بررسی گارانتی گوشی های شیائومی

هنگام خرید گوشی های شیائومی به منظور استعلام اصالت از سامانه همتا می توانید از قانونی بودن و صحت گارانتی گوشی که آن را خریداری کرده اید مطلع شوید.

برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی در دست داشتن کارت گارانتی لازم می باشد. معمولا زمان شروع گارانتی گوشی روی کارت گارانتی درج شده است یا از لحظه فعالسازی دستگاه قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می شود. درصورت عدم در دست داشتن کارت گارانتی بری اطلاع از تاریخ شروع گارانتی می توانید با واحد گارانتی تماس حاصل فرمایید.

تمامی گوشی های شیائومی که از طریق این شرکت به صورت مستقیم وارد می شوند دارای 18 ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش می باشند. گوشی های شیائومی موجود در این سایت همگی به صورت قانونی وارد می شوند و شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستر و فعالسازی آن گوشی ندارید.

دقت کنید که جعبه گوشی برای ارائه گارانتی لازم می باشد پس قبل از خرید گوشی از سالم بودن جعبه ی گوشی اطمینان حاصل فرمایید زیرا درصورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و تطابق نداشتن سریال دستگاه و جعبه گوشی باعث می شود که گوشی از شرایط گارانتی خارج گردد.

درهفته اول که گوشی را خریداری کرده اید اگر دچار هرگونه مشکل سخت افزاری شوید در صورت اثبات این مشکل در هفته اول گوشی شما بایک گوشی سالم تعویض خواهد شد.در صورتی که گوشی مورد نظر شما که می خواهد با یک گوشی سالم تعویض شود اگر در انبار شرکت موجود نباشد می توانید با توافق خود با مدل مشابه آن تعویض کنید.

درصورت هرگونه بروز مشکل زمان تقریبی برای بررسی فنی و تعمیر محصول 15 روز زمان می برد.اگر مشکل دستگاه شما که شامل گارانتی شده است ظرف مدت 30 روز نیزرفع نشود و علت آن هرچیزی که باشد چه عدم وجود قطعه و چه علت دیگری داشته باشد شرکت یک دستگاه به صورت امانت در اختیار شما قرار می دهد یا اینکه مدت زمان گارانتی دستگاه شما را بیشتر می کند.

هرگونه دست کاری گوشی و تعمیر توسط افراد دیگر باعث خارج شدن گوشی از شرایط گارانتی می شود.

هرگونه زنگ زدگی، ضربه به گوشی و شکستن آن ، نفوذ مایعات و نوسانات برق باعث می شود گوشی که شما خریداری کرده اید شامل گارانتی نشود.

رنگ پریدگی و خط و خش  عمیق و خراشیدگی های روی بدنه شامل گارانتی نمی شود.

هزینه ارسال گوشی به تا مرکز خدمات گارانتی به عهده خریدار می باشد و بعد از اینکه گوشی شامل گارانتی شد و تعمیرات لازم روی آن انجام گرفت هزینه برگشت گوشی به خریدار به عهده شرکت می باشد.

تجارت ژاو در حال حاضر گوشی های شیائومی را با گارانتی معتبر و 18 ماهه عرضه می کند و شما می توانید برای اصالت از گارانتی محصول از طریق سامانه همتا آن را بررسی کنید، و با خیالی آسوده به خرید گوشی موردنظر خود بپردازید.

تجارت ژاو، نمایندگی رسمی وارد کننده گوشی های شیائومی به همراه خدمات گارانتی بر روی آن ها در کل ایران میباشد و نمایندگی مرکزی این شرکت در کرمان می باشد.

3 پاسخ

  1. سلام وخسته نباشید بنده یک عددگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریدم فروشنده محترم مبلغ دویست هزار تومان از پول اضافی دریافت کردن که گارانتی گوشی راازتعمیر به تعویض تغییر داد ایا وجه دریافتی این فروشنده قانونی هست یا نه با تشکر از زحمات شما سروران عزیز

  2. با سلام خدمت شما بنده یک درگوشی شیائومی مدل پوکو ایکس ۳ برای دخترم خریداری کردم که فروشنده مبلغ دویست هزار تومان وجه اضافی برای گارانتی تعمیر به تعویض از بنده دریافت کرده آیا این کار فروشنده قانونی هست یا نه؟ با تشکر فراوان از شما

    1. عرض ادب
      خیر تمامی گوشی ها به صورت شرکتی از سمت ما گارانتی می شوند و نیاز به گارانتی مجدد نیست.
      مگر گارانتی خودشون کرده باشند که تعمیرات رو خودشون انجام بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *