گارانتی گوشی به چه معناست؟

گارانتی به عنوان تعهد نامه و یا ضمانت نامه می باشد که در هنگام خرید گوشی به شما داده می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در گوشیتان که شامل گارانتی شود ، گوشی شما را به صورت رایگان تعمییر و یا تعویض نمایند.

بررسی گارانتی گوشی های شیائومی

هنگام خرید گوشی های شیائومی به منظور استعلام اصالت از سامانه همتا می توانید از قانونی بودن و صحت گارانتی گوشی که آن را خریداری کرده اید مطلع شوید.

برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی در دست داشتن کارت گارانتی لازم می باشد. معمولا زمان شروع گارانتی گوشی روی کارت گارانتی درج شده است یا از لحظه فعالسازی دستگاه قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می شود. درصورت عدم در دست داشتن کارت گارانتی بری اطلاع از تاریخ شروع گارانتی می توانید با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

تمامی گوشی های شیائومی که از طریق این شرکت به صورت مستقیم وارد می شوند دارای 18 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش می باشند. گوشی های شیائومی موجود در این سایت همگی به صورت قانونی وارد می شوند و شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستر و فعالسازی آن گوشی ندارید.

دقت کنید که جعبه گوشی برای ارائه گارانتی لازم می باشد پس قبل از خرید گوشی از سالم بودن جعبه ی گوشی اطمینان حاصل فرمایید زیرا درصورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و تطابق نداشتن سریال دستگاه و جعبه گوشی باعث می شود که گوشی از شرایط گارانتی خارج گردد.

شرکت شیائومی

تفاوت گارانتی های گوشی شیائومی

بررسی شیائومی 12X و نقد تخصصی گوشی شیائومی ۱۲ ایکس

گارانتی شیائومی شرکت تجارت ژاو

برای اطلاع از گارانتی گوشی شیائومی می توانید از طریق سامانه همتا شماره سریال گوشیتون را وارد کنید و استعلام اصالت بگیرید. زمان گارانتی گوشی از وقتی که گوشی را باز می کنید و روشن می کنید شروع می شود. همچنین برای استفاده از گارانتی گوشی های شیائومی داشتن جعبه گوشی که سریال گوشی بر روی ان وجود دارد لازم می باشد.

گوشی های شیائومی عرضه شده توسط این شرکت با گارانتی 18 ماهه به بازار عرضه می شوند که می توانید از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

هرگونه دست کاری گوشی و تعمیر توسط افراد دیگر باعث خارج شدن گوشی از شرایط گارانتی می شود.

هرگونه زنگ زدگی، ضربه به گوشی و شکستن آن، نفوذ مایعات و نوسانات برق باعث می شود گوشی که شما خریداری کرده اید شامل گارانتی نشود.

رنگ پریدگی و خط و خش عمیق و خراشیدگی های روی بدنه شامل گارانتی نمی شود.

هزینه ارسال گوشی به تا مرکز خدمات گارانتی به عهده خریدار می باشد و بعد از اینکه گوشی شامل گارانتی شد و تعمیرات لازم روی آن انجام گرفت هزینه برگشت گوشی به خریدار به عهده شرکت می باشد.

پاسخ شیائومی به قفل شدن گوشی در کشورهای تحریم شده / دارندگان گوشی شیائومی نگران نباشند

تجارت ژاو در حال حاضر گوشی های شیائومی را با گارانتی معتبر و 18 ماهه عرضه می کند و شما می توانید برای اصالت از گارانتی محصول از طریق سامانه همتا آن را بررسی کنید، و با خیالی آسوده به خرید گوشی موردنظر خود بپردازید.

تجارت ژاو، نمایندگی رسمی وارد کننده گوشی های شیائومی به همراه خدمات گارانتی بر روی آن ها در کل ایران میباشد و نمایندگی مرکزی این شرکت در کرمان می باشد.

جهت تماس با بخش گارانتی تجارت ژاو: 03432484041

ساعات کاری:

شنبه الی چهارشنبه 9:30 الی 16:30

پنج شنبه 9:30 الی 13:00

187 پاسخ

  1. سلام وخسته نباشید بنده یک عددگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریدم فروشنده محترم مبلغ دویست هزار تومان از پول اضافی دریافت کردن که گارانتی گوشی راازتعمیر به تعویض تغییر داد ایا وجه دریافتی این فروشنده قانونی هست یا نه با تشکر از زحمات شما سروران عزیز

    1. بنده یک عدد شیامی نوت 9 گرفتم از همان روز اول هنگ می‌کرد پس ا.ز هربار ب و. رسانی هنگش بیشت می‌شود لطفا تکلیف بنده را مشخص کنید که اشتباه نکردم این مارک را خریدم. تو خانواده ما از سه گوشی شیامی استفاده می‌شود فقط گوشی من اینجوریه وکسایی که نوت 9 دارن.

      1. سلام خدمت شما دوست عزیز
        برند شیائومی واقعا برند خوبی هست چون با توجه به هزینه ایی که میکنید گوشی با قابلیت های زیادی رو بهتون میده، و اینکه گوشی شما الان مشکل پیدا کرده ،باید گوشیتون رو بفرستید گارانتی تا مشکل رو حل کنند براتون.
        باز هم اگر سوالی بود در خدمتم.

      2. سلام منم Poco m3 دارم که همون Redmi 9T هست.
        دلیلش اینه که می یو آی و پوکو لانچر مظخرفن و رم رو کلی استفاده می کنن.
        می‌تونی رام pixel experience یا evolution x رو نصب کنی که اندرویدش 12 هست
        من evolution x دارم خیلی سرعتش خوبه و باگ
        داره
        اگر هم از آیکون ها خوشت نیومد میشه یه لانچر و آیکن پک ریخت

        1. سلام
          کارت طلایی مفقود شده برای دریافت مجدد کارت ب کجا مراجعه کنم .سامانه همتا ثبت نشده تلفن هیچ خطی قبول نمیکنه

          1. سلام من تقریبا یک هفتست که یه گوشی نوت 10 پرومکس شیائومی خریدم اما هنگ میکنه
            اگه بخوام تعویضش کنم باید چیکار کنم
            لطفاً راهنمایی کنی

          2. سلام وقت بخیر دوست عزیز
            شما باید گوشیتون رو بفرستید گارانتی تا چک کنند ببینن مشکل گوشیتون چی هست، اگر قابل تعمیر باشه براتون تعمیرش میکنند، در غیر این صورت تعویض میکنند براتون.

        2. سلام بنده یک گوشیpoco256 pro ram8خریده همه وسایل داره ب جز کارت طلایی نداره ایا مشکل داره یانه گوشی کار کردس

      3. سلام گوشی Redmi9T هست، الان مدتی هست وای‌فای خونه را نمی‌شناسه، با مرکز تماس گرفتم دو تا دستور دادند، گفتند وای‌فا را ریستار کنم که کردم درست نشد، بعد گفتند گوشی را بازیابی کارخانه بکنم، کردم یک هفته خوب بود، اما دوباره خراب شد، بار دیگر بازیابی زدم دیگه درست نمی‌شه، موندم چکار کنم،ضمنا تنها وای‌فای خونه خودم را نمی‌شناسه، همسایه‌ها را پیدا می‌کنه

        1. سلام وقتتون بخیر
          شماره بخش گارانتی شرکت ما 03432484041 این شماره هست
          اگر گوشی رو از ما خریداری کردید تماس بگیرید همکاران راهنماییتون کنند.

          1. سلام و عرض ادب بنده زیر هشت ماه هستش گوشی پوکو x3 خریدم چون دو تا گوشی دارم از اون یکی بیشتر استفاده میکردم چون پوکو ام تری رو خیلی دوس داشتم زیاد دستکاریش نمیکردم دیروز داشتم از صفحه گوشی اسکرین میگرفتم که تو همون لحضه اسکرین رو از صفحه گرفت و کامل صفحه گوشی خاموش شد اول فکر کردم که شاید خاموش شده کاورشو در آوردم هر کار کردم ن چراغ چشمک زنش روشن خاموش میشد ن گوشی بردم گذاشتم دمه شارژر گفتم شاید روشن بشه دمه شارژ پنج دقیقه گذاشتم هیچ فایده نداشت از دیروز چندین باره دکمه خاموش روشن رو فشار میدم اما گوشی فکر کنم کامل سوخته به نظرتون گارانتی شامل حالش میشه و پوکو ام تری کارت طلایی نداشت از روزی که خریدم ولی کاغذ گارانتی روی جلد بسته بود و قسمت رمز گارانتی رو خراشید یه کد بود اون رو ورداشت و گارانتی رو فعال کرد الان من باید چیکار کنم آیا میتونم گوشی تعویض کنم یا تعمیر

      1. سلام و عرض ادب بنده زیر هشت ماه هستش گوشی پوکو x3 خریدم چون دو تا گوشی دارم از اون یکی بیشتر استفاده میکردم چون پوکو ام تری رو خیلی دوس داشتم زیاد دستکاریش نمیکردم دیروز داشتم از صفحه گوشی اسکرین میگرفتم که تو همون لحضه اسکرین رو از صفحه گرفت و کامل صفحه گوشی خاموش شد اول فکر کردم که شاید خاموش شده کاورشو در آوردم هر کار کردم ن چراغ چشمک زنش روشن خاموش میشد ن گوشی بردم گذاشتم دمه شارژر گفتم شاید روشن بشه دمه شارژ پنج دقیقه گذاشتم هیچ فایده نداشت از دیروز چندین باره دکمه خاموش روشن رو فشار میدم اما گوشی فکر کنم کامل سوخته به نظرتون گارانتی شامل حالش میشه و پوکو ام تری کارت طلایی نداشت از روزی که خریدم ولی کاغذ گارانتی روی جلد بسته بود و قسمت رمز گارانتی رو خراشید یه کد بود اون رو ورداشت و گارانتی رو فعال کرد الان من باید چیکار کنم آیا میتونم گوشی تعویض کنم یا تعمیر

        1. سلام دوست عزیز
          شما باید گوشیتون رو بفرستید و از گارانتیش استفاده کنید، اگر گوشی از ما خریداری شده با این شماره تماس بگیرید تا همکاران مشکلتون رو برطرف کنند.
          03432484041

      2. سلام کاغد گارانتی 18 ماهه داره که تا تاریخ 20/3/1402 گارانتی داره فقط کارت طلایی نداره میگم گارانتی شمال حالش میشه کامل دیروز دستم بود داشتم عکس از صفحه میگرفتم یهو تصویر صفحه کامل رفت و دیگه روشن نمیشه هر کار کردم

      3. بلی کارت داره وقتی پلمپ بود روی جلد گوشی بود که همراه با باز کردن پلمپ گوشی کاغذ گارانتی یه قسمت سمت چپش یه کچلو رو خراشید و کد گارانتی رو هم فعال کرد فقط میگم کارت طلایی نداره اون کاغذ گارانتی 18 ماهه داره

  2. با سلام خدمت شما بنده یک درگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریداری کردم که فروشنده مبلغ دویست هزار تومان وجه اضافی برای گارانتی تعمیر به تعویض از بنده دریافت کرده آیا این کار فروشنده قانونی هست یا نه؟ با تشکر فراوان از شما

    1. عرض ادب
      خیر تمامی گوشی ها به صورت شرکتی از سمت ما گارانتی می شوند و نیاز به گارانتی مجدد نیست.
      مگر گارانتی خودشون کرده باشند که تعمیرات رو خودشون انجام بدن.

      1. سلام وقت بخیر ببخشید گوشی پوکو ام تری بعد از بروزرسانی دیگر روشن نشد باید چ کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام روز بخیر دوست عزیز
          با واحد پشتیبانی گارانتی جایی که گوشیتون رو خریداری کردید تماس بگیرید
          احتمالا باید گوشیتون رو بفرستید تا براتون درستش کنند.

          1. سلام من دوروزه گوشی خریدم بیش از هد داغ میکنه طوری که دستم میسوزه مدل گوشیم نوت ۱۱پرو
            باید چیکارکنم تعویضش میکنن !

          2. سلام وقتتون بخیر
            شما گوشی رو بفرستید گارانتی تا براتون تعمیرش کنند.اگر گوشی از ما خریداری کردید با این شماره تماس بگیرید تا همکاران مشکلتون رو برطرف کنند.
            03432484041

        2. سلام خسته نباشید من نوت ۱۱ پرو خریدم ی ماهه الان بعد ده دقیقه بیش از اندازه داغ می‌کنه و دوربینش از کار می‌افتد آیا شامل گارانتی میشود؟

          1. سلام وقتتون بخیر
            بله شامل گارانتی میشود،گوشی های شیائومی 18 ماه گارانتی داره که تو این مدت هر چند بار که برای گوشیه شما مشکل پیش بیاد، گارانتی موظف هست که گوشی رو تعمییر کنند براتون.

      2. سلام خسته نباشید
        من یه گوشی پوکوx3pro چهار ماه پیش خریدم
        یه روز هندزفری گذاشته بودم و بعد که درآوردم
        در همان حالت ماند و دیگه صداش بیرون نمیاد
        الان باید چیکار کنم گارانتی در این مورد کمک می کند؟؟

          1. سلام خسته نباشید من یه گوشی شیائومی ۱۲خریدم این گوشی یک هفته نیست دست من هست از روز اول گوشی با چند دقیقه کار بسیار داغ می‌کند آیا گارانتی گوشی رو تعویض میکند

          2. سلام وقت بخیر
            اگر گوشیتون رو از شرکت ژاو خریداری کردید لطفا با این شماره تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتون کنند.
            03432484041

    2. سلام ببخشید من روز خرید گوشی ازم مبلغ ۳۰۰هزار تومن گرفتن ک به غیر از یه سال گارانتی خود گوشی سه سال اضافه انجام بدن گفتن این گارانتی و شرکت شیائومی در نظر گرفته بنده هر جای ایران ببرم تعمیر میکنند ولی هیچ برگه یا کارت گارانتی ب من ندادن آلان گوشی خراب شده چیکار میتونم بکنم؟؟چون گردن نمیگیرن

      1. سلام وقت عالی بخیر
        در خصوص گارانتی به اطلاعتون میرسانیم هر دستگاه موبایلی که واردکننده ،وارد کشور میکند موظف به ارایه ۱۸ ماه گارانتی میباشد.
        هر واردکننده مسولیت گارانتی دستگاه های وارد شده توسط خود را دارد.
        اینکه هزینه جدا بابت افزایش مدت زمان گارانتی از شما دریافت شده به هیچ عنوان مورد تایید واردکننده ها نیست.
        و تماما مسولیت زمان بیش از ۱۸ ماه به عهده خریدار و فروشنده میباشد.
        با تشکر

        1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
          با جایی که گوشی رو خریداری کردید تماس بگیرید و گوشیتون رو ارسال کنید تا درستش کنند.
          و یا اگر گوشی رو از ما خریداری کردید لطفا با گارانتي تماس بگيريد. 03432484041 ساعات کاری ۰۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰

    3. سلام خسته نباشین من یه گوشی شیائومی x4 pro خریدم الان ۵ روزه یک دفعه به سرعت زیاد صفحه گوشی چشمک زن شد و خاموش روشن میشد ایا شامل گارانتی میشود و مشکلش چی هست

    4. سلام من گوشی پوکو m 3 خریدم خیلی خوب کار میکرد دیشب که بروزرسانی کردم خاموش که شد دیگه روشن نشد

  3. درود به مدیر محترم ژاو
    اینجانب در ۲۲ آذر ۹۹گپشی نوت ۹ اس با گارانتی شرکت شما خرید کردم بعد از ۵روز در هنگام تماس میکروفن بالا قطع و باید با اسپیکر صحبت کنم با تماس با شرکت گوشی از شیراز به کرمان فرستاده و گفته اند اشکال نرم افزاری است و حدود ۱۶ دی بدست ما رسید و برای بار دوم در ۱۵ اسفند همین مشکل تکرار شد و در ۱۸ اسفند به کرمان ارسال شد و در ۱۶ فروردین بدست ما رسید و مشکل حل نشده بود بنظر حضرت عالی ما یک فرهنگی با حقوق اندک در این شرایط و تحمل هزینه های گزاف وکلی از هزینه زندگی صرف خرید و چقدر تحمل کنیم ما نمی دانم چکار کنیم و اکنون به کجا مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  4. با سلام خدمت شما بنده سه روزه که گوشی شیائومی نوت۹پرو خریداری کردم که باطریش مشکل داشته از همون روز اول خیلی سریع شارژش تموم میشه شبا که خاموش میکنم صبح بیدار میشم میبینم ۳درصد از شارژش رفته.
    ممنون میشم راهنماییم کنید ک آیا به گارانتی بدم یا مشکلش از کجاس؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  5. سلام من ۱۰روزه پوکو ایکس ۳ خریدم احساس میکنم یکم هنگی داره و یکی از برنامه های درسی و که گوشی پایین تر از این به راحتی باز میکرد این یکم لنگ میزنه من باید الان ببرم به جایی که خریدم رسیدگی کنند به این مشکل

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  6. سلام مدت دو ماه هست شیامی نونت 9 پرو خریداری کردم یک دفعه خاموش شد و صفحه بالا نمیاد یعنی لمس ان خس می شود ولی خاموش شد
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  7. اینجانب رضا طهماسبی یک عدد گوشی موبایلredmi 9 گرفتم ظاهره پلم بود.
    ولی داخلش یه شماره کافی نت بود.مثل اینکه ۴ماه پیش کسی از گوشی استفاده کرده
    از سیرجان مزاحم میشم. آقای محمدی قبول ندارد.در صورتی که من ده روز گوشی گرفتم.گوشی آنتن دهی ندارد.باتشکر

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

    2. سلام من ی نوت ۱۱ پرو خریدم حدود پنج روز پیش دیر شارژ میشه مثلا تو یک ساعت نیم ۷۰ درصد شارژ میشه ب گفت شیائومی باید تو چهل دقیقه شارژ بشه میخاستم بدونم مشکل از گوشی هست یا شارژ هست ۶۷ وات هست با تشکر

      1. سلام وقتتون بخیر
        یا گوشیتون مشکل داره یا شارژرتون.
        بفرستید گارانتی تا گوشیتون رو تعمیر کنند.

  8. سلام وقتتون بخیر
    من حدودا پنج ماه پیش گوشی زدنی نوت نه شبائومی خریدم وازهمون اول هنگ میکرد و این اواخر خیلی بیشتر هنگ می‌کنه….
    آیا میتونم از گارانتیش استفاده کنم برا تعویض گوشی؟؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  9. سلام یکماه پیش گوشی شیاومی مدل ردمی ۹آ خریدم و امروز مشکل پریدن آنتن داشتم و آنتن هردو خط من کاملا قطع شد ،یکی از دوستان هم همین مشکل رو داره، باید چیکار کنیم؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
      03432484041

  10. سلام بنده گوشی شیائومی نوت هشت خریدم ولی مشکلی داشت و گارانتی ایشان را گرفت امروز ۱۰روز میشود که رفته است نمیدانم که چند روز میکشد تا بیاید من از شهرستان اهر هستم لطفا به من بگویید که باید چند روز دیگر صبر کنم با تشکر

  11. سلام خشته نباشید من گوشی نوت هشت خریدم ولی مشکلی داشت در روز پنج شنبه شب که در دستم گرفتم دیدم مشکل دارد فردا که جمعه بود من نتونستم برگردونم ولی شنبه بردم یک شنبه فرستاد به شرکت شیائومی امروز ۱۱روز می گذرد ولی نیامده است من میخوام بدونم که کی گوشی در دستم می رسد چقدر باید صبر کنم با تشکر

      1. سلام من یه گوشی poco X3 خریدم وقتی نور صفحه کم میکنم صفحه دچار کم و زیاد شدن نور میشه تازه یه ماهه خریداری کردم گارانتی گوشی باز میکنه؟ یا یکی سالم تحویل میده

        1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این شماره تماس بگیرید.
          03432484041

  12. با عرض سلام بنده در تاریخ 1400/03/13 یک گوشی پوکو ایکس 3 پرو خریداری کردم از فروشگاهی از سقز همان شب متوجه شدم که اسپیکر گوشی مشکل دارد و باتریش زود خالی میشه و پشت گوشی باد کرده روز بعدشم جمعه بود و شنبه و یک شنبه همان هفته هم تعطیلی رسمی بود و نتونستیم کاری انجام بدیم برای ارسال به گارانتی خواستم ببینم چقدر طول میکشه تا تعویض بشه