گوشی های شیائومی با باتری بزرگ و قدرتمند

گوشی های شیائومی ، گوشی هایی هستند که امکانات زیادی را با کمترین هزینه در اختیار کاربر قرار می دهند. در این مقاله می خواهیم گوشی های شیائومی با باتری غول پیکر را به شما معرفی کنیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی ردمی 9 تی

گوشی جدید ردمی 9 تی شیائومی دارای نمایشگر 6.53 اینچی از نوع LCD است و نسبت صفحه نمایش آن به بدنه 90.34% است.در قاب پشتی این گوشی یک دوربین 48 مگاپیکسلی+8 مگاپیکسلی+2+2 مگاپیکسلی وجود دارد.همچنین پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون 662 است. یکی از نقاط قوت این گوشی وجود باتری غول پیکر 6000 میلی آمپری با قابلیت شارژ 18 واتی است. شیائومی ادعا دارد که این باتری حدود 4 سال کارکرد دارد و دوام شارژ آن چند روزه است.

گوشی شیائومی با باتری غول پیکر 6000 میلی آمپری ردمی 9 تی
گوشی شیائومی ردمی 9 تی

گوشی شیائومی پوکو M2 پرو

گوشی شیائومی با باتری غول پیکر ، پوکو M2 پرودارای نمایشگر 6.67 اینچی از نوع LCD است و نسبت صفحه نمایش آن به بدنه 90.34% است.در قاب پشتی این گوشی یک دوربین 48 مگاپیکسلی+8 مگاپیکسلی+2+5 مگاپیکسلی وجود دارد.همچنین پردازنده این گوشی از نوع اسنپدراگون720Gاست.

انرژی این گوشی با کیفیت از طریق باتری غول پیکر 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی تامین می شود.این باتری دارای دوام شارژ چند روزه است که بسیار عالی می باشد.

گوشی شیائومی با باتری غول پیکر 5000 میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع 33 واتی خود انرژ این گوشی را تامین می می کند.
گوشی شیائومی پوکو M2 پرو

شیائومی ردمی می میکس 3 با باتری غول پیکر و قیمت مناسب

گوشی شیائومی می میکس 3 یکی دیگر از گوشی های شیائومی می باشد که علاوه بر باتری غول پیکر دارای امکانات و ویژگی های جذابی نیز می باشد.

ردمی می میکس گوشی شیائومی با باتری غول پیکر 6000 میلی آمپری / در این مقاله می خواهیم گوشی های شیائومی با باتری غول پیکر را به شما معرفی کنیم
گوشی شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 3 به دلیل داشتن باتری غول پیکر 5500 میلی آمپری دارای جثه بزرگی نیز می باشد. همچنین صفحه نمایش این گوشی یک نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن FULLHD+ می باشد. پردازنده این گوشی شیائومی اسنپدراگون 636 است.در قاب پشتی شیائومی می میکس 3 ، دو دوربین 12+5 مگاپیکسلی وجود دارد که عکس های خوبی را برای کاربر ثبت می کنندو دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی این گوشی نیز وجود باتری غول پیکر 5500 میلی آمپری است که می تواند نیازهای کاربر را به صورت کامل برآورده کند.

اگر طرفدارگوشی هایی با ابعاد بزرگ می باشید شیائومی می میکس 3 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

معرفی گوشی های شیائومی با باتری غول پیکر و قدرتمند
شیائومی ردمی می میکس 3 با باتری غول پیکر

گوشی شیائومی می 11 و می 11 پرو

این دو گوشی شیائومی دارای باتری بیش از حد انتظار خواهند بود ، همچنین باتری های این دو گوشی به دو قسمت تقسیم شده اند که به معنای دستیابی به شارژ سریع می باشد. صفحه نمایش هر دوگوشی 6.81 اینچ از نوع amoLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. همچنین شیائومی می 11 دارای دوربین سه گانه 108+13+5 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 888 می باشدهمچنین وجود باتری غول پیکر 5000 میلی آمپری در این دو گوشی آن ها را به یک گوشی همه چیز تمام تبدیل کرده است.

گوشی های شیائومی با باتری غول پیکر ، شیائومی می 11 و شیائومی می 11 پرو
می 11 پرو با باتری غول پیکر

آیا گوشی های شیائومی با باتری غول پیکر دارای کیفیت خوبی می باشند؟

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *