شرکت شیائومی همواره با تولید گوشی هایی با قیمت مناسب و با کیفیت در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و به عنوان یکی از پرفروش ترین شرکت ها در حوزه تولید گوشی می باشد. همچنین فروشگاه اینترنتی ژاو نماینده رسمی واردکننده انواع گوشی های شیائومی در ایران می باشد که تصمیم دارد گوشی های خود را با گارانتی  در اختیار مشتریان خود قرار دهد، در این مقاله از ژاو به بررسی خرید گوشی های شیائومی با گارانتی  می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

خرید گوشی های – تجارت ژاو

تجارت ژاو انواع مدل های مختلف گوشی های شیائومی را با گارانتی 18 ماهه به بازار عرضه کرده است.

گوشی های سری mi ، redmi ، note  و… که با کیفیت مناسب و کارایی بسیار بالا با گارانتی 18 ماهه وجود دارند که می توانید آن را خریداری کنید.در بین گوشی هایی این فروشگاه هم گوشی های بالا رده و هم میان رده وجود دارد که شما به راحتی گوشی مورد علاقه خود را با گارانتی و با اطمینان بالا بخرید.

خرید گوشی های شیائومی با گارانتی

خرید گوشی های شیائومی سری می با گارانتی

مهم ترین و اصلی ترین گوشی های شیائومی ، گوشی های شیائومی سری می هستند که گوشی های مدل pro ، lite ، ultra از گوشی های این سری می باشند که اغلب دارای  تراشه اسنپدراگون و دوربین های جذاب و حرفه ای و شبکه اینترنت 5G می باشند.

خرید انواع گوشی شیائومی به قیمت عمده

خرید گوشی های شیائومی سری پوکو با گارانتی

گوشی های شیائومی سری پوکو ، گوشی های پرچمدار با امکانات بسیار حرفه ای می باشند که از جدیدترین مدل های این سری شیائومی پوکو ایکس 3 پرو می باشد که اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار با قیمت مناسب را دارید شیائومی پوکو ایکس 3 پرو با گارانتی را از دست ندهید.

سری بلک شارک با گارانتی

گوشی های شیائومی سری بلک شارک دارای ویژگی ها ی جذاب و امکاناتی به روز می باشند برای خرید گوشی شیائومی سری بلک شارک با گارانتی به فروشگاه ژاو سربزنید.

تفاوت گارانتی های گوشی شیائومی

شرایط گارانتی گوشی های شیائومی

برای اطلاع از گارانتی گوشی شیائومی می توانید از طریص سامانه همتا استعلام بگیرید. زمان گارانتی گوشی از وقتی که گوشی را باز می کنید و روشن می کنید شروع می شود. همچنین برای استفاده از گارانتی گوشی های شیائومی داشتن جعبه گوشی که سریال گوشی بر روی ان وجود دارد لازم می باشد.

گوشی های شیائومی عرضه شده توسط این شرکت با گارانتی 18 ماهه به بازار عرضه می شوند که می توانید از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

چرا گوشی های شیائومی را بخریم ؟ 

گوشی های شیائومی در کنار قیمت مناسبی که دارند کیفیت بسیار خوبی را نیز دارا می باشند و از هر گونه تکنولوژی روز که در دنیا ظاهر می شود در گوشی های خود استفاده می کند و گوشی های هوشمند پرچمدار این برند که حرفی برای گفتن باقی نگذاشته اند. از جمله ویژگی های خوب گوشی های شیائومی می توان به طول عمر باتری خوب و صفحه نمایش بزرگ و یکپارچه از جذابیت های گوشی این برند می باشد که بسیار چشمگیر است.همچنین گوشی های شیائومی را می توانید با گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی ژاو خریداری نمایید.

تجارت ژاو

بهترین گارانتی گوشی شیائومی

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با خرید گوشی های شیائومی با گارانتی با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *