شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا دارای  نمایشگری کوچک روی برآمدگی دوربین !

مشخصات کلی شیائومی می ۱۱ پرو

عکس لو رفته از قطعات دوربین شیائومی می ۱۱ پرو ، نشان می دهد که یک نمایشگر کوچک در پشت گوشی قرار دارد در ادامه به بررسی مشخصات کلی و دوربین های این گوشی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

ماژول دوربین شیائومی می ۱۱ پرو با یک نمایشگر کوچک همراه است
xiaomi mi 11 pro

گوشی شیائومی mi 11 pro دارای یک صفحه نمایش جذاب و ایده آل می باشد.نمایشگر این گوشی دارای نمایشگر 6.81 اینچی amoled با رزولوشن 1440×3200 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرز و روشنایی 1500 نیت خواهد بود که داشتن نمایشگرQHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می آید.و طراحی صفحه نمایش آن بسیار جذاب و زیبا می باشد که دارای لبه های نسبتا خمیده است.

در بخش دوربین و ساختار سازنده بدنه گوشی xiaomi mi 11 pro انتظار می رود پنل پشتی آن در بخش بالا سمت چپ از دو دوربین بزرگ و در زیر آن ها دوربینی با مکانیسم پریسکوپی و در سمت راست آن صفحه نمایشی کوچک قرار دارد.

اگر تایمر خودکار گوشی را فعال کنید این صفحه نمایش کوچک در پنل پشتی شمارش معکوس را به نمایش می گذارد. این صفحه نمایش کاربردهای زیادی می تواند داشته باشد و احتمالا کاربرمی تواند با استفاده از دوربین پشتی 120 مگاپیکسلی آن سلفی بگیرد.

نمایشگر پشتی شیائومی می ۱۱ پرو/ xiaomi mi 11 pro  احتمالا روی برآمدگی جزیره دوربین حضور پیدا می کند، برای نمایش اطلاعاتی مثل شمارش معکوس و...
ماژول دوربین xiaomi mi 11 pro با یک نمایشگر کوچک همراه است

باتری و سخت افزار

با معرفی شارژر 80 واتی توسط این کمپانی که چندی پیش معرفی شد ، احتمالا پرچمدارانی که از این شرکت معرفی می شوند می توانند دارای شارژر 80 واتی باشند. این شارژر می تواند یک باتری 4000 میلی آمپری را در مدت 19 دقیقه به طور کامل شارژ کند.بنابراین به احتمال زیاد شیائومی می ۱۱ پرو نیز از این شارژر 80 واتی پشتیبانی می کند.

همچنین گوشی شیائومی mi 11 pro همزمان با عرضه چیپست اسنپدراگون 875 که به احتمال زیاد می تواند در این گوشی وجود داشته باشد به بازار عرضه می شود. که درصورت استفاده از این چیپست شیائومی mi 11 pro  می تواند یکی از اولین گوشی های پرچمدار با چیپست اسنپدراگون 875 باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد برای مشاهده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه  ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *