار سفارش به سراسر کشور و جلب اعتماد و رضایت صد درصدی مشتریان گرامی آماده همکاری با فروشندگان و همکاران در سراسر کشور در قالب فروش می باشد. تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین وارکننده رسمی تلفن همراه می باشد و گوشی های شیائومی را در پایین ترین سطح قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.گوشی ارزان قیمت جدید شیائومی - ارزان ترین گوشی های شیائومی+ جدول قیمت

 

تجربه دلنشین خرید عمده موبایل با تجارت ژاو

اعتماد و اطمینان مشتری یکی از مهم ترین مواردی است که میتواند به پیشرفت یک شرکت واردکننده رسمی تلفن همراه کمک شایانی کند، در واقع این مشتریان هستند که به شرکت شکل و شمایل می دهند.

ما در تجارت ژاو شما را با یک خرید عمده فوق العاده جذاب روبرو خواهیم کرد.

ژاو ، واردکننده رسمی گوشی های همراه

شرکت تجارت ژاو امید کرمان، واردکننده رسمی تلفن همراه با برندهایی نظیر شیائومی، سامسونگ، هواوی و نوکیا در کشور می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه و به همراه گروه خدمات و پشتیبانی با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران ایرانی می باشد.

این شرکت واردکننده رسمی تلفن همراه در کشور می باشد. هم اکنون با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه در کشور به همراه گروه خدمات و پشتیبانی مجرب با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران گرامی می باشیم.

خرید عمده گوشی شیائومی تجارت ژاو

فروش عمده موبایل شیائومی با گارانتی 18 ماهه

محصولات این شرکت به همراه 18 ماه گارانتی طلایی و خدمات ویژه تجارت ژاو به بازار عرضه میگردند. امیدواریم با تلاش و کوشش فراوان عاملی برای رضایت کامل شما کاربران گرامی باشیم.فروشگاه تجارت ژاو دارای دو دفتر در جزیره قشم، بندر درگهان و کرمان، بلوار جمهوری می باشد.

فروش عمده گوشی ردمی نوت 10

فروش عمده گوشی ردمی نوت 9

فروش عمده گوشی ردمی نوت 8 پرو

فروش عمده گوشی نوت 9 پرو

فروش عمده موبایل شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی تلفن همراه به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده  قیمت عمده گوشی های شیائومی به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی کمک کرده باشد.

3 پاسخ

  1. با سلام بنده نمایندگی محصولات سونی و آل جی و دوو سنتر در استان اردبیل هستم می‌خواهیم بصورت عمده در فروشگاه جدید با شرکت شما کار کنیم در صورت امکان شماره تماس بنده حقیر ۰۹۱۴۱۵۹۱۰۱۳ هست داداشی

    1. سلام دوست عزیز
      با این شماره تماس بگیرید یا به واتس اپ پیام بدید تا راهنماییتون کنند.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *