گوشی های تاشو شیائومی در سال 2021

سال 2021 می تواند سال گوشی های هوشمند تاشو برای بازار موبایل باشد. امروزه با وجود اینکه تنوع و مدل گوشی های موبایل زیاد شده است اما این تنوع فقط تا حدودی شامل طراحی و سخت افزار و نرم افزار آن ها می شود با این وجود ، دیگر برای گوشی های جدیدی که وارد بازار می شوند هیجان زده نیستیم. پس به همین دلیل گوشی های تاشو وارد بازار شدند تا بتوانند هیجان دوباره را به دنیای تکنولوژی برگردانند.شیائومی نیز یکی از آن شرکت هایی می باشد که قصد دارد در سال 2021 سه مدل گوشی تاشو را وارد بازار کند.

طبق بررسی ها گفته شده است که این سه مدل گوشی شیائومی که یکی از آن ها به سمت بیرون تا می شود که تنها دارای یک صفحه نمایش می باشد که از هر دو سمت صفحه نمایش در هر حالتی در دسترس کاربر است و نمایشگر اصلی آن می تواند از نرخ تازه سازی 90 و 120 هرتز پشتیبانی کند.

طبق بررسی ها گفته شده است که این سه مدل گوشی شیائومی که یکی از آن ها به سمت بیرون تا می شود
گوشی های تاشو شیائومی در سال 2021

نمایشگر گوشی دوم تاشو شیائومی به سمت داخل تا می شود که زمانی که گوشی در حالت تاشده است صفحه نمایش کوچکی در اختیار کاربر قرار دارد و هنگامی که باز می شود کاربر به صفحه نمایش ثانویه با ابعاد بزرگتر دسترسی پیدا می کند.

سومین گوشی دارای طراحی صدفی است که تنها دارای یک صفحه نمایش است و برای دسترسی به آن باید گوشی به حالت گسترده در بیاید.

بر اساس شواهد و جزئیاتی که از گوشی تاشو شیائومی وجود دارد این گوشی  می تواند دارای رابط کاربری MIUI 12 و پردازنده اسنپدراگون 888 و دوربین 108 مگاپیکسلی باشد هیچ مشخصات و اطلاعات دیگری از این گوشی در دسترس نیست و این گوشی تاشو شیائومی می تواند یکی از گوشی های فوق العاده سال 2021 باشد.

خرید آنلاین گوشی های شیائومی

شیائومی معمولا گوشی هایی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را برای کاربران خود وارد بازار می کند و انتظار داریم که این گوشی تاشو شیائومی نیز با قیمت مناسب وارد بازار شود تا افراد در سراسر دنیا بتوانند از این گوشی که نسل جدیدی از گوشی های موبایل هستند استفاده کنند.

پیش بینی می شود که این گوشی انعطاف پذیر شیائومی دارای اندازه ی بزرگتر نسبت به سایر گوشی های شیائومی باشد و حداقل از یک صفحه نمایش بیرونی 8 اینچی بهره خواهد برد.که می توان گفت خیال کاربر را می تواند از لحاظ صفحه نمایش کاملا راحت کند و کاربران زیادی را به جلب کند.

همانطور که گفتیم شیائومی معمولا گوشی هایی ارزان قیمت با سخت افزاری قوی را وارد بازار می کند و به نظر می رسد که در سال 2021 با عرضه گوشی های جدید خود می تواند تاثیر مثبتی روی بازار گوشی های تاشو بگذارد.

نظر شما در مورد گوشی های تاشو شیائومی چیست؟ آیا می تواند سهم زیادی از بازار را از آن خود کنند؟

شرکت تجارت ژاو واردکننده گوشی های مدرن و به روز شیائومی با قیمتی مقرون به صرفه مناسب در سراسر ایران می باشد برای اطلاع از قیمت گوشی های شیائومی و خرید آنلاین به فروشگاه ژاو سربزنید.

2 پاسخ

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *