فروش گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

می خواهیم یکی دیگر از مدل های جذاب گوشی های شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم و هم چنین آن چه باید در مورد فروش و یا خرید آن بدانیم در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهیم . این بار با گوشی شیائومی یازده لایت  5G NEرو به رو هستیم . این گوشی از خانواده شیائومی یازده می باشد که گوشی زیبا با طراحی عالی و با قیمت مناسب است . قبلا در مورد مدل گوشی شیائومی یازده صحبت کردیم که تفاوت های ریزی نسبت به این مدل دارد . فروش گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE  در فروشگاه تجاری ژاو صورت می گیرد .

فروشگاه آنلاین ژاو

خرید عمده گوشی شیائومی یازده تی پرو

مشخصات گوشی شیائوی یازده لایت 5G NE

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE دو سیم کارته با حافظه 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم می باشد . باید این نکته را دقت کرد که خشاب سیم کارت با حافظه یکسان می باشد .(هنگام خرید دقت بیشتری  را باید به خرج داد) .تصاویری روان با نرخ تازه سازی 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری 240 هرتزی با  نمایش رنگ های حقیقی با ظرافت بالا و کیفیت با عمق رنگ 10 به کار برده شده است . ماژول دوربین کمی برجسته است حدودا 1.77 میلی متر از بدنه گوشی بالاتر است . اطراف گوشی بسیار باریک بوده و حاشیه های ان بسیار دقیق و ظریف ساخته شده که متقارن همدیگر هستند . وزن آن 158 گرم است و اندازه صفحه نمایش 6.55 اینچ است که در رنگ های متنوع  به بازار امده ، رنگ های سیاه – سفید – آبی – صورتی  . حسگر اثر انگشت ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، مجاورتی ، قطب نما ، تشخیص نور محیط ، بلندگو ، بلوتوث 5.2 ، درگاه ارتباطیtype-c  ، فناوری مکان یابی ، سوزن سیم کارت ، دفترچه راهنما ، آداپتور ، قاب محافظ ، شارژر سریع 33 واتی ، باتری 4250 میلی امپری ، ابعاد 160.53*75.73*6.81 میلی متر ، باندهای 2G، 3G،4G و سرعت اینترنت ان  5Gمیباشد که همگی از مشخصات این گوشی هستند . ضمن این که یک دوربین سلفی در  قسمت جلویی گوشی  و یک دوربین سه گانه 64  مگا پیکسلی ، 8 مگاپیکسلی ، 5 مگا پیکسلی در پشت گوشی قرار دارد .

فروش گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

سخت افزار گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

مهم ترین قسمت یک گوشی تراشه ان می باشد که گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE  دارای تراشه 778 G می باشد با سیستم عامل انروید 11 که روی ان نصب شده که جدیدترین سیستم عاملی است که شرکت شیائومی در گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE به کار برده است .

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE با گارانتی و ضمانت اعتبار 18 ماهه در مرکز تجارت ژاو در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که ضامن گوشی های خریداری شده می باشد.

در ساختار گوشی قاب جلو شیشه ای است . شیائومی یازده لایت 5G NE با گواهینامه IP53.

که در مقابل گرد و غبار مقاوم است .

فروش عمده شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی تجارت ژاو

فروش گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

فروش گوشی نیاز به تخصص دارد و همچنین خرید گوشی از مکان معتبر دقت بالایی را می طلبد . فروش  در بسیاری از مغازه ها و شرکت ها یا مرکز خرید گوشی ، انجام می شود لذا خریدار باید نکته سنج بوده و خرید خود را از فروشنده با سابقه و با اعتبار در بازار انجام دهد . تجارت ژاو با اعتبار و سابقه ای که دارد تا به امروز بسیاری از مدل های مختلف را به مشتریان با گارانتی معتبر 18 ماهه عرضه کرده است . این بار برای فروش گوشی شیائومی یازده لایت  5G NE با همان اعتبار و گارانتی در خدمت خریداران می باشد . خریداران هنگام خرید از فروشگاه ژاو با ضمانت نامه و اعتبار این مکان آشنا خواهند شد .

ارزش خرید گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

آنچه تا به امروز باعث موفقیت شرکت شیائومی در فروش مدل به مدل گوشی ها شده قیمت های مقرون به صرفه ایست که هر بار با تولید گوشی جدیدی که  به بازار عرضه کرده است .گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE از جمله گوشی هایی است که علاوه بر قیمتش امکانات به روزی دارد که این مهم باعث جذب کاربران بسیاری شده است و فروش خوبی دارد . فروش گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE با قیمت مناسبی که دارد یک پیشنهاد عالی برای راهنمایی به خریداران است .

با کلیک بر روی لینک زیر اطلاعات جامعی در مورد این مدل گوشی به دست خواهید آورد

با ژاو همراه باشید.

برای ورود به وبسایت تجارت ژاو کلیک کنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *