بررسی گارانتی گوشی های شیائومی

هنگام خرید گوشی های شیائومی به منظور استعلام اصالت از سامانه همتا می توانید از قانونی بودن و صحت گارانتی گوشی که آن را خریداری کرده اید مطلع شوید.

برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی در دست داشتن کارت گارانتی لازم می باشد. معمولا زمان شروع گارانتی گوشی روی کارت گارانتی درج شده است یا از لحظه فعالسازی دستگاه قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می شود. درصورت عدم در دست داشتن کارت گارانتی بری اطلاع از تاریخ شروع گارانتی می توانید با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

تمامی گوشی های شیائومی که از طریق این شرکت به صورت مستقیم وارد می شوند دارای 18 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش می باشند. گوشی های شیائومی موجود در این سایت همگی به صورت قانونی وارد می شوند و شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستر و فعالسازی آن گوشی ندارید.

دقت کنید که جعبه گوشی برای ارائه گارانتی لازم می باشد پس قبل از خرید گوشی از سالم بودن جعبه ی گوشی اطمینان حاصل فرمایید زیرا درصورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و تطابق نداشتن سریال دستگاه و جعبه گوشی باعث می شود که گوشی از شرایط گارانتی خارج گردد.

در 24 ساعت اول  که گوشی را خریداری کرده اید اگر دچار هرگونه مشکل سخت افزاری شوید در صورت اثبات این مشکل در هفته اول گوشی شما بایک گوشی سالم تعویض خواهد شد.در صورتی که گوشی مورد نظر شما که می خواهد با یک گوشی سالم تعویض شود اگر در انبار شرکت موجود نباشد می توانید با توافق خود با مدل مشابه آن تعویض کنید.

درصورت هرگونه بروز مشکل زمان تقریبی برای بررسی فنی و تعمیر محصول 15 روز زمان می برد.اگر مشکل دستگاه شما که شامل گارانتی شده است ظرف مدت 30 روز نیزرفع نشود و علت آن هرچیزی که باشد چه عدم وجود قطعه و چه علت دیگری داشته باشد شرکت یک دستگاه به صورت امانت در اختیار شما قرار می دهد یا اینکه مدت زمان گارانتی دستگاه شما را بیشتر می کند.

هرگونه دست کاری گوشی و تعمیر توسط افراد دیگر باعث خارج شدن گوشی از شرایط گارانتی می شود.

هرگونه زنگ زدگی، ضربه به گوشی و شکستن آن ، نفوذ مایعات و نوسانات برق باعث می شود گوشی که شما خریداری کرده اید شامل گارانتی نشود.

رنگ پریدگی و خط و خش  عمیق و خراشیدگی های روی بدنه شامل گارانتی نمی شود.

هزینه ارسال گوشی به تا مرکز خدمات گارانتی به عهده خریدار می باشد و بعد از اینکه گوشی شامل گارانتی شد و تعمیرات لازم روی آن انجام گرفت هزینه برگشت گوشی به خریدار به عهده شرکت می باشد.

تجارت ژاو در حال حاضر گوشی های شیائومی را با گارانتی معتبر و 18 ماهه عرضه می کند و شما می توانید برای اصالت از گارانتی محصول از طریق سامانه همتا آن را بررسی کنید، و با خیالی آسوده به خرید گوشی موردنظر خود بپردازید.

تجارت ژاو، نمایندگی رسمی وارد کننده گوشی های شیائومی به همراه خدمات گارانتی بر روی آن ها در کل ایران میباشد و نمایندگی مرکزی این شرکت در کرمان می باشد.

93 پاسخ

  1. سلام وخسته نباشید بنده یک عددگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریدم فروشنده محترم مبلغ دویست هزار تومان از پول اضافی دریافت کردن که گارانتی گوشی راازتعمیر به تعویض تغییر داد ایا وجه دریافتی این فروشنده قانونی هست یا نه با تشکر از زحمات شما سروران عزیز

  2. با سلام خدمت شما بنده یک درگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریداری کردم که فروشنده مبلغ دویست هزار تومان وجه اضافی برای گارانتی تعمیر به تعویض از بنده دریافت کرده آیا این کار فروشنده قانونی هست یا نه؟ با تشکر فراوان از شما

    1. عرض ادب
      خیر تمامی گوشی ها به صورت شرکتی از سمت ما گارانتی می شوند و نیاز به گارانتی مجدد نیست.
      مگر گارانتی خودشون کرده باشند که تعمیرات رو خودشون انجام بدن.

    2. سلام ببخشید من روز خرید گوشی ازم مبلغ ۳۰۰هزار تومن گرفتن ک به غیر از یه سال گارانتی خود گوشی سه سال اضافه انجام بدن گفتن این گارانتی و شرکت شیائومی در نظر گرفته بنده هر جای ایران ببرم تعمیر میکنند ولی هیچ برگه یا کارت گارانتی ب من ندادن آلان گوشی خراب شده چیکار میتونم بکنم؟؟چون گردن نمیگیرن

      1. سلام وقت عالی بخیر
        در خصوص گارانتی به اطلاعتون میرسانیم هر دستگاه موبایلی که واردکننده ،وارد کشور میکند موظف به ارایه ۱۸ ماه گارانتی میباشد.
        هر واردکننده مسولیت گارانتی دستگاه های وارد شده توسط خود را دارد.
        اینکه هزینه جدا بابت افزایش مدت زمان گارانتی از شما دریافت شده به هیچ عنوان مورد تایید واردکننده ها نیست.
        و تماما مسولیت زمان بیش از ۱۸ ماه به عهده خریدار و فروشنده میباشد.
        با تشکر

  3. درود به مدیر محترم ژاو
    اینجانب در ۲۲ آذر ۹۹گپشی نوت ۹ اس با گارانتی شرکت شما خرید کردم بعد از ۵روز در هنگام تماس میکروفن بالا قطع و باید با اسپیکر صحبت کنم با تماس با شرکت گوشی از شیراز به کرمان فرستاده و گفته اند اشکال نرم افزاری است و حدود ۱۶ دی بدست ما رسید و برای بار دوم در ۱۵ اسفند همین مشکل تکرار شد و در ۱۸ اسفند به کرمان ارسال شد و در ۱۶ فروردین بدست ما رسید و مشکل حل نشده بود بنظر حضرت عالی ما یک فرهنگی با حقوق اندک در این شرایط و تحمل هزینه های گزاف وکلی از هزینه زندگی صرف خرید و چقدر تحمل کنیم ما نمی دانم چکار کنیم و اکنون به کجا مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  4. با سلام خدمت شما بنده سه روزه که گوشی شیائومی نوت۹پرو خریداری کردم که باطریش مشکل داشته از همون روز اول خیلی سریع شارژش تموم میشه شبا که خاموش میکنم صبح بیدار میشم میبینم ۳درصد از شارژش رفته.
    ممنون میشم راهنماییم کنید ک آیا به گارانتی بدم یا مشکلش از کجاس؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  5. سلام من ۱۰روزه پوکو ایکس ۳ خریدم احساس میکنم یکم هنگی داره و یکی از برنامه های درسی و که گوشی پایین تر از این به راحتی باز میکرد این یکم لنگ میزنه من باید الان ببرم به جایی که خریدم رسیدگی کنند به این مشکل

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  6. سلام مدت دو ماه هست شیامی نونت 9 پرو خریداری کردم یک دفعه خاموش شد و صفحه بالا نمیاد یعنی لمس ان خس می شود ولی خاموش شد
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  7. اینجانب رضا طهماسبی یک عدد گوشی موبایلredmi 9 گرفتم ظاهره پلم بود.
    ولی داخلش یه شماره کافی نت بود.مثل اینکه ۴ماه پیش کسی از گوشی استفاده کرده
    از سیرجان مزاحم میشم. آقای محمدی قبول ندارد.در صورتی که من ده روز گوشی گرفتم.گوشی آنتن دهی ندارد.باتشکر

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  8. سلام وقتتون بخیر
    من حدودا پنج ماه پیش گوشی زدنی نوت نه شبائومی خریدم وازهمون اول هنگ میکرد و این اواخر خیلی بیشتر هنگ می‌کنه….
    آیا میتونم از گارانتیش استفاده کنم برا تعویض گوشی؟؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  9. سلام یکماه پیش گوشی شیاومی مدل ردمی ۹آ خریدم و امروز مشکل پریدن آنتن داشتم و آنتن هردو خط من کاملا قطع شد ،یکی از دوستان هم همین مشکل رو داره، باید چیکار کنیم؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  10. سلام بنده گوشی شیائومی نوت هشت خریدم ولی مشکلی داشت و گارانتی ایشان را گرفت امروز ۱۰روز میشود که رفته است نمیدانم که چند روز میکشد تا بیاید من از شهرستان اهر هستم لطفا به من بگویید که باید چند روز دیگر صبر کنم با تشکر

  11. سلام خشته نباشید من گوشی نوت هشت خریدم ولی مشکلی داشت در روز پنج شنبه شب که در دستم گرفتم دیدم مشکل دارد فردا که جمعه بود من نتونستم برگردونم ولی شنبه بردم یک شنبه فرستاد به شرکت شیائومی امروز ۱۱روز می گذرد ولی نیامده است من میخوام بدونم که کی گوشی در دستم می رسد چقدر باید صبر کنم با تشکر

      1. سلام من یه گوشی poco X3 خریدم وقتی نور صفحه کم میکنم صفحه دچار کم و زیاد شدن نور میشه تازه یه ماهه خریداری کردم گارانتی گوشی باز میکنه؟ یا یکی سالم تحویل میده

        1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
          09353000429

  12. با عرض سلام بنده در تاریخ 1400/03/13 یک گوشی پوکو ایکس 3 پرو خریداری کردم از فروشگاهی از سقز همان شب متوجه شدم که اسپیکر گوشی مشکل دارد و باتریش زود خالی میشه و پشت گوشی باد کرده روز بعدشم جمعه بود و شنبه و یک شنبه همان هفته هم تعطیلی رسمی بود و نتونستیم کاری انجام بدیم برای ارسال به گارانتی خواستم ببینم چقدر طول میکشه تا تعویض بشه

  13. با سلام من یه گوشی پوکوx3pro خریدم که بعد از گذشت سه هفته که فهمیدم سنسور میکروفون یا بلندگو ایراد داره هنگام فیلمبرداری صدای فیلم خش و خش می‌کنه اگر بفرستیم برای گارانتی تعویض میشه یا تعمیر چه کاری کنیم که تعویض بشه چون اگه تعمیر بکنند پشت گوشی از پلمپی در میاد

    1. سلام متاسفانه گوشی منم همین مدل و همین مشکل را دارد شما فرستادید برای گارانتی یا هنوز نه؟ تعمیر شد؟
      من نمیدونم بفرستم یا نه

  14. سلام،خسته نباشید،بنده یک گوشی شیائومی نوت۹خریداری کرده ام ۱۰ماه میگذره وگوشی بدون علت هنگ وداغ میکنه نه حافظه پرشده نه ویروس گرفته آیاگارانتی شامل من میشه؟ناگفته نماندکه ازهفته دوم ک خریداری کردم موقع عکس گرفتن هنگ میکرد،باتشکر

  15. سلام من چند ماه گوشی ردمی 8 خریدم وازش خیلی راضیم فقط نمیدونم چرا پشت بدنه دور اثر انگشت رنگ پریدگی پیدا کرده علت چیه؟؟؟با وجود این که اصلا از اثر انگشت استفاده نمی کنم

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  16. سلام گوشی من ردمی نوت 10 میباشد از همان روز اول خریداری بلافاصه گپشی من شروع به داغ کردن کرد به خود فروشنده گفتم ولی گفتند که عادیه الان که پقیقا یک ماه شده هنوز هم داغ میکنه علاوه بر اون خواهرم گوشی مشابه ی‌من دیشب خریداری کرد . اما برای اون تا الان داغ نکرده و اینکه کیفیت رکوردر صوت و بلندگوهای خواهرم تز مال من بهتر . ایا این ها شامل گارانتی میشه؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  17. سلام من یه گوشی نوت ۹ اس دارم جنوب کشورهستم گوشی تو جیبم بوده و براثررطوبت اب رفته رو ال سی دیش و کارنمیکنه هیچ گونه خط خشی نداره و سالم سالم هست میخاستم بدونم ایا گارانتی شاملش میشه؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  18. سلام من در تاریخ 27اسفند ماه 1399یک گوشی مدل شیائومی نوت 9اس رو خریدم الان ال سیدی گوشی داره آبی میشه آیا این هم شامل گارانتی میشه

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  19. سلام خوب هستین من گوشی نوت ۱۰ گرفتم الان یک ماه شده دیروز صفحه گوشیم داشت پت پت میکرد وقتی نور گوشی زیاد و کم میکردم مشکل از کجا هس؟؟؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  20. سلام من یه گوشی شیامی پوکو ایکس ۳ پرو خریدم ولی بعد ۲ روز کله گیه شارژر کار نمیکنه آیا میشه کله گیشپ تعویض کنم ؟.

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  21. سلام من حدود 7ماه میشه که گوشی نوت 8پرو خریدم و بعد از آپدیت miui12.5 قسمت باتری با آنتن سایه میوفته و داخل برنامه ها هم که میرم بعد از خارج شدن سایه میوفته رو صفحه ی اصلی میخواستم بدونم مشکل از اپدیت هست یا خیر؟؟؟و جزو گارانتی هست؟

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  22. با سلام من یک عدد گوشی شیائومی پکو ام تری دو روز است که خریده ام ولی کد فعال سازی یک بار مصرف ندارم . لطفا مرا راهنمایی نمایید .

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  23. سلام من یک گوشی ردمی 9t خریداری کردم خاموش شده و روشن نمیشه هر چی ام زنگ میزنم ب شرکت شما جواب نمیدین

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  24. با سلام
    چهار ماه قبل گوشی شیامی پوکو ایکس تری خریداری کردم که از حدود ۲۰ روز قبل گوشی خود بخود تو برنامه‌های دیگه میره و خیلی پر پر میکنه که امروز رفتم بازار که بفروشمش که مغازه دار پیشنهاد داد که اگه گارانتی داره بده درستش کنن یا تعویضش کنن… ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  25. سلام من گوشی پوکو ام 3 دارم الان 4 ماه هست تازه خریدم دیشب اومدم خاموش کردم سیم کارت بزارم تو گوشی بعد از اینکه اومدم روشن کنم گوشی روشن نشد الان چیکار کنم ازتون التماس میکنم لطفا توروخدا جواب بدین همه اطلاعاتم تو گوشیمه لطفا جواب بدین. ممنونم از لطف شما

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  26. سلام من گوشی پوکو ام 3 دارم الان 4 ماه هست تازه خریدم دیشب اومدم خاموش کردم سیم کارت بزارم تو گوشی بعد از اینکه اومدم روشن کنم گوشی روشن نشد الان چیکار کنم ازتون التماس میکنم لطفا توروخدا جواب بدین همه اطلاعاتم تو گوشیمه لطفا جواب بدین. ممنونم از لطف شما

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  27. سلام من یک گوشی ردمی نوت ده است گرفتم حدود ۵۰ روزه یک روز بعد از اینکه گوشی رو گرفتم گوشی خود به خود خاموش شد الان دوباره این اتفاق افتاده چیکار کنم؟این اتفاق هنگام قفل بودن گوشی هم اتفاق افتاد

    1. سلام وقت بخیر
      لطف کنید به قسمت تماس با ما وبسایت بروید و با کارشناسان تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

  28. سلام وقت بخیر من ۵۰ روز پیش یک گوشی ردمی نوت ده اس خرید یک روز بعدش در حالی که گوشی قفل بود گوشی خاموش شده بود الان دوباره این اتفاق افتاده چیکار کنم؟؟

  29. سلام وقت بخیر من سه ماه گوشی شیائومی ۹سی خریدم خیلی بیخود و بی‌جهت لمس اثر انگشت از کار افتاد ودوبارهم بدون اینکه ضربه بخوره ذخودش خاموش میشه و هنگ می‌کنه آیا قابل صلاح هست یا تعویض میشه

  30. سلام و درود
    من یک گوشی Redmi note 10 با رام گلوبال دارم که گارانتی ۱۸ماهه دارد… بزرگترین مشکل من با رام گلوبال نداشتن ضبط مکالمه است و از طرفی هیچکدام از نرم افزارهای موجود قادر به ضبط مکالمه و صدای طرف مقابل نیستند و برای حل این مسئله تنها راه استفاده از رام هند می‌باشد…
    آیا تغییر رام از گلوبال به هند باعث ابطال گارانتی می شود؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      ۱۰۰ درصد گارانتی باطل میشه
      هر گونه فلش
      تغییر رام
      باعث فک گارانتی میشود

  31. درود به شما عزیزان.من یک ماه پیش گوشی شیائومی نوت ۱۰ خریدم و احساس میکنم دوربین عقب گوشی که ۱۰۸ مگاپیکسل هست خوب کار نمیکنه و کیفیت لازم رو نسبت به گوشی های دیگه نداره حتی از رده های پایین تر از خودش هم کیفیتش پایین تره.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

    1. سلام وقت شما بخیر به قسمت تماس با ما سایت بروید در غیر این صورت با این موبایل تماس بگیرید.
      09353000429

  32. سلام وقت بخیر من یه گوشی ردمی ۹خریدم هر یه هفته یه بار حافظش پر میشه اصلا هم برنامه یا اطلاعات اضافی ندارم جمعا ۳تا بیشتر برنامه توش نیست ۶۴گیگ هم حافظه داره ۳بار هم تا به حال فلش زدن ولی اصلا درست نشده میگن هاردش مشکل داره از مهلت گارانتی هم مونده هنوز میشه راهنماییمون کنین چجوری میشه از گارانتیش استفاده کرد🙏

    1. سلام وقت بخیر
      اگر گوشی رو از ما خریداری کردید از صفحه تماس با ما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  33. سلام.من دیروزیه گوشی پوکو ایکس تری جیتی گرفتم دوربینش بعضی اوقات موقع فیلم گرفتن هنگ می‌کنه و تصویرش میپره و داخل تصویر خط میفته بردم پیش فروشنده گفت از نرم افزاری است گوشی رو دوباره تنظیمات کارخانه کرد ولی هنوز مشکل حل نشده .یه چیزی دیگه هم اینکه متاسفانه من کارت گارانتی گوشیو گم کردم .آیا شرکت بدون کارت گارانتی قبول می‌کنه گوشی گارانتی داره.لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم؟؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      اگر کارت گارانتیتون رو گم کرده باشید مشکلی نیست چون تاریخ گارانتیتون در سامانه همتا ذخیره میشود و تا وقتی که گوشیتون باز نشده باشد و تاریخ گارانتی هم تموم نشده باشد میتونید از گارانتی استفاده کنید.

  34. باسلام من گوشیپوکو ایکس تری مدت ۴ماهه خریداری کردم که سالم و بدون مشکل بوده حالا جای سوکت هندفریش خراب شده آیا شامل گارانتی میشه؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      اگر گوشی رو از شرکت ما خریداری کردید با این شماره تماس بگیرید راهنماییتون کنند
      03432484041

  35. سلام
    من از دیجی کالا گوشی شیامی خریدم.متاسفانه کارت گارانی داخلش نبود.الان برای رجیسترینگ چیکار میتونیم بکنیم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      وارد سایت همتا بشید و قسمت استعلام اصالت ، سریال یک گوشیتون رو وارد کنید ، ببینید از چه شرکتی خرید کردید
      تماس بگیرید باهاشون و بابت گارانتی گوشیتون بپرسید.

  36. سلام خسته نباشید من گوشی ردمی نوت نه (عادی ) دارم
    وقتی هنذفری یا aux اینا میزنم ب گوشیم بعدش ک میکشم داخل گوشیم میزنه خارج نمیشه حتما باید گوشیو خاموش روشن کنم ک درست بشه
    اینم جزٔ گارانتیش میتونه باشه 🤔

    1. سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
      با بخش گارانتی تماس بگیرید ببینید شامل گارانتی میشود یا خیر.

  37. سلام من یه گوشی شیائومی نوت ۹ پرو خریداری کردم تقریبا برج ۲،۳ امسال الان گوشی من داغ می‌کنه وقتی ده دقیقه باهاش کار میکنم و گوشی لگ میگیره.این مشکل جزو گارانتی حساب میشه که بخوام گوشی رو عوض کنم؟؟؟
    هیچ ضربه ای نخورده و تعمیر هم نشده هیچ مشکلی برای گوشی اتفاق نیافتاده فقط بیش از حد داغ می‌کنه و لگ(تیک)برمیداره حالا گوشی رو از طریق گارانتی عوض میکنن؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
      با بخش گارانتی جایی که گوشی رو خریداری کردید تماس بگیرید و مشکل رو عنوان کنید ببینید تعویض میکنن یا خیر.

  38. سلام من برج تقریبا ۱۱ یا ۱۰ پارسال یه گوشی نوت۹پرو خریداری کردم الان هنگام کار کردن با گوشی بیش از حد داغ می‌کنه و لگ میندازه،میخواستم بپرسم که آیا میشه از گارانتی استفاده کنم و گوشی رو عوض کنم؟؟؟
    لطفاً راهنمایی کنید؟؟!!!

    1. سلام وقتون بخیر
      لطفا با بخش گارانتی شرکت تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتون کنند.
      03432484041

  39. سلام خسته نباشید لعنت به کسایی که دروغ به خورد مردم میدهن بنده چهار ما ه گوشی شیائو می پوکو ام تری خریدمتو این چهار ماه خوب کار کرده ولی چون شارژر موبایل در دسترس نبوده شارژ موبایل تمام میشه وخاموش میشه بعد سه روز گوشی شارژ زدیم روشن نشد فرستادیم نمایندگی پرهان تک درست کنه می گه گوشی از قبل باز شده در صورتی که این صحت نداره دفروشنده جلوی چشم ما نایلون باز کرد حالا نه گارانتی تعلق می گیره نه فروشنده زیر بار می ره ما چه کار کنیم از دست کی شکایت کنیم شرکت یا فروشنده

  40. سلام
    لعنت به کسایی که دروع به خورد ما می دهند
    حدود چهار ماه گوشی شیامی پو کو ام تری خریدم نو که فروشنده جلوی چشم خودم از پیک دریافت کرد بعد جلوی من پلمب گوشی که نایلون ان بود باز کرد وکارهای ثبت انجام داد این گوشی چهار ماه مرتب کار کرد ووقتی ۳روز شارژر ان نبود وگوشی بدون شارژ خاموش شد دیگه روشن نشد فرستادم نمایندگی به خاطر گارانتی که داشت درست کنن شرکت پرهان تک می گه این گوشی قبلا باز شده و شامل گارانتی نمیشه خدایی برام سخته که میگن گوشی باز شده در صورتی که ما تعمیر گاه موبایل نبوردیم حالا من هزینه پرداخت کنم برای تعمیرش لطفا من راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
      متاسفانه این اتفاقا زیاد افتاده
      برای جلوگیری از این اتفاقا گوشیتون رو از جاهای معتبر خریداری کنید.
      در حال حاضر شما باید با شرکت گارانتی گوشیتون تماس بگیرید تا مشکل حل بشه
      در غیر اینصورت هیچ شرکت دیگه ایی مشکل گوشیتون رو حل نمیکنند مگر هزینه کنید بابتش.

  41. سلام من گوشی ردمی 9tگرفتم بعد از یک ماه خاموش شد فرستادم گارانتی گفتن ک ۱۴ روزه تحویل میدن الان ۳۸ روزه خبری نشد منم دانش اموزم و از تمام کلاس هایم عقب ماندم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم پیگیری کنم

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      با بخش گارانتی جایی که گوشیتون رو خریداری کردید تماس بگیرید و پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *