سه گوشی پرفروش شیائومی در ایران

شیائومی با سیاستی که در روند تولید گوشی های هوشمند داشته است تا کنون بسیار موفق بوده است . این شرکت با تولید گوشی هایی با قیمت مناسب و امکانات فوق العاده و به روز گاهی دیگر برند ها را کنار زده و منتخب کاربران بسیاری شده است . با غوغایی که این برند چینی به پا کرده در مدت زمان کوتاهی شروع به جذب کاربران کرده و سنجش خوبی میان ان ها داشته است که از هر قشر با هر سلیقه ای این برند را می پسندند . این جایگاه در حال حاضر رتبه سوم  جهان را به خود اختصاص داده است . ژاو بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که فروش گوشی شیائومی را با گارانتی عرضه می کند .

گوشی شیائومی در ایران

محصولات شیائومی گرچه نسبت به دیگر برندها تازه نفس است ولی با ویژگی هایی که دارد در کنار برندهای معروف در حال رقابت است و جزو پرفروش ترین گوشی های دنیا نیز محسوب می شود . شیائومی در ایران هم پرطرفدار است و تقریبا 9 درصد از فروش گوشی های این برند را به خود اختصاص داده است . و این میزان هم نشان می دهد که این برند چینی در بین مردم ایران هم محبوب است و محصولاتش در کشور عزیرمان ایران به خوبی به فروش می رسد . اکنون می خواهیم بدانیم  سه گوشی پرفروش شیائومی در ایران کدام است و چه ویژگی هایی داشته است که بسیار محبوب بوده است ؟

سه گوشی پرفروش شیائومی در ایران

گوشی های پرفروش شیائومی

هنگام خرید گوشی علاوه بر این که قیمت مهم است باید به گزینه های دیگر هم دقت نمود ؛ منتها وقتی به لیست مدل های گوشی نگاه می کنیم متوجه می شویم که امکانات بسیاری در مدل های مختلف وجود دارد که کمی انتخاب را برایمان سخت می کند لذا به جست و جو در مورد پرفروش ترین مدل های گوشی میپردازیم ، گرچه این روش هم راه مناسبی است و هنگام خرید کمک کننده نیز می باشد .

سه گوشی پرفروش شیائومی در ایران

سه گوشی پرفروش شیائومی

سه گوشی پرفروش شیائومی در ایران

خرید عمده گوشی شیائومی می 11 لایت – xiaomi mi 11 lite

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 حافظه 128 ، رم 6 / xiaomi poco x3

نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

در سال های اخیر دیدیم که کمپانی شیائومی پله های ترقی را به سرعت پیموده است و هر بار با تولید انواع مختلف گوشی ، دیگر برندها را به چالش کشانده و کاربران زیادی را جذب خود کرده است . همانطور که اشاره کردیم اسن سه مدل جزو پرفروش ترین های برند شیائومی در جهان بوده و هم چنین طی 12 ماه گذشته این  سه گوشی پرفروش شیائومی در ایران امار بالایی داشته است .در ایران برای خرید یک گوشی شیائومی اصلی باید به مرکزو یا فروشگاه های مطمئن مراجعه کرد که قطعا فروشگاه ژاو با سابقه ای که دارد و هم چنین گارانتی معتبر ، مکانی مطمئن برای خرید می باشد . تمام تلاش تیم ژاو بر این اساس است که شکا کاربران عزیز محصولی اصل با پک اورجینال دریافت کنید ، به همین منظور در هرساعت از شبانه روز در خدمت شما عزیزان خواهیم بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *