شیائومی پتنت دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر را ثبت کرد

صفحه نمایش ایده آلی که همه تولید کنندگان گوشی به دنبال آن هستند ، صفحه نمایشی یکپارچه و بدون هیچ گونه حاشیه و بریدگی است. به همین منظور نمایشگرهایی با ناچ قطره ای و نمایشگر روزنه دار و دوربین سلفی پاپ و… تولید شدند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای کاربر باشند.در این مقاله به بررسی در مورد شیائومی پتنت دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر را ثبت کرد می پردازیم با ژاو همراه باشید.

مزیت دوربین دوگانه زیر نمایشگر / پتنت دوربین سلفی دوگانه

گوشی های شیائومی که دارای دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر داشته باشند پس نیاز به یک نمایشگر شفاف دارند، به همین دلیل سازندگان این گوشی سعی در کشف چگونگی به حداکثر رساندن کیفیت دوربین های این گوشی دارند.

شیائومی پتنت دوربین سلفی دوگانه زیر نمایشگر را ثبت کرد

اگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند واقعا بتوانند چنین دوربین‌هایی را به مرحله‌ی تولید انبوه برسانند و در گوشی‌شان استفاده کنند، در سال‌های آینده، بریدگی بالای نمایشگر گوشی‌ها را شاهد نخواهیم بود. درضمن، به‌مرور زمان موارد دیگری که جایگزین بریدگی شده‌اند، نظیر روزنه‌ی نمایشگر یا حتی دوربین‌های بالاجهنده، به تاریخ خواهند پیوست. استفاده از دوربین در زیر نمایشگر باعث می‌شود گوشی ظاهری یکپارچه‌تر و جذاب‌تر داشته باشد.

امیدواریم این طراحی را در گوشی های پرچمدار و میان رده شیائومی نیز مشاهده کنیم.

مزیت دوربین دوگانه زیر نمایش / پتنت دوربین سلفی دوگانه

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *