گوشی شیائومی mi 11 پرو

شیائومی روز به روز درحال پیشرفت است و تعداد کاربران و متقاضیان این برند به دلیل به دلیل طراحی و ساخت گوشی های جذاب و کاربردی در کنار قیمتی مناسب در حال افزایش می باشد. یکی از گوشی های شیائومی که در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات آن بپردازیم ، شیائومی mi 11 pro می باشد که یکی از پرچمداران شیائومی به حساب می آید. برای بررسی این گوشی با ژاو همراه باشید.

صفحه نمایش جذاب گوشی شیائومی می 11 پرو

گوشی شیائومی mi 11 pro  دارای یک صفحه نمایش جذاب و ایده آل می باشد.نمایشگر این گوشی دارای نمایشگر 6.81 اینچی amoled با رزولوشن 1440×3200 پیکسل و نرخ نرخ نوسازی 120 هرز و روشنایی 1500 نیت خواهد بود که داشتن نمایشگرQHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می آید.و طراحی صفحه نمایش آن بسیار جذاب و زیبا می باشد که دارای لبه های نسبتا خمیده است.

گوشی شیائومی mi 11 pro یک پرچمدار مجهز به پردازنده اسنپدراگون 875 ، قیمت گوشی xiaomi mi 11 pro ؟ بررسی مشخصات و قیمت شیائومی می 11 پرو
xiaomi mi 11 pro

دوربین های شیائومی می 11 پرو

در بخش دوربین و ساختار سازنده بدنه گوشی شیائومی mi 11 pro تغییرات چندانی صورت نگرفته است، طبق بررسی ها ، وضعیت دوربین های این گوشی مشابه نسخه قبلی خود mi 11 می باشد و تنها یک بروز رسانی جزئی در آنها اتفاق افتاده است.دوربین سلفی شیائومی می 11 پرو در سمت چپ و بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

باتری فوق العاده

با معرفی شارژر 80 واتی توسط این کمپانی که چندی پیش معرفی شد ، احتمالا پرچمدارانی که از این شرکت معرفی می شوند می توانند دارای شارژر 80 واتی باشند. این شارژر می تواند یک باتری 4000 میلی آمپری را در مدت 19 دقیقه به طور کامل شارژ کند.بنابراین به احتمال زیاد شیائومی mi 11 pro  نیز از این شارژر 80 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی شیائومی mi 11 pro  دارای یک صفحه نمایش جذاب و ایده آل می باشد.
شیائومی mi 11 pro

سخت افزار

گوشی شیائومی می 11 پرو همزمان با عرضه چیپست اسنپدراگون 875 که به احتمال زیاد می تواند در این گوشی وجود داشته باشد به بازار عرضه می شود. که درصورت استفاده از این چیپست شیائومی mi 11 pro  می تواند یکی از اولین گوشی های پرچمدار با چیپست اسنپدراگون 875 باشد.

قیمت گوشی شیائومی mi 11 pro ؟

هنوز قیمت دقیق و مشخصی برای این گوشی جدید  شیائومی ، می 11 پرو ارائه نشده است و باتوجه به این که از نظر مشخصات با سایر گوشی های جدید شیائومی مثل mi 9 , mi 10 متفاوت می باشد نمی تواند قیمت آن را حدس زد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان و کمک کرده باشد.

4 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *