رکورد فروش سری redmi note  شیائومی از 100 میلیون دستگاه گذشت!

شیائومی یکی از موفق ترین و با کیفیت ترین برندهای در حال حاضر در حوزه تکنولوژی است. خانواده رمی یکی از زیر برندهای شیائومی در تولید گوشی موبایل است.همچنین شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد که توانسته است بیش از حدود 100 میلیون دستگاه redmi note شیائومی را بفروش برساند.

از جمله پرفروش ترین گوشی های سری redmi note شیائومی می توان به گوشی redmi note 7  ، redmi note 8  ، redmi note 8 pro و redmi note 9 اشاره کرد که علاوه بر مشخصات فنی خوب و کیفیت عالی دارای قیمت های مناسبی نیز می باشند.

 این آمار فروش میلیونی سری redmi note شیائومی نشانگر این است که طرفداران زیادی را در جهان دارد و همین باعث شده است که یکی از پر فروش ترین سری های شیائومی به شمار آید.

فروش سری redmi  note شیائومی از مرز 100 میلیون عبور کرد

گوشی های سری redmi note شیائومی که طرفداران زیادی را در بین کاربران پیدا کرده اند توانسته اند به فروشی بیش از 100 میلیون دست پیدا کنند. سری گوشی های میان ردهredmi note  شیائومی با مشخصات سطح بالایی چون سنسور اثر انگشت، رم 2 و3 گیگابایتی و قیمتی مقرون به صرفه یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده به حساب می آیند.در این مقاله به بررسی مشخصات و قیمت خانواده سری پرفروش redmi note شیائومی می پردازیم در ادامه با ژاو همراه باشید.

مشخصات گوشی شیائومی redmi note 7

گوشی شیائومی redmi note 7 مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین دو گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد ، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است .همچنین این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 3 واتی نیز می باشد.وجود تراشه اسنپدراگون 660 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.

تا کنون بیش از 100 میلیون گوشی سری redmi note شیائومی بفروش رسانده شده است/ فروش میلیونی سری redmi note شیائومی ذر بازارهای جهانی و.....
redmi note 7

مشخصات گوشی شیائومی redmi note 8

گوشی شیائومیredmi note 8  مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین چهار گانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض ، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب می باشد و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.همچنین این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی نیز می باشد.وجود تراشه اسنپدراگون 665 باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.در حال حاضر این تراشه یکی از قدرتمند ترین تراشه های موجود در بازار برای گوشی های موبایل است که تجربه عملکردی خوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

گوشیredmi note 8 شیائومی مجهز به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع ips لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین چهار گانه
شیائومی ردمی نوت 8

مشخصات گوشی شیائومی admire note 8pro

گوشی شیائومی redmi note 8 pro مجهز به صفحه نمایش 6.53 اینچی از نوع ips lcd لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین چهارگانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب می باشد و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.همچنین وجود باتری 4500 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی  و وجود تراشه مدیا تک هلیو G90T  باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.

تا کنون بیش از 100 میلیون گوشی سری redmi note  شیائومی بفروش رسانده شده است/ فروش میلیونی سری redmi note شیائومی ذر بازارهای جهانی و.....
admire note 8pro

مشخصات گوشی شیائومی redmi note 9

گوشی شیائومی redmi note 9 مجهز به صفحه نمایش 6.53 اینچی از نوع ips lcd لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و دوربین چهارگانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سوم 2 مگاپیکسلی ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب می باشد و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.همچنین وجود باتری 5020 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی  و وجود تراشه مدیا تک هلیو G85  باعث قدرت بالای این گوشی شده است و به راحتی می تواند از پس بازی های سنگین برآید.همچنین باید گفت که سیستم عامل موجود در این گوشی اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 که تجربه کاربری لذت بخشی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی شیائومی redmi note 9 مجهز به صفحه نمایش 6.53 اینچی با باتری 5020 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 18 واتی  و وجود تراشه مدیا تک هلیو G85
گوشی شیائومی redmi note 9

مشخصات گوشی شیائومی  redmi note 9 pro

گوشی شیائومی redmi note 9 pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع ips lcd لمسی خازنی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و دوربین چهارگانه ای که سنسورهای آن به ترتیب دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سوم 5 مگاپیکسلی می باشد ماکرو که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب می باشد و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق که جزئیات بیشتری را وارد عکس می کند.همچنین وجود باتری 5020 میلی آمپری لیتیوم پلیمیری با قابلیت شارژ سریع 30 واتی  و وجود تراشه اسنپدراگون 720G همچنین باید گفت که سیستم عامل موجود در این گوشی اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 که تجربه کاربری لذت بخشی را در اختیار کاربر قرار می دهد.گوشی سری redmi note شیائومی را می توانید با حافظه داخلی 64 /128گیگابایت با حافظه رم 6/8 گیگابایت خریداری کنید.

فروش 100 میلیونی گوشی شیائومی redmi note 9 pro
redmi note 9 pro

در آخر

باتوجه به امکانات و قابلیت هایی که این چند گوشی سری ردمی نوت شیائومی دارا می باشند و همچنین قیمت مناسبی که برای آن ها در نظر گرفته شده است ، عجیب هم نیست که شاهد ثبت چنین رکوردهایی برای نماینده ی شیائومی باشیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *