گارانتی گوشی های شیائومی

تجارت ژاو گوشی هایی با کیفیت و گارانتی را به بازار عرضه می کند و به دلیل بی واسه بودن شما می توانید این گوشی ها را با تضمین و گارانتی 18 ماهه و قیمت مناسب از این فروشگاه تهیه کنید.

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE از طریق شرکت تجارت ژاو که واردکننده رسمی گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه معتبر می باشند.

مشخصات گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE

گوشی های برند شیائومی از گوشی های با کیفیت در کنار قیمت مناسب می باشند و طرفداران زیادی را دارا می باشند ، گوشی شیائومی Xiaomi 11 Lite 5G NE از گوشی های جدید و میان رده شیائومی می باشد و مدل قبلی این گوشی با نام شیائومی می 11 لایت 5G به بازار عرضه شده است که از نظر تراشه و سخت افزار و مقدار کمی وزن با این گوشی تفاوت دارد. البته این گوشی از ویژگی های جذابی در ساخت آن استفاده شده است و به همین دلیل افراد زیادی را به خود مجذوب کرده است.  در این مقاله از ژاو قصد داریم این گوشی را از جهت های مختلف مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

طراحی گوشی می 11 لایت 5G NE

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE از نظر طراحی به گونه ای است که در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است. این گوشی در ابعاد 6.8×75.7×160.5 میلی متر و وزن حدود 158 گرم است. این گوشی بسیار سبک است و باریکی آن بسیار طراحی جذابی را به گوشی بخشیده است که هنگام استفاده از این گوشی حس و حال یک گوشی پرچمدار را به شما می دهد.این گوشی از نظر طراحی بسیار خوب عمل کرده است و با تنوع 4 رنگ خود یعنی ، مشکی ، آبی ، سفید و صورتی وجود دارد و می توانید آن را خریداری نمایید.

گوشی شیائومی می 11 لایت 5g  ان ای با گارانتی 18 ماهه

صفحه نمایش 56.5 اینچی

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE تا جایی که امکان داشته از حاشیه نمایشگر در این گوشی کاسته است و یک نمایشگر یکپارچه با نسبت 85.3% را در اختیار شما قرار داده است ، همچنین برخورداری از نرخ رفرش ریت 90 هرتزی در این گوشی باعث می شود که هیچ تاخیر و لگی در این گوشی اتفاق نیفتد و از تماشای فیلم و بازی کردن با این گوشی لذت ببرید.همچنین نمیشگر این گوشی از ویژگی هایی مثل HDR10+ و 10 میلیارد رنگ بهره برده است که هنگام تماشای فیلم و یا بازی کردن کیفیت فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد.

گارانتی گوشی شیائومی یازده لایت Xiaomi 11 Lite 5G NE

فروش گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

قیمت گوشی شیائومی می 11 تی اولترا

باتری گوشی ردمی می 11 لایت ان ای

باتری موجود در این گوشی  یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4250 میلی آمپر می باشد و با قابلیت شارژ سریع 33 واتی که دارند به سرت شارژ می شوند و حجم بالای این باتری خیال شما را از لحاظ مصرف باتری و تمام شدن آن راحت می کند و تا 2 روز کامل می توانید از باتری آن استفاده کنید.

دوربین هایی با طراحی جذاب

دوربین های این گوشی دارای طراحی زیبایی می باشند که 3 لنز دوربین این در کنار فلش آن طراحی جذاب را رقم زده اند.دوربین اول و اصلی یک دوربین 64 مگاپیکسلی است و دوربین دوم نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید است که عملکرد و کارایی خوبی دارد و دوربین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو که جذابیت را به قاب عکس شما اضافه می کند.

دوربین سلفی نیز یک سنسور 20 مگاپیکسلی دارد که به در جلوی گوشی  و در سمت چپ قرار دارد و عملکرد آن می تواند کاربر را راضی نگه دارد.

سخت افزار

سخت افزار استفاده شده در این گوشی ، پردازنده ی اسنپدراگون 7778G 5G  است که با فناوری 6 نانومتری قدرت بسیار زیادی را در اختیار گوشی قرار داده است و به راحتی بازی های سنگین را اجرا می کند بدون اینکه هنگ کند. همچنین بهره مندی از پردازنده گرافیکی ADRENO 642L  در این گوشی ، تجربه خوب و جذابی را برای شما به ارمغان آورده است.

نرم افزار

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE از سیستم  عامل اندروید 11 است و رابط کاربری miui 12.5 استفاده کرده است که رابط های کاربری جذاب در گوشی های شیائومی است و دارای فضایی روان و آسان می باشد که به راحتی می توانید با آن کار کنید.

حسگراثر انگشت

دکمه روشن خاموش و کم و زیاد کردن صدا همگی در سمت راست گوشی قرار دارند و دکمه روشن خاموش علاوه بر آن دارای یک سنسور اثرانگشت است و  انگشت شما را نیز اسکن می کند  و به به شما این امکان را می دهد که گوشی را راحت در دست بگیرید و قفل آن را باز کنید.

حافظه داخلی و رم xiaomi mi 11 lite 5G ne

حافظه داخلی و رم برای بسیاری از افراد مهم است و این گوشی نیز در این بخش بسیار مفید واقع شده است و در سه نسخه 128 /6 گیگابایتی و 128/8 گیگابایتی و 256/8 گیگابایتی  در اختیار کاربر قرار داده شده است که می تواند یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کند.البته یکدرگاه اختصاصی نیز در این گوشی وجود دارد که می توانید با استفاده از یک کارت حافظه ، حافظه گوشی را به میزان دلخواه افزایش دهید تا پاسخگوی شما باشد.

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان  رسمی و بدون واسطه گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

گارانتی گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

تجارت ژاو گوشی های شیائومی و سایر برندهای دیگر را با گارانتی 18 ماهه در سراسر ایران عرضه می کند و باتوجه به قیمت عمده ای که برای این گوشی ها در نظر گرفته است توانسته مشتریان همیشگی و زیادی را به خود جذب کند.

امیدواریم که این مقاله  از ژاو را دوست داشته باشید و به شما برای خرید گوشی و هندزفری موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *