انتشار ویدئوی از تعمیر آسان گوشی شیائومی می ۱۱ –  xiaomi mi 11

بررسی ها نشان داد که شیائومی می ۱۱ دارای تعمیر آسان می باشد و قطعات آن به راحتی می تواند در دست تعمیر قرار بگیرد. در این مقاله به بررسی موضوع تعمیر آسان گوشی شیائومی می ۱۱ می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

کمپانی شیائومی طی یک ویدئویی خبر از آن داد که با توجه به ساختاری که این گوشی دارد قطعات آن به راحتی قابل جداسازی می باشد و تعمیر آن کار سختی نمی باشد و نیازی به کار بسیار زیادی نمی باشد.

تعمیر آسان گوشی شیائومی می 11

شیائومی به تازگی ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که در آن گوشی شیائومی می ۱۱ پرچمدار سال 2021 این شرکت از قابلیت تعمیر نسبتا آسانی برخوردار ...
تعمیر آسان گوشی شیائومی می 11

باتری به کار رفته در گوشی شیائومی می ۱۱ به راحتی قابل جداسازی می باشد و در صورت نیاز می توانید آن را به راحتی تعمیر نمایید.

همچنین نمایشگر به کار رفته در گوشی شیائومی می ۱۱دارای انحنای اضافی است که تعمیر پذیری دستگاه را آسان می کند.

پیچ ها و قطعات این گوشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند و به راحتی می توان آن ها را باز کرد و هر قطعه از گوشی را که بخواهید تعویض کنید.

تعمیر گوشی شیائومی با استفاده از یک پیچ گوشتی فیلیپس

تعمیر آسان گوشی شیائومی می ۱۱ -  xiaomi mi 11

نکته جالب این است که کاربران می توانند با استفاده از یک پیچ گوشتی فیلیپس تمام پیچ های آن را باز کنید.

باتری و نمایشگر گوشی شیائومی می ۱۱ به صورت جداگانه تعویض می شوند و از هیچگونه چسب خاصی برای چسباندن آن ها به قطعات دیگر آن استفاده نشده است.

شیائومی می ۱۱، ضدآب

شیائومی می ۱۱ دارای درجه حفاظت ip می باشد که باعث شده است در این گوشی نیاز به چسب کمتری باشد و همین موضوع یعنی استفاده از چسب کمتر در ساخت گوشی باعث شده است که بتوان قاب پشتی و صفحه نمایش گوشی را بدون اینکه بشکند یا ترک بردارد آن را باز کنید.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انواع گوشی های شیائومی در سراسر ایران می باشد برای مشاهده انواع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به فروشگاه  ژاو سر بزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *