گارانتی گوشی به چه معناست؟

گارانتی به عنوان تعهد نامه و یا ضمانت نامه می باشد که در هنگام خرید گوشی به شما داده می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در گوشیتان که شامل گارانتی شود ، گوشی شما را به صورت رایگان تعمییر و یا تعویض نمایند.

بررسی گارانتی گوشی های شیائومی

هنگام خرید گوشی های شیائومی به منظور استعلام اصالت از سامانه همتا می توانید از قانونی بودن و صحت گارانتی گوشی که آن را خریداری کرده اید مطلع شوید.

برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی در دست داشتن کارت گارانتی لازم می باشد. معمولا زمان شروع گارانتی گوشی روی کارت گارانتی درج شده است یا از لحظه فعالسازی دستگاه قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می شود. درصورت عدم در دست داشتن کارت گارانتی بری اطلاع از تاریخ شروع گارانتی می توانید با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

تمامی گوشی های شیائومی که از طریق این شرکت به صورت مستقیم وارد می شوند دارای 18 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش می باشند. گوشی های شیائومی موجود در این سایت همگی به صورت قانونی وارد می شوند و شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستر و فعالسازی آن گوشی ندارید.

دقت کنید که جعبه گوشی برای ارائه گارانتی لازم می باشد پس قبل از خرید گوشی از سالم بودن جعبه ی گوشی اطمینان حاصل فرمایید زیرا درصورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و تطابق نداشتن سریال دستگاه و جعبه گوشی باعث می شود که گوشی از شرایط گارانتی خارج گردد.

شرکت شیائومی

تفاوت گارانتی های گوشی شیائومی

دلایل خاموش شدن و داغ شدن گوشی شیائومی + راه حل رفع آن

بررسی شیائومی 12X و نقد تخصصی گوشی شیائومی ۱۲ ایکس

گارانتی شیائومی شرکت تجارت ژاو

برای اطلاع از گارانتی گوشی شیائومی می توانید از طریق سامانه همتا شماره سریال گوشیتون را وارد کنید و استعلام اصالت بگیرید. زمان گارانتی گوشی از وقتی که گوشی را باز می کنید و روشن می کنید شروع می شود. همچنین برای استفاده از گارانتی گوشی های شیائومی داشتن جعبه گوشی که سریال گوشی بر روی ان وجود دارد لازم می باشد.

گوشی های شیائومی عرضه شده توسط این شرکت با گارانتی 18 ماهه به بازار عرضه می شوند که می توانید از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

هرگونه دست کاری گوشی و تعمیر توسط افراد دیگر باعث خارج شدن گوشی از شرایط گارانتی می شود.

هرگونه زنگ زدگی، ضربه به گوشی و شکستن آن، نفوذ مایعات و نوسانات برق باعث می شود گوشی که شما خریداری کرده اید شامل گارانتی نشود.

رنگ پریدگی و خط و خش عمیق و خراشیدگی های روی بدنه شامل گارانتی نمی شود.

هزینه ارسال گوشی به تا مرکز خدمات گارانتی به عهده خریدار می باشد و بعد از اینکه گوشی شامل گارانتی شد و تعمیرات لازم روی آن انجام گرفت هزینه برگشت گوشی به خریدار به عهده شرکت می باشد.

پاسخ شیائومی به قفل شدن گوشی در کشورهای تحریم شده / دارندگان گوشی شیائومی نگران نباشند

تجارت ژاو در حال حاضر گوشی های شیائومی را با گارانتی معتبر و 18 ماهه عرضه می کند و شما می توانید برای اصالت از گارانتی محصول از طریق سامانه همتا آن را بررسی کنید، و با خیالی آسوده به خرید گوشی موردنظر خود بپردازید.

تجارت ژاو، نمایندگی رسمی وارد کننده گوشی های شیائومی به همراه خدمات گارانتی بر روی آن ها در کل ایران میباشد و نمایندگی مرکزی این شرکت در کرمان می باشد.

جهت تماس با بخش گارانتی تجارت ژاو: 03432484041

ساعات کاری:

شنبه الی چهارشنبه 9:30 الی 16:30

پنج شنبه 9:30 الی 13:00

192 پاسخ

  1. سلام وخسته نباشید بنده یک عددگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریدم فروشنده محترم مبلغ دویست هزار تومان از پول اضافی دریافت کردن که گارانتی گوشی راازتعمیر به تعویض تغییر داد ایا وجه دریافتی این فروشنده قانونی هست یا نه با تشکر از زحمات شما سروران عزیز

    1. بنده یک عدد شیامی نوت 9 گرفتم از همان روز اول هنگ می‌کرد پس ا.ز هربار ب و. رسانی هنگش بیشت می‌شود لطفا تکلیف بنده را مشخص کنید که اشتباه نکردم این مارک را خریدم. تو خانواده ما از سه گوشی شیامی استفاده می‌شود فقط گوشی من اینجوریه وکسایی که نوت 9 دارن.

      1. سلام خدمت شما دوست عزیز
        برند شیائومی واقعا برند خوبی هست چون با توجه به هزینه ایی که میکنید گوشی با قابلیت های زیادی رو بهتون میده، و اینکه گوشی شما الان مشکل پیدا کرده ،باید گوشیتون رو بفرستید گارانتی تا مشکل رو حل کنند براتون.
        باز هم اگر سوالی بود در خدمتم.

      2. سلام منم Poco m3 دارم که همون Redmi 9T هست.
        دلیلش اینه که می یو آی و پوکو لانچر مظخرفن و رم رو کلی استفاده می کنن.
        می‌تونی رام pixel experience یا evolution x رو نصب کنی که اندرویدش 12 هست
        من evolution x دارم خیلی سرعتش خوبه و باگ
        داره
        اگر هم از آیکون ها خوشت نیومد میشه یه لانچر و آیکن پک ریخت

        1. سلام
          کارت طلایی مفقود شده برای دریافت مجدد کارت ب کجا مراجعه کنم .سامانه همتا ثبت نشده تلفن هیچ خطی قبول نمیکنه

          1. سلام من تقریبا یک هفتست که یه گوشی نوت 10 پرومکس شیائومی خریدم اما هنگ میکنه
            اگه بخوام تعویضش کنم باید چیکار کنم
            لطفاً راهنمایی کنی

          2. سلام وقت بخیر دوست عزیز
            شما باید گوشیتون رو بفرستید گارانتی تا چک کنند ببینن مشکل گوشیتون چی هست، اگر قابل تعمیر باشه براتون تعمیرش میکنند، در غیر این صورت تعویض میکنند براتون.

        2. سلام بنده یک گوشیpoco256 pro ram8خریده همه وسایل داره ب جز کارت طلایی نداره ایا مشکل داره یانه گوشی کار کردس

      3. سلام گوشی Redmi9T هست، الان مدتی هست وای‌فای خونه را نمی‌شناسه، با مرکز تماس گرفتم دو تا دستور دادند، گفتند وای‌فا را ریستار کنم که کردم درست نشد، بعد گفتند گوشی را بازیابی کارخانه بکنم، کردم یک هفته خوب بود، اما دوباره خراب شد، بار دیگر بازیابی زدم دیگه درست نمی‌شه، موندم چکار کنم،ضمنا تنها وای‌فای خونه خودم را نمی‌شناسه، همسایه‌ها را پیدا می‌کنه

        1. سلام وقتتون بخیر
          شماره بخش گارانتی شرکت ما 03432484041 این شماره هست
          اگر گوشی رو از ما خریداری کردید تماس بگیرید همکاران راهنماییتون کنند.

          1. سلام و عرض ادب بنده زیر هشت ماه هستش گوشی پوکو x3 خریدم چون دو تا گوشی دارم از اون یکی بیشتر استفاده میکردم چون پوکو ام تری رو خیلی دوس داشتم زیاد دستکاریش نمیکردم دیروز داشتم از صفحه گوشی اسکرین میگرفتم که تو همون لحضه اسکرین رو از صفحه گرفت و کامل صفحه گوشی خاموش شد اول فکر کردم که شاید خاموش شده کاورشو در آوردم هر کار کردم ن چراغ چشمک زنش روشن خاموش میشد ن گوشی بردم گذاشتم دمه شارژر گفتم شاید روشن بشه دمه شارژ پنج دقیقه گذاشتم هیچ فایده نداشت از دیروز چندین باره دکمه خاموش روشن رو فشار میدم اما گوشی فکر کنم کامل سوخته به نظرتون گارانتی شامل حالش میشه و پوکو ام تری کارت طلایی نداشت از روزی که خریدم ولی کاغذ گارانتی روی جلد بسته بود و قسمت رمز گارانتی رو خراشید یه کد بود اون رو ورداشت و گارانتی رو فعال کرد الان من باید چیکار کنم آیا میتونم گوشی تعویض کنم یا تعمیر

      1. سلام و عرض ادب بنده زیر هشت ماه هستش گوشی پوکو x3 خریدم چون دو تا گوشی دارم از اون یکی بیشتر استفاده میکردم چون پوکو ام تری رو خیلی دوس داشتم زیاد دستکاریش نمیکردم دیروز داشتم از صفحه گوشی اسکرین میگرفتم که تو همون لحضه اسکرین رو از صفحه گرفت و کامل صفحه گوشی خاموش شد اول فکر کردم که شاید خاموش شده کاورشو در آوردم هر کار کردم ن چراغ چشمک زنش روشن خاموش میشد ن گوشی بردم گذاشتم دمه شارژر گفتم شاید روشن بشه دمه شارژ پنج دقیقه گذاشتم هیچ فایده نداشت از دیروز چندین باره دکمه خاموش روشن رو فشار میدم اما گوشی فکر کنم کامل سوخته به نظرتون گارانتی شامل حالش میشه و پوکو ام تری کارت طلایی نداشت از روزی که خریدم ولی کاغذ گارانتی روی جلد بسته بود و قسمت رمز گارانتی رو خراشید یه کد بود اون رو ورداشت و گارانتی رو فعال کرد الان من باید چیکار کنم آیا میتونم گوشی تعویض کنم یا تعمیر

        1. سلام دوست عزیز
          شما باید گوشیتون رو بفرستید و از گارانتیش استفاده کنید، اگر گوشی از ما خریداری شده با این شماره تماس بگیرید تا همکاران مشکلتون رو برطرف کنند.
          03432484041

          1. سلام بنده یه گوشی پوکوایکس تری پروخریدم واسه خانمم سه چهارماه نمیشه زیادهم استفاده نشده یهو تاژش ازکارافتادروشن میشه اما تاژکارنمیکنه فرستادم گارانتی اول گفتن تاژش سوخته دوباره زنگ زدن بردش سوخته ۷/۵بایدبدی
            وبعدازچندروزهمونجوری گوشی فرستادن
            واقعا معنی گارانتی واینکارا چیه گوشی بخری ۶ماه نشده بی استفاده بشه لطفا بفرماییدکجا باید پیگیراین مساعله بشم مردم پولشون پیدانکردن که اینجوراذیت بشن

      2. سلام کاغد گارانتی 18 ماهه داره که تا تاریخ 20/3/1402 گارانتی داره فقط کارت طلایی نداره میگم گارانتی شمال حالش میشه کامل دیروز دستم بود داشتم عکس از صفحه میگرفتم یهو تصویر صفحه کامل رفت و دیگه روشن نمیشه هر کار کردم

      3. بلی کارت داره وقتی پلمپ بود روی جلد گوشی بود که همراه با باز کردن پلمپ گوشی کاغذ گارانتی یه قسمت سمت چپش یه کچلو رو خراشید و کد گارانتی رو هم فعال کرد فقط میگم کارت طلایی نداره اون کاغذ گارانتی 18 ماهه داره

  2. با سلام خدمت شما بنده یک درگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریداری کردم که فروشنده مبلغ دویست هزار تومان وجه اضافی برای گارانتی تعمیر به تعویض از بنده دریافت کرده آیا این کار فروشنده قانونی هست یا نه؟ با تشکر فراوان از شما

    1. عرض ادب
      خیر تمامی گوشی ها به صورت شرکتی از سمت ما گارانتی می شوند و نیاز به گارانتی مجدد نیست.
      مگر گارانتی خودشون کرده باشند که تعمیرات رو خودشون انجام بدن.

      1. سلام وقت بخیر ببخشید گوشی پوکو ام تری بعد از بروزرسانی دیگر روشن نشد باید چ کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام روز بخیر دوست عزیز
          با واحد پشتیبانی گارانتی جایی که گوشیتون رو خریداری کردید تماس بگیرید
          احتمالا باید گوشیتون رو بفرستید تا براتون درستش کنند.

          1. سلام من دوروزه گوشی خریدم بیش از هد داغ میکنه طوری که دستم میسوزه مدل گوشیم نوت ۱۱پرو
            باید چیکارکنم تعویضش میکنن !

          2. سلام وقتتون بخیر
            شما گوشی رو بفرستید گارانتی تا براتون تعمیرش کنند.اگر گوشی از ما خریداری کردید با این شماره تماس بگیرید تا همکاران مشکلتون رو برطرف کنند.
            03432484041

        2. سلام خسته نباشید من نوت ۱۱ پرو خریدم ی ماهه الان بعد ده دقیقه بیش از اندازه داغ می‌کنه و دوربینش از کار می‌افتد آیا شامل گارانتی میشود؟

          1. سلام وقتتون بخیر
            بله شامل گارانتی میشود،گوشی های شیائومی 18 ماه گارانتی داره که تو این مدت هر چند بار که برای گوشیه شما مشکل پیش بیاد، گارانتی موظف هست که گوشی رو تعمییر کنند براتون.

      2. سلام خسته نباشید
        من یه گوشی پوکوx3pro چهار ماه پیش خریدم
        یه روز هندزفری گذاشته بودم و بعد که درآوردم
        در همان حالت ماند و دیگه صداش بیرون نمیاد
        الان باید چیکار کنم گارانتی در این مورد کمک می کند؟؟

          1. سلام خسته نباشید من یه گوشی شیائومی ۱۲خریدم این گوشی یک هفته نیست دست من هست از روز اول گوشی با چند دقیقه کار بسیار داغ می‌کند آیا گارانتی گوشی رو تعویض میکند

          2. سلام وقت بخیر
            اگر گوشیتون رو از شرکت ژاو خریداری کردید لطفا با این شماره تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتون کنند.
            03432484041

    2. سلام ببخشید من روز خرید گوشی ازم مبلغ ۳۰۰هزار تومن گرفتن ک به غیر از یه سال گارانتی خود گوشی سه سال اضافه انجام بدن گفتن این گارانتی و شرکت شیائومی در نظر گرفته بنده هر جای ایران ببرم تعمیر میکنند ولی هیچ برگه یا کارت گارانتی ب من ندادن آلان گوشی خراب شده چیکار میتونم بکنم؟؟چون گردن نمیگیرن

      1. سلام وقت عالی بخیر
        در خصوص گارانتی به اطلاعتون میرسانیم هر دستگاه موبایلی که واردکننده ،وارد کشور میکند موظف به ارایه ۱۸ ماه گارانتی میباشد.
        هر واردکننده مسولیت گارانتی دستگاه های وارد شده توسط خود را دارد.
        اینکه هزینه جدا بابت افزایش مدت زمان گارانتی از شما دریافت شده به هیچ عنوان مورد تایید واردکننده ها نیست.
        و تماما مسولیت زمان بیش از ۱۸ ماه به عهده خریدار و فروشنده میباشد.
        با تشکر

        1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
          با جایی که گوشی رو خریداری کردید تماس بگیرید و گوشیتون رو ارسال کنید تا درستش کنند.
          و یا اگر گوشی رو از ما خریداری کردید لطفا با گارانتي تماس بگيريد. 03432484041 ساعات کاری ۰۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰

    3. سلام خسته نباشین من یه گوشی شیائومی x4 pro خریدم الان ۵ روزه یک دفعه به سرعت زیاد صفحه گوشی چشمک زن شد و خاموش روشن میشد ایا شامل گارانتی میشود و مشکلش چی هست

    4. سلام من گوشی پوکو m 3 خریدم خیلی خوب کار میکرد دیشب که بروزرسانی کردم خاموش که شد دیگه روشن نشد

  3. درود به مدیر محترم ژاو
    اینجانب در ۲۲ آذر ۹۹گپشی نوت ۹ اس با گارانتی شرکت شما خرید کردم بعد از ۵روز در هنگام تماس میکروفن بالا قطع و باید با اسپیکر صحبت کنم با تماس با شرکت گوشی از شیراز به کرمان فرستاده و گفته اند اشکال نرم افزاری است و حدود ۱۶ دی بدست ما رسید و برای بار دوم در ۱۵ اسفند همین مشکل تکرار شد و در ۱۸ اسفند به کرمان ارسال شد و در ۱۶ فروردین بدست ما رسید و مشکل حل نشده بود بنظر حضرت عالی ما یک فرهنگی با حقوق اندک در این شرایط و تحمل هزینه های گزاف وکلی از هزینه زندگی صرف خرید و چقدر تحمل کنیم ما نمی دانم چکار کنیم و اکنون به کجا مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  4. با سلام خدمت شما بنده سه روزه که گوشی شیائومی نوت۹پرو خریداری کردم که باطریش مشکل داشته از همون روز اول خیلی سریع شارژش تموم میشه شبا که خاموش میکنم صبح بیدار میشم میبینم ۳درصد از شارژش رفته.
    ممنون میشم راهنماییم کنید ک آیا به گارانتی بدم یا مشکلش از کجاس؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  5. سلام من ۱۰روزه پوکو ایکس ۳ خریدم احساس میکنم یکم هنگی داره و یکی از برنامه های درسی و که گوشی پایین تر از این به راحتی باز میکرد این یکم لنگ میزنه من باید الان ببرم به جایی که خریدم رسیدگی کنند به این مشکل

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  6. سلام مدت دو ماه هست شیامی نونت 9 پرو خریداری کردم یک دفعه خاموش شد و صفحه بالا نمیاد یعنی لمس ان خس می شود ولی خاموش شد
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  7. اینجانب رضا طهماسبی یک عدد گوشی موبایلredmi 9 گرفتم ظاهره پلم بود.
    ولی داخلش یه شماره کافی نت بود.مثل اینکه ۴ماه پیش کسی از گوشی استفاده کرده
    از سیرجان مزاحم میشم. آقای محمدی قبول ندارد.در صورتی که من ده روز گوشی گرفتم.گوشی آنتن دهی ندارد.باتشکر

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

    2. سلام من ی نوت ۱۱ پرو خریدم حدود پنج روز پیش دیر شارژ میشه مثلا تو یک ساعت نیم ۷۰ درصد شارژ میشه ب گفت شیائومی باید تو چهل دقیقه شارژ بشه میخاستم بدونم مشکل از گوشی هست یا شارژ هست ۶۷ وات هست با تشکر

      1. سلام وقتتون بخیر
        یا گوشیتون مشکل داره یا شارژرتون.
        بفرستید گارانتی تا گوشیتون رو تعمیر کنند.

  8. سلام وقتتون بخیر
    من حدودا پنج ماه پیش گوشی زدنی نوت نه شبائومی خریدم وازهمون اول هنگ میکرد و این اواخر خیلی بیشتر هنگ می‌کنه….
    آیا میتونم از گارانتیش استفاده کنم برا تعویض گوشی؟؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  9. سلام یکماه پیش گوشی شیاومی مدل ردمی ۹آ خریدم و امروز مشکل پریدن آنتن داشتم و آنتن هردو خط من کاملا قطع شد ،یکی از دوستان هم همین مشکل رو داره، باید چیکار کنیم؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  10. سلام بنده گوشی شیائومی نوت هشت خریدم ولی مشکلی داشت و گارانتی ایشان را گرفت امروز ۱۰روز میشود که رفته است نمیدانم که چند روز میکشد تا بیاید من از شهرستان اهر هستم لطفا به من بگویید که باید چند روز دیگر صبر کنم با تشکر

  11. سلام خشته نباشید من گوشی نوت هشت خریدم ولی مشکلی داشت در روز پنج شنبه شب که در دستم گرفتم دیدم مشکل دارد فردا که جمعه بود من نتونستم برگردونم ولی شنبه بردم یک شنبه فرستاد به شرکت شیائومی امروز ۱۱روز می گذرد ولی نیامده است من میخوام بدونم که کی گوشی در دستم می رسد چقدر باید صبر کنم با تشکر

      1. سلام من یه گوشی poco X3 خریدم وقتی نور صفحه کم میکنم صفحه دچار کم و زیاد شدن نور میشه تازه یه ماهه خریداری کردم گارانتی گوشی باز میکنه؟ یا یکی سالم تحویل میده

        1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
          03432484041

  12. با عرض سلام بنده در تاریخ 1400/03/13 یک گوشی پوکو ایکس 3 پرو خریداری کردم از فروشگاهی از سقز همان شب متوجه شدم که اسپیکر گوشی مشکل دارد و باتریش زود خالی میشه و پشت گوشی باد کرده روز بعدشم جمعه بود و شنبه و یک شنبه همان هفته هم تعطیلی رسمی بود و نتونستیم کاری انجام بدیم برای ارسال به گارانتی خواستم ببینم چقدر طول میکشه تا تعویض بشه

  13. با سلام من یه گوشی پوکوx3pro خریدم که بعد از گذشت سه هفته که فهمیدم سنسور میکروفون یا بلندگو ایراد داره هنگام فیلمبرداری صدای فیلم خش و خش می‌کنه اگر بفرستیم برای گارانتی تعویض میشه یا تعمیر چه کاری کنیم که تعویض بشه چون اگه تعمیر بکنند پشت گوشی از پلمپی در میاد

    1. سلام متاسفانه گوشی منم همین مدل و همین مشکل را دارد شما فرستادید برای گارانتی یا هنوز نه؟ تعمیر شد؟
      من نمیدونم بفرستم یا نه

  14. سلام،خسته نباشید،بنده یک گوشی شیائومی نوت۹خریداری کرده ام ۱۰ماه میگذره وگوشی بدون علت هنگ وداغ میکنه نه حافظه پرشده نه ویروس گرفته آیاگارانتی شامل من میشه؟ناگفته نماندکه ازهفته دوم ک خریداری کردم موقع عکس گرفتن هنگ میکرد،باتشکر

  15. سلام من چند ماه گوشی ردمی 8 خریدم وازش خیلی راضیم فقط نمیدونم چرا پشت بدنه دور اثر انگشت رنگ پریدگی پیدا کرده علت چیه؟؟؟با وجود این که اصلا از اثر انگشت استفاده نمی کنم

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  16. سلام گوشی من ردمی نوت 10 میباشد از همان روز اول خریداری بلافاصه گپشی من شروع به داغ کردن کرد به خود فروشنده گفتم ولی گفتند که عادیه الان که پقیقا یک ماه شده هنوز هم داغ میکنه علاوه بر اون خواهرم گوشی مشابه ی‌من دیشب خریداری کرد . اما برای اون تا الان داغ نکرده و اینکه کیفیت رکوردر صوت و بلندگوهای خواهرم تز مال من بهتر . ایا این ها شامل گارانتی میشه؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  17. سلام من یه گوشی نوت ۹ اس دارم جنوب کشورهستم گوشی تو جیبم بوده و براثررطوبت اب رفته رو ال سی دیش و کارنمیکنه هیچ گونه خط خشی نداره و سالم سالم هست میخاستم بدونم ایا گارانتی شاملش میشه؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  18. سلام من در تاریخ 27اسفند ماه 1399یک گوشی مدل شیائومی نوت 9اس رو خریدم الان ال سیدی گوشی داره آبی میشه آیا این هم شامل گارانتی میشه

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  19. سلام خوب هستین من گوشی نوت ۱۰ گرفتم الان یک ماه شده دیروز صفحه گوشیم داشت پت پت میکرد وقتی نور گوشی زیاد و کم میکردم مشکل از کجا هس؟؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  20. سلام من یه گوشی شیامی پوکو ایکس ۳ پرو خریدم ولی بعد ۲ روز کله گیه شارژر کار نمیکنه آیا میشه کله گیشپ تعویض کنم ؟.

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  21. سلام من حدود 7ماه میشه که گوشی نوت 8پرو خریدم و بعد از آپدیت miui12.5 قسمت باتری با آنتن سایه میوفته و داخل برنامه ها هم که میرم بعد از خارج شدن سایه میوفته رو صفحه ی اصلی میخواستم بدونم مشکل از اپدیت هست یا خیر؟؟؟و جزو گارانتی هست؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  22. با سلام من یک عدد گوشی شیائومی پکو ام تری دو روز است که خریده ام ولی کد فعال سازی یک بار مصرف ندارم . لطفا مرا راهنمایی نمایید .

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  23. سلام من یک گوشی ردمی 9t خریداری کردم خاموش شده و روشن نمیشه هر چی ام زنگ میزنم ب شرکت شما جواب نمیدین

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  24. با سلام
    چهار ماه قبل گوشی شیامی پوکو ایکس تری خریداری کردم که از حدود ۲۰ روز قبل گوشی خود بخود تو برنامه‌های دیگه میره و خیلی پر پر میکنه که امروز رفتم بازار که بفروشمش که مغازه دار پیشنهاد داد که اگه گارانتی داره بده درستش کنن یا تعویضش کنن… ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  25. سلام من گوشی پوکو ام 3 دارم الان 4 ماه هست تازه خریدم دیشب اومدم خاموش کردم سیم کارت بزارم تو گوشی بعد از اینکه اومدم روشن کنم گوشی روشن نشد الان چیکار کنم ازتون التماس میکنم لطفا توروخدا جواب بدین همه اطلاعاتم تو گوشیمه لطفا جواب بدین. ممنونم از لطف شما

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

    2. سلام من گوشی رو فرستادم گارانتی بیشتر ۱۵روز طول کشید دوروز پیش زنگ زدن گفتن روشن شد باید تست کنیم چقدر تست طول میکشد؟

  26. سلام من گوشی پوکو ام 3 دارم الان 4 ماه هست تازه خریدم دیشب اومدم خاموش کردم سیم کارت بزارم تو گوشی بعد از اینکه اومدم روشن کنم گوشی روشن نشد الان چیکار کنم ازتون التماس میکنم لطفا توروخدا جواب بدین همه اطلاعاتم تو گوشیمه لطفا جواب بدین. ممنونم از لطف شما

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  27. سلام من یک گوشی ردمی نوت ده است گرفتم حدود ۵۰ روزه یک روز بعد از اینکه گوشی رو گرفتم گوشی خود به خود خاموش شد الان دوباره این اتفاق افتاده چیکار کنم؟این اتفاق هنگام قفل بودن گوشی هم اتفاق افتاد

    1. سلام وقت بخیر
      لطف کنید به قسمت تماس با ما وبسایت بروید و با کارشناسان تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

  28. سلام وقت بخیر من ۵۰ روز پیش یک گوشی ردمی نوت ده اس خرید یک روز بعدش در حالی که گوشی قفل بود گوشی خاموش شده بود الان دوباره این اتفاق افتاده چیکار کنم؟؟

  29. سلام وقت بخیر من سه ماه گوشی شیائومی ۹سی خریدم خیلی بیخود و بی‌جهت لمس اثر انگشت از کار افتاد ودوبارهم بدون اینکه ضربه بخوره ذخودش خاموش میشه و هنگ می‌کنه آیا قابل صلاح هست یا تعویض میشه

  30. سلام و درود
    من یک گوشی Redmi note 10 با رام گلوبال دارم که گارانتی ۱۸ماهه دارد… بزرگترین مشکل من با رام گلوبال نداشتن ضبط مکالمه است و از طرفی هیچکدام از نرم افزارهای موجود قادر به ضبط مکالمه و صدای طرف مقابل نیستند و برای حل این مسئله تنها راه استفاده از رام هند می‌باشد…
    آیا تغییر رام از گلوبال به هند باعث ابطال گارانتی می شود؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      ۱۰۰ درصد گارانتی باطل میشه
      هر گونه فلش
      تغییر رام
      باعث فک گارانتی میشود

  31. درود به شما عزیزان.من یک ماه پیش گوشی شیائومی نوت ۱۰ خریدم و احساس میکنم دوربین عقب گوشی که ۱۰۸ مگاپیکسل هست خوب کار نمیکنه و کیفیت لازم رو نسبت به گوشی های دیگه نداره حتی از رده های پایین تر از خودش هم کیفیتش پایین تره.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  32. سلام وقت بخیر من یه گوشی ردمی ۹خریدم هر یه هفته یه بار حافظش پر میشه اصلا هم برنامه یا اطلاعات اضافی ندارم جمعا ۳تا بیشتر برنامه توش نیست ۶۴گیگ هم حافظه داره ۳بار هم تا به حال فلش زدن ولی اصلا درست نشده میگن هاردش مشکل داره از مهلت گارانتی هم مونده هنوز میشه راهنماییمون کنین چجوری میشه از گارانتیش استفاده کرد?

    1. سلام وقت بخیر
      اگر گوشی رو از ما خریداری کردید از صفحه تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  33. سلام.من دیروزیه گوشی پوکو ایکس تری جیتی گرفتم دوربینش بعضی اوقات موقع فیلم گرفتن هنگ می‌کنه و تصویرش میپره و داخل تصویر خط میفته بردم پیش فروشنده گفت از نرم افزاری است گوشی رو دوباره تنظیمات کارخانه کرد ولی هنوز مشکل حل نشده .یه چیزی دیگه هم اینکه متاسفانه من کارت گارانتی گوشیو گم کردم .آیا شرکت بدون کارت گارانتی قبول می‌کنه گوشی گارانتی داره.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      اگر کارت گارانتیتون رو گم کرده باشید مشکلی نیست چون تاریخ گارانتیتون در سامانه همتا ذخیره میشود و تا وقتی که گوشیتون باز نشده باشد و تاریخ گارانتی هم تموم نشده باشد میتونید از گارانتی استفاده کنید.

  34. باسلام من گوشیپوکو ایکس تری مدت ۴ماهه خریداری کردم که سالم و بدون مشکل بوده حالا جای سوکت هندفریش خراب شده آیا شامل گارانتی میشه؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      اگر گوشی رو از شرکت ما خریداری کردید با این شماره تماس بگیرید راهنماییتون کنند
      03432484041

  35. سلام
    من از دیجی کالا گوشی شیامی خریدم.متاسفانه کارت گارانی داخلش نبود.الان برای رجیسترینگ چیکار میتونیم بکنیم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      وارد سایت همتا بشید و قسمت استعلام اصالت ، سریال یک گوشیتون رو وارد کنید ، ببینید از چه شرکتی خرید کردید
      تماس بگیرید باهاشون و بابت گارانتی گوشیتون بپرسید.

  36. سلام خسته نباشید من گوشی ردمی نوت نه (عادی ) دارم
    وقتی هنذفری یا aux اینا میزنم ب گوشیم بعدش ک میکشم داخل گوشیم میزنه خارج نمیشه حتما باید گوشیو خاموش روشن کنم ک درست بشه
    اینم جزٔ گارانتیش میتونه باشه ?

    1. سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
      با بخش گارانتی تماس بگیرید ببینید شامل گارانتی میشود یا خیر.

  37. سلام من یه گوشی شیائومی نوت ۹ پرو خریداری کردم تقریبا برج ۲،۳ امسال الان گوشی من داغ می‌کنه وقتی ده دقیقه باهاش کار میکنم و گوشی لگ میگیره.این مشکل جزو گارانتی حساب میشه که بخوام گوشی رو عوض کنم؟؟؟
    هیچ ضربه ای نخورده و تعمیر هم نشده هیچ مشکلی برای گوشی اتفاق نیافتاده فقط بیش از حد داغ می‌کنه و لگ(تیک)برمیداره حالا گوشی رو از طریق گارانتی عوض میکنن؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
      با بخش گارانتی جایی که گوشی رو خریداری کردید تماس بگیرید و مشکل رو عنوان کنید ببینید تعویض میکنن یا خیر.

  38. سلام من برج تقریبا ۱۱ یا ۱۰ پارسال یه گوشی نوت۹پرو خریداری کردم الان هنگام کار کردن با گوشی بیش از حد داغ می‌کنه و لگ میندازه،میخواستم بپرسم که آیا میشه از گارانتی استفاده کنم و گوشی رو عوض کنم؟؟؟
    لطفاً راهنمایی کنید؟؟!!!

    1. سلام وقتون بخیر
      لطفا با بخش گارانتی شرکت تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتون کنند.
      03432484041

  39. سلام خسته نباشید لعنت به کسایی که دروغ به خورد مردم میدهن بنده چهار ما ه گوشی شیائو می پوکو ام تری خریدمتو این چهار ماه خوب کار کرده ولی چون شارژر موبایل در دسترس نبوده شارژ موبایل تمام میشه وخاموش میشه بعد سه روز گوشی شارژ زدیم روشن نشد فرستادیم نمایندگی پرهان تک درست کنه می گه گوشی از قبل باز شده در صورتی که این صحت نداره دفروشنده جلوی چشم ما نایلون باز کرد حالا نه گارانتی تعلق می گیره نه فروشنده زیر بار می ره ما چه کار کنیم از دست کی شکایت کنیم شرکت یا فروشنده

  40. سلام
    لعنت به کسایی که دروع به خورد ما می دهند
    حدود چهار ماه گوشی شیامی پو کو ام تری خریدم نو که فروشنده جلوی چشم خودم از پیک دریافت کرد بعد جلوی من پلمب گوشی که نایلون ان بود باز کرد وکارهای ثبت انجام داد این گوشی چهار ماه مرتب کار کرد ووقتی ۳روز شارژر ان نبود وگوشی بدون شارژ خاموش شد دیگه روشن نشد فرستادم نمایندگی به خاطر گارانتی که داشت درست کنن شرکت پرهان تک می گه این گوشی قبلا باز شده و شامل گارانتی نمیشه خدایی برام سخته که میگن گوشی باز شده در صورتی که ما تعمیر گاه موبایل نبوردیم حالا من هزینه پرداخت کنم برای تعمیرش لطفا من راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      متاسفانه این اتفاقا زیاد افتاده
      برای جلوگیری از این اتفاقا گوشیتون رو از جاهای معتبر خریداری کنید.
      در حال حاضر شما باید با شرکت گارانتی گوشیتون تماس بگیرید تا مشکل حل بشه
      در غیر اینصورت هیچ شرکت دیگه ایی مشکل گوشیتون رو حل نمیکنند مگر هزینه کنید بابتش.

    2. سلام من گوشی شیامی پلمپ خریدم۷روز ولی این گوشی داغ می‌کنه هیچ کسی هم جواب گو نیست چکار کنم میشه راهنمایی کنین ممنون میشم

      1. سلام دوست عزیز
        چه کاری انجام میدین با گوشی که داغ میکنه؟
        و اینکه مدل گوشیتون چی هست؟

      2. سلام من یک هفته هست گوشی پوکو ایکس فور پرو خریدم متاسفانه همون فردای روزی ک خریدم از برنامه انداخت بیرون بردم پیش فروشنده گفت اپدیت نکردی با برنامه ناسازگاری داره برام آپدیت کرد برگشتم دو روز پیش صفحه لمسی و اثر انگشت گوشیم کامل از کار افتاده بود و نمی‌تونستم تماس جواب بدم یا کاری باهاش انجام بدم بعد از چند دقیقه اثر انگشت فعال شد وقتی وارد شدم بازم صفحه لمسی یا کار نمیکرد یا اشتباه کار میکرد و به برنامه های دیگ وارد میشد کیفیت دوربینش هم تو همین یک هفته از زمین تا آسمون فرق کرده و عکسای من از نزدیک پیکسلی شدن بردم به فروشنده پس بدم میگه باید سی درصد خسارت بدی بخاطر باز کردن پلمپ فروشنده حق داره از من همچین مبلغی بگیره بابت گوشی ای ک ایراد داشته؟؟؟اگ بفرستم برای شرکت گوشی من رو تعویض میکنم یا تعمیر؟

      3. سلام من یک هفته هست گوشی پوکو ایکس فور پرو خریدم متاسفانه همون فردای روزی ک خریدم از برنامه انداخت بیرون بردم پیش فروشنده گفت اپدیت نکردی با برنامه ناسازگاری داره برام آپدیت کرد برگشتم دو روز پیش صفحه لمسی و اثر انگشت گوشیم کامل از کار افتاده بود و نمی‌تونستم تماس جواب بدم یا کاری باهاش انجام بدم بعد از چند دقیقه اثر انگشت فعال شد وقتی وارد شدم بازم صفحه لمسی یا کار نمیکرد یا اشتباه کار میکرد و به برنامه های دیگ وارد میشد کیفیت دوربینش هم تو همین یک هفته از زمین تا آسمون فرق کرده و عکسای من از نزدیک پیکسلی شدن چند بار دیگه هم از برنامه بیرون انداخته بردم به فروشنده پس بدم میگه باید سی درصد خسارت بدی بخاطر باز کردن پلمپ فروشنده حق داره از من همچین مبلغی بگیره بابت گوشی ای ک ایراد داشته؟؟؟اگ بفرستم برای شرکت گوشی من رو تعویض میکنم یا تعمیر؟

  41. سلام من گوشی ردمی 9tگرفتم بعد از یک ماه خاموش شد فرستادم گارانتی گفتن ک ۱۴ روزه تحویل میدن الان ۳۸ روزه خبری نشد منم دانش اموزم و از تمام کلاس هایم عقب ماندم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم پیگیری کنم

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      با بخش گارانتی جایی که گوشیتون رو خریداری کردید تماس بگیرید و پیگیری کنید.

  42. سلام خسته نباشین من چندماهی بیشتر نیست ک گوشی خریدم مدل گوشی هم mi 10t pro هست امروز تو اینستا میچرخیدم یهو دیدم صفحه سیاه شد دقیقا دوبار این اتفاق افتاد و این منو خیلی نگران کرد حالا درسته گوشی خیلی گرونی نیست ولی خب اینجوری هم نیست ک بگیم گوشی به درد بخوری نیست و بیشتر از این ازش انتظار نمیره در کل اصلا انتظار نداشتم که بعد از گذشت فقط چندماه اینجور بشه خواستم ببینم اگر تعمیری چیزی لازم باشه گارانتی قبول میکنه؟؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      چک کنید ببینید گوشیتون شامل گارانتی هست یا خیر
      اگر گارانتی داشته باشه ، براتون تعمییر میکنند.

  43. سلام من یک گوشی پو کو ایکس تیری پرو دارم و خیلی بخش کوچکی از اون رشت اون رو باز کردم در حد ۵ یا ۶ سانت آیا دیگه شامل گارانتی نیست؟

  44. سلام من در حد ۵ یا ۶ سانت از پاین گوشیمو باز کردم آیا الان دیگه شامل گارانتی نمیشه ؟ چون من حتا نتونستم توشو ببینم حالا شامل گارانتی میشه یا نه ؟؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      اگر پشت گوشیتون باز شده باشه ، شامل گارانتی نمیشه.
      الان من نمیدونم دقیقا گوشیتون به چه شکل هست
      لطف کنید اگر گوشی رو از ما خریداری کردید با بخش گارانتی تماس بگیرید تا همکاران شمارو راهنمایی کنند.

  45. سلام دوست عزیز گوشی من یه دفعه خاموش شد دلیلش چیه باید به موبایل فروش که خریدم بدم کارانتی هم داره هفت ماه دیگه جواب سوال هیچ بنده خدای رو دقیق ندادید منم میدونم یکی مثل همین عزیزان فقط وقت گذاشتم اینجا ایرانه سراسر بزن درو هستن خواهشن حداقل کارانتی حذف کنید ملت خودشونو گول نزنن

    1. سلام خدمت شما
      وقتتون بخیر
      دوست عزیز شما باید گوشیتون رو بدید تا باز کنند ببینند مشکل از کجاست،بنده از اینجا که نمیتونم بگم مشکل گوشیتون چیه
      اگر پشت گوشیتون باز نشده سامل گارانتی میشود.
      ممنون از کامنتتون.

  46. سلام من ۱ماه هستش گوشی پوکو ایکس تری پرو خریدم و
    شارژش زود خالی میشه آیا این شامل گارانتی میشه

      1. سلام وقتتون بخیر خدمت شمابگم گوشی نو پلمپ شده خریدم هفته اول داغ میکرد خود گوشی می نوشت وروی صحفه نیومد که گوشی خیلی داغ شده بعد یه مشکل دیگه هم داشت شارژر گوشی خراب بود من زنگ زدم به شرکت گارانتی که گوشی درست کنن گوشی بعد ۱۵روز فرستادن ولایت که گوشی درست نشده ۲۰۰گرفتن ولایت شارژر ۳۵تومان گرفتن الان رفتم گوشی تست کردم دیدم باز داغ می‌کنه وشارژری که دادن یه شارژر خراب هست من ۴ماه کارکردم که تونستم این گوشی بخرم حال گوشی مشکل داره خواهشن بگید من چکار کنم جواب منو بدید گارانتی گوشی من شرکت تجارت پیش رو هست هنوز کارکرد گوشی من ۱ماه نیم هست

      2. سلام وقتتون بخیر خدمت شمابگم گوشی نو پلمپ شده خریدم هفته اول داغ میکرد خود گوشی می نوشت وروی صحفه نیومد که گوشی خیلی داغ شده بعد یه مشکل دیگه هم داشت شارژر گوشی خراب بود من زنگ زدم به شرکت گارانتی که گوشی درست کنن گوشی بعد ۱۵روز فرستادن ولایت که گوشی درست نشده ۲۰۰گرفتن ولایت شارژر ۳۵تومان گرفتن الان رفتم گوشی تست کردم دیدم باز داغ می‌کنه وشارژری که دادن یه شارژر خراب هست من ۴ماه کارکردم که تونستم این گوشی بخرم حال گوشی مشکل داره خواهشن بگید من چکار کنم جواب منو بدید گارانتی گوشی من شرکت تجارت پیش رو هست هنوز کارکرد گوشی من ۱ماه نیم هست

  47. سلام خسته نباشید گوشی من ردمی9تی است خراب شده بود فرستادیم گارانتی الان ۱۴روزه که نیومده خواستم بفهمم که کی میاد??

  48. سلام خسته نباشی بنده تاچ و ال سی دی پوکوx3nfc شکست و اون رو به تعمیرگاه دادم.چندروز تعمیرکار من پیچوند انتمال تعویض قطلات و میدم. بنظرتون بایدچیکارکنم تا تشخیص بدم قطعه ای تعویض کرده یانه؟

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      گوشیتون رو ببرید پیش یک تعمیرکار دیگه ،احتمالا که بشه فهمید قطعه ایی تعویض شده یا خیر.

  49. سلام من ی سوال دارم لطفا جواب بدین گوشی من پوکوm3هست و سوخت دادیم گارانتی و گوشیم گارانتی طلایی داره ولی گارانتی میگه این مدل رو ما نداریم و بیاین پول گوشیتون رو بدم اگ گوشی دیگه نمیخواین تعویض کنیم الان من باید مبلغ خرید رو ازشون بگیرم یا قیمتی ک الان داره ؟

    1. سلام دوست عزیز
      وقتتون بخیر،شما میتونین قیمت گوشی poco m3 رو از چند جا بگیرید،بعد به پشتیبانی گارانتی گوشیتون بگید که اگر گوشی m3 ندارن پولش رو بهتون بدن تا از جای دیگه تهیه کنید.

  50. سلام وقتتون بخیر.
    من چند ماه پیش گوشی poco M3 خریدم ولی از همون اول احساس کردم که ورودی هندزفری اش ایراد داره و گاهی هنگام پلی کردن موزیک قطع و وصل میشد و موقع تلفی حرف زدن با هندزفری هم خش خش داشت.گفتم شاید مشکل از هندزفری هست چندبار هندزفری ام رو عوض کردم ولی متاسفانه بعد یه مدت کار کردن دوباره همون اتفاق پیش میاد.میشه منو راهنمایی کنید که چیکار کنم؟!

    1. سلام وقتتون بخیر
      اگر گوشیتون گارانتی داره ، تماس بگیرید و مشکل رو عنوان کنید،احتمالا مشکل از سوکت هندزفریتون هست

  51. سلام وقتتون بخیر
    من دو روز هست گوشی شیائومی mi 11 light ne خریدم متوجه شدم با پخش موزیک پشت گوشی لرزشی داره که از حد طبیعی بیشتر هست. گارانتی داره میشه تعویض کرد؟

    1. سلام دوست عزیز
      وقتتون بخیر
      بله شامل گارانتی میشه فقط شما باید با جایی که گوشی رو تهیه کردید تماس بگیرید و مشکل رو بگید
      یا گوشی رو تعمیر میکنند براتون یا تعویض.

  52. ببخشید سلام من گوشیم خاموش شد فرستادمش گارانتی الان ۴۰ روز هست که نیومده باید چیکار کنم ؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      اگر گوشی رو از ما خریداری کردید یا سریال گوشی رو بفرستید پیگیری کنیم یا لطفا با گارانتي تماس بگيريد. 03432484041 ساعات کاری ۰۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰

  53. سلام من گوشی پوکو ایکس تری خودرایک بارگارانتی کردم وتعویض کردن علتشم سیمکارت کارنمیکرد الان دوباره بعد یک ماه تهویل دادن امروز نه گوشی شارژ میشد نه هنزفری کارمیکرد نه ضربه هم زدم نه چیزی گوشی چندروز بود داغ میکرد و هنگیم داشت برنامه زیادیم نداشت وقتی پیام دادم گفتن ارسال کنید ایا ممکنه گارانتی نشه یا میشه ؟

    1. سلام وقت بخیر
      شما سریال گوشیتون رو در سامانه همتا استعلام اصالت بگیرین ببینید تا چه تاریخی گارانتی دارید، و از گارانتیش استفاده کنید
      مدت گارانتی گوشی های شیائومی 18 ماهه، در این مدت هر چند بار که گوشیتون خراب بشه، گارانتی موظف هست که براتون تعمیر کنه

  54. با عرض سلام.بنده حدود شش ماه پیش یه گوشی شیامی مدل ردمی نوت۹ خریدم یک سری شارژ گوشی تمام شد و خاموش شد.هر کاری میکردم روشن نمیشد چه دکمه پاور رو میزوم چه دکمه های بالا و پایین(میزان صدا)الان باز دوباره شارژش صفر شد و خاموش هر کاری میکنم روشن نمیشه.البته سری قبل که روشن نشد بعد ۱۰ساعت دکمه پاور رو زوم علامت شارژ اومد رو صفحه و منم زدمش شارژ.الان همون مشکل براش پیش اومده و اصلا هیچ علامتی نشون نمیده ن صفحه روشن میشه ن هیچی.گوشیم۱۸ماه گارانتی داره الان تکلیفم چیه؟؟من چیکار کنم.این مشکل برا کدوم قسمتشه تمام شرایط گارانتی رو داره اصلا نه ضربه ای.ن تو آب رفته.هبچکدام فقط همین موقع خالی شدن باطری روشن نمیشه.!!!!من شهرستانم و این گوشی رو از تهران خریدم لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم..خیلی ممنون میشم

  55. با عرض سلام.بنده حدود شش ماه پیش یه گوشی شیامی مدل ردمی نوت۹ خریدم یک سری شارژ گوشی تمام شد و خاموش شد.هر کاری میکردم روشن نمیشد چه دکمه پاور رو میزوم چه دکمه های بالا و پایین(میزان صدا)الان باز دوباره شارژش صفر شد و باز همون اتفاق برام افتاده.البته سری قبل که روشن نشد بعد ۱۰ساعت دکمه پاور رو زوم علامت شارژ اومد رو صفحه و منم زدمش شارژ.الان همون مشکل براش پیش اومده و اصلا هیچ علامتی نشون نمیده ن صفحه روشن میشه ن هیچی.گوشیم۱۸ماه گارانتی داره الان تکلیفم چیه؟؟من چیکار کنم.این مشکل برا کدوم قسمتشه تمام شرایط گارانتی رو داره اصلا نه ضربه ای.ن تو آب رفته.هبچکدام فقط همین موقع خالی شدن باطری روشن نمیشه.!!!!من شهرستانم و این گوشی رو از تهران خریدم لطفا راهنماییم کنید که چیکار کنم..خیلی ممنون میشم

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      با جایی که گوشی رو خریداری کردید تماس بگیرید و گوشیتون رو ارسال کنید تا درستش کنند.
      و یا اگر گوشی رو از ما خریداری کردید لطفا با گارانتي تماس بگيريد. 03432484041 ساعات کاری ۰۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰

      1. سلام من یه گوشی شیائومی می نوت ۱۰ ای خریدن خریدن بعد از چند روز بازی پابجی را نصب کرد و شروع به بازی مردم بعد از 2و3دقیقه گوش گرم می‌کنه و لگ میزنه واداخل بازی هنگ می‌کنه صفحه گوشی گیر می‌کنه و بعد خوب میشه دوباره هم همینجور میشه تکلیف چیه

  56. سلام
    بند گوشی Poco x3 pro گرفتم از اون اول صدای گوشی اتومات کم میشد
    ولی الان دیگه جوری شده که صفحه گوشی هم خاموش نمیشه و اینکه گوشی تا حالا ضربه نخورده مشکل از تنظیمات یا باید برم گارانتی ؟

  57. سلام من یه گوشی شیائومی می نوت ۱۰ ای خریدن خریدن بعد از چند روز بازی پابجی را نصب کرد و شروع به بازی مردم بعد از 2و3دقیقه گوش گرم می‌کنه و لگ میزنه واداخل بازی هنگ می‌کنه صفحه گوشی گیر می‌کنه و بعد خوب میشه دوباره هم همینجور میشه تکلیف چیه

  58. سلام خدمت شما .
    من گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو .
    چند وقت پیش خریداری کردم،کد فعال سازی درون جعبه وجود نداشت الان این کد از کجا، باید تهیه کنم..
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  59. سلام. بنده 9تیر ماه ی گوشی شیائومی px4خریدم همون ساعت اول هنگ و خاموش میشد با شماره رو جعبه آدرس گرفتم و11تیر با پست شیراز ب تهران شرکت آفاق ارسال کردم. الان تکلیف بنده چیست. چند روز طول می‌کشد برگرده. آیا با تیپاکس بر می‌گردد یا همون کد مرسوله پستی را رهگیری کنم. بی‌زحمت راهنمایی کنید

  60. سلام من تازه گوشی شیائومی نوت ۱۱sخریدم ولی مشکل داره ولی برگه گارانتی نداره چطور میشه بفرستی برای کارخونه چی کار کنم؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      لطف کنید برید داخل سایت همتا،قسمت استعلام اصالت و سریال گوشیتون رو وارد کنید تا اسم شرکت گارانتی کننده گوشیتون مشخص بشه.

    2. ببخشید گوشی من حس گر افزایش و کاهش صداش خراب شده خودش صدار افزایش میده خودش کم میکنه تا حالا از دستم نیوفتاده شامل گارانتی میشه ممنون میشم جواب بدین

      1. سلام وقت بخیر
        اگر گوشیتون ضربه نخورده باشه بله شامل گارانتی میشه.باید گوشیتون رو بفرستید تا همکاران چکش کنند.

  61. من گارانتی پارس نگین زاگرس خریدم اصلا جوابگو نیستند و دوماهه گوشی نگهداشتن برای تعمیر و میگه اگر نشد با 30درصد کمتر پول پوشی را میپردازن
    این گارانتیه؟
    اونا نمیتونن تعمیر کنن من هزینه فرانشیز بدم؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز نگران نباشید،معمولا گوشی رو که میفرستید برای تعمییر درست میشن و براتون ارسالش میکنند.اگر یک درصد تعمییر نشد اون شرایطی رو که گفتن اعمال میکنند.

  62. سلام
    ردمی نوت 10 گرفتم دوماهه، چند روز بعد از فعالسازی شروع کرد به هنگ.کردن فرستادم گارانتی بیست روز تحویلشون یود برگشت یه هفته اس دستمه دوباره داره هنگ میکنه، من چ.جوری میتونم به شرکت گارانتی دهنده بفهمونم که این گوشی رو عوض کنن برام ،کسی اطلاعی داره راهنمایی کنه

    1. سلام وقتتون بخیر
      شماره بخش گارانتی شرکت ما 03432484041 این شماره هست
      اگر گوشی رو از ما خریداری کردید تماس بگیرید همکاران راهنماییتون کنند.

  63. سلام من الان ۱۴ماه میشه یک گوشی پکو ایکس تری ان اف سی،خریدم،،چند وقت پیش گوشی چند دفعه پشت سر هم روشن خامون شد و دیگه روشن نشد،بعد چند ساعت دوباره امتحان کردیم و روشن شد،،حالا وقتی تماس با هاش گرفته میشه تک بوق که میخوره قط میشه ،کسی هم که زنگ میزنه باز هم تک بوق که میخوره قط میشه،موقع پخش اهنگ صدا تند تند قط و وصل میشه،دو ریین بعضی وقتا کار نمیکنه بعضی وقتها کار میکنه،ریست کلی هم که کردیم ،با ز هم درست نشد،ممنون میشم اگه جوابم رو بدید جناب

    1. سلام خدمت شما
      اگر گوشی رو از ما خریداری کردید بفرستید گارانتی تا براتون درستش کنند.
      شماره بخش گارانتی شرکت ما 03432484041 این شماره هست.

  64. سلام خوب هستین من گوشی به نام رسمی نوت 11 حدود دو سه ماهه خریدم الان وقتی گوشی رو به کابل شارژر وصل میکنم شارژ نمیشه باید گوشی رو کامل خاموش کنم بعد روشن کنم و به کابل شارژر وصل کنم تا شمارش بشه این موضوع حدود یه هفته شروع شده قبلاً هم این اتفاق افتاد ولی یک بار روشن خاموش کردم درست شد تا شنبه همین هفته
    من میتونم گوشی رو به گارانتی بفرستم برام عوض کنن

    1. سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
      بله گوشی رو ارسال کنید واحد گارانتی تا همکاران مشکل رو برطرف کنند.

  65. سلام من یه ماهه گوشی شیامی X4گرفتم سوکت شارژ گوشی خراب شده و حسابی تو ذوقم خورده پشیمونم که چرا سامسونگ نگرفتم اگه دو‌تومن بیشتر میدادم یه A53میگرفتم

  66. سلام من یه گوشی poco x3proداشتم
    خود به خود خاموش شده دیگه روش نمیشه چند روز طول میکشه از شهرستان بره گارانتی برگرده؟لطفا کسی میدوکه بگه مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *