فروشگاه محصولات عمده گوشی های شیائومی- تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان محصولات عمده برند شیائومی و سایر برندها در ایران می باشد. تجارت ژاو نماینده رسمی فروش عمده موبایل و مرکز پخش و فروش گوشی های موبایل شیائومی با گارانتی 18 ماهه شرکتی می باشد.در این مقاله به بررسی اطلاعات در مورد فروشگاه محصولات عمده گوشی های شیائومی می پردازیم با ژاو همراه باشید.

فروشگاه محصولات عمده گوشی های شیائومی

فروشگاه محصولات عمده گوشی های شیایومی

با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمت رسانی هر چه فروشگاه اینترنتی ژاو، امکان خرید آنلاین محصولات شیائومی را با بهترین قیمت برای مشتریان گرامی فراهم آورده است. کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه  ژاو دارای مجوزهای قانونی واردات می باشد و حسب نیاز دارای مجوزهای سازمان استاندارد و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد. فروشگاه ژاو دارای نماد اعتماد دو ستاره مرکز نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که در انتهای سایت قابل مشاهده می باشد.

کلیه کالاها در پک اورجینال ارائه می‌شود و ما تضمین میکنیم که کالاهای اورجینال را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهیم و همیشه رضایت مندی مشتریان را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد، از این رو با خیالی آسوده از اصل بودن کالاها، می‌توانید خرید خود را انجام دهید و در تمام طول مدت استفاده ژاو  پشتیبان خرید شما خواهد بود.

خرید عمده گوشی های شیائومی به قیمت مناسب

ژاو ، نمایندگی رسمی خرید گوشی شیائومی

فروشگاه ژاو-فروشگاه محصولات عمده گوشی های شیائومی

شرکت تجارت ژاو امید کرمان، واردکننده رسمی تلفن همراه با برندهایی نظیر شیائومی، سامسونگ، هواوی و نوکیا در کشور می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه و به همراه گروه خدمات و پشتیبانی با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران ایرانی می باشد.

فروشگاه محصولات عمده گوشی های شیائومی

این شرکت واردکننده رسمی تلفن همراه در کشور می باشد. هم اکنون با سال ها تجربه در واردات و عرضه تلفن همراه در کشور به همراه گروه خدمات و پشتیبانی مجرب با به کارگیری از تجهیزات و امکانات به روز ، آماده خدمت رسانی به همکاران و کاربران گرامی می باشیم.

گوشی های شیائومی

فروش عمده گوشی شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی

محصولات این شرکت به همراه 18 ماه گارانتی طلایی و خدمات ویژه تجارت ژاو به بازار عرضه میگردند. امیدواریم با تلاش و کوشش فراوان عاملی برای رضایت کامل شما کاربران گرامی باشیم.فروشگاه تجارت ژاو دارای دو دفتر در جزیره قشم، بندر درگهان و کرمان، بلوار جمهوری می باشد.

امیدواریم که این مقاله از ژاو برای شما عزیزان مفید و موثر واقع شود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *