دو گوشی گیمینگ جدید شیائومی بلک شارک 4 و 4 پرو

شیائومی دو گوشی گیمینگ جدید را معرفی کرد. شیائومی بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو که این دو گوشی از نظر تراشه و دوربین باهم متفاوت هستند اما به صورت کلی هر دو گوشی دارای ویژگی های بسیار جذابی می باشند و با قیمتی مناسب راهی بازار می شوند.در ادامه با ژاو همراه باشید.

مشخصات کلی دو گوشی گیمینگ شیائومی

بلک شارک 4 و 4 پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و شارژ ۱۲۰ وات رونمایی شدند ... بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو، دو گوشی گیمینگ جدید شیائومی و....
دو گوشی گیمینگ جدید

هر دو گوشی گیمینگ جدید شیائومی دارای صفحه نمایش6.67 اینچی amoled می باشد که نرخ تازه سازی آن 144 هرتز می باشد.پردازنده به کار رفته در گوشی شیائومی بلک شارک 4 تراشه ی اسنپدراگون 870 است اما در مدل پرو این گوشی یعنی شیائومی بلک شارک 4 پرو از تراشه ی اسنپدراگون 888 استفاده می کند. در مدل پرو یعنی شیائومی بلک شارک 4 پرو از سیستم خنک کننده دولایه بهره می برد، که لایه اول مستقیم در زیر نمایشگر قرار دارد و لایه دوم نیز  زیر تراشه و قطعات مهم دیگر قرار گرفته است.

به گفته شیائومی استفاده از سیستم خنک کننده در شیائومی بلک شارک 4 پرو که گوشی گیمینگ جدید شیائومی می باشد می تواند دمای دستگاه را تا 18 درجه کاهش دهد.این سیستم خنک کننده علاوه بر بهبود عملکرد گوشی ، می تواند دمای دستگاه را به هنگام شارژ شد کاهش دهد.

طراحی

گوشی گیمینگ جدید شیائومی black shark 4 و black shark 4 pro
گوشی گیمینگ شیائومی black shark 4 و black shark 4 pro

هر دو گوشی گیمینگ جدید شیائومی black shark 4 و black shark 4 pro دارای ابعاد 163.8×76.4×9.9 میلی متر می باشد اما از لحاظ وزن شیائومی بلک شارک 4 با داشتن وزن 210 گرم نسبت به شیائومی بلک شارک 4 پرو 10 گرم کمتر می باشد و سبک تر است.

باتری

باتری به کار رفته در هر دو گوشی گیمینگ جدید شیائومی black shark 4 و black shark 4 pro یک باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 120 واتی که در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه می تواند باتری گوشی را کامل شارژ کند.

دوربین

دوربین شیائومی black shark 4 شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوبین سوم 5 مگاپیکسلی ماکرو می باشد اما در نسخه پرو یعنی شیائومی بلک شارک 4 رو به جای دوربین 48 مگاپیکسلی شاهد یک دوربین 64 مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هر دو گوشی در حفره بالای نمایشگر واقع شده است.

حسگراثرانگشت

در اطراف این دو گوشی گیمینگ جدید شیائومی کلیدهای حساس به فشار قرار دارند که با قرار دادن انگشت خود روی آن می توانند فشار انگشت را تشخیص دهند
حسگراثرانگشت

در اطراف این دو گوشی گیمینگ جدید شیائومی کلیدهای حساس به فشار قرار دارند که با قرار دادن انگشت خود روی آن می توانند فشار انگشت را تشخیص دهند و اثر انگشت شما را اسکن کنند را قفل گوشی را باز کنند.از دیگر ویژگی های این دوگوشی می توانیم به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI12.5 اشاره کنیم.

حافظه داخلی و حافظه رم

گوشی شیائومی بلک شارک 4 دارای حافظه داخلی 128/256 گیگابایت و حافظه رم 6/8/12 گیگابایتی می باشد.

در مقابل گوشی شیائومی بلک شارک 4 پرو دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8/12/16 گیگابایتی می باشد.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی را باقیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *