گوشی جدید شیائومی با طراحی ماژولار / پتنت گوشی ماژولار شیائومی

گوشیهایی با طراحی ماژولار ، گوشی هایی با طراحی جذاب می باشند که این پنتنت جدید شیائومی با طراحی ماژولار از سه قسمت تشکیل شده است و هر قسمت به صورت کشویی به یکدیگر متصل می شود.در ادامه به بررسی اطلاعات در مورد گوشی جدید شیائومی با طراحی ماژولار می پردازیم با ژاو همراه باشید.

گوشی جدید شیائومی با طراحی ماژولار / پتنت گوشی ماژولار شیائومی

شیائومی طراحی ماژولار را دوباره زنده کرد

پنتنت گوشی ماژولار شیائومی به گونه است که این گوشی از سه قسمت تشکیل شده است و هر یک از این تکه ها قسمتی از گوشی هوشمند ماژولار شیائومی را تشکیل می دهند، اتصال این قسمت ها به هم به صورت کشویی می باشد.این سه قسمت از بالا به پایین شامل ، مدارهای اصلی به همراه ماژول دوربین در قسمت کشویی بالا قرار دارد و باتری در قسمت وسط و ماژول سوم که شامل درگاه های ورودی و خروجی به همراه بلندگو و میکروفون است.

برای خرید عمده گوشی شیائومی اینجا کلیک کنید.

در این پنتن صفحه نمایش به دو ماژول تقیسم شده است. زمانی که این سه ماژول به یکدیگر متصل می شوند تبدیل به یک گوشی هوشمند معمولی می شوند که هیچ تفاوتی با گوشی های یکپارچه ندارند.

گوشی جدید با طراحی ماژولار

ثبت این ماژول توسط  شیائومی صرفا به معنای عرضه این گوشی نمی باشد، زیرا شیائومی همیشه به دنبال طرح های نوآورانه است و به همین دلیل این پنتنت را به ثبت رسانده است.

مزیت های گوشی جدید شیائومی با طراحی ماژولار

در صورت عملی شدن این پنتنت ماژولار شیائومی ، کاربر به راحتی می تواند ماژول دوربین یا پردازنده گوشی را ارتقا دهد، همچنین امکان ارتقای درگاه یا افزودن درگاه خروجی یا ورودی جدید وجود دارد.

تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده گوشی و مرکز پخش و فروش گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش عمده گوشی شیائومی به قیمت عمده با گارانتی 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید عمده گوشی شیائومی کمک کرده باشد.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *